Raskaaksi 2015

Mulla on tullu noihin r testeihin alle 5 min semmonen haalee viiva ja viimesimmässä tuli samantien. onhan ne halpoja ja niitä on kiva (ainaki tässä yrittämisen alkuvaiheessa) tehä.

Murkku, mä soin Gelee Royalea ekassa kierrossa yhden päivässä, tokaan kiertoon nappasinkin sitten kaksi ja siitä kierrosta tuli plussa :) Ihan mahtavaa että siellä on selvästi yrittänyt jotain tapahtua! Luottavaisin mielin vaan jatkamaan yritystä, ja toivotaan että sieltä plussa tarttuisi mukan jo tästä kierrosta <3

Mulla oli Geleen lisäksi vielä greippimehu ekaa kertaa käytössä plussakierrossa, joten oli siitä lopullista hyötyä tai ei, niin multa pisteet sillekin, vaikka pahalta se maistuukin :p

Voiks sitä geleetä syödä raskausaikana? Mulle luontaistuotekaupassa niitä suositeltiin, kun halusin yrittää edistää kakkosen syntymää (supisteli ja supisteli, mut aina ne hiipu), sillon otin niitä tyyliin 4-5 päivässä :rolleyes: Mut niitä ois tuolla vielä yks levy jäljellä ja päiväys menossa muistaakseni toukokuussa, niin voisin ne tässä huvikseni kiskasta naamariin 1kpl/pvä, jos se vaan on ok. Anyone?

Voiks sitä geleetä syödä raskausaikana? Mulle luontaistuotekaupassa niitä suositeltiin, kun halusin yrittää edistää kakkosen syntymää (supisteli ja supisteli, mut aina ne hiipu), sillon otin niitä tyyliin 4-5 päivässä :rolleyes: Mut niitä ois tuolla vielä yks levy jäljellä ja päiväys menossa muistaakseni toukokuussa, niin voisin ne tässä huvikseni kiskasta naamariin 1kpl/pvä, jos se vaan on ok. Anyone?

Aamusta oli täällä uusi ultra ja uutiset muuttuivat taas huonompaan suuntaan. Ylilääkäri ultrasi ja sanoi et istukassa on toimintahäiriö ja napanuoran virtauksissa selkeä blokki. Eli näyttää siltä ettei täältä päästä kotiin ennen kuin pieni on syntynyt. Puhui jotain ennenaikaisesta synnytyksestä ja sektiolla mentäisiin. Toiveissa olisi että pääsiäisen yli selvittäisiin yhtenä kappaleena. Itsellä ei suurempaa hätää muuta kuin et raskausmyrkytys taitaa olla puhjennut. Vauvalla masussa toistaiseksi kaikki silleen kunnossa ja liikkuu paljon. Mut jatkuvasti tarkkaillaan molempien vointeja. Toivottavasti tilanne menisi niin pitkälle et saataisiin useampi lisäviikko :)

Freyja. Voi ei :'( hirmuisesti tsemppiä ja voimia ja peukut pystyssä että kaikki menis nyt hyvin siellä ja vaaveli pysyis vielä vähän pitempään masussa ♡♥

Mä taas en oo ikinä saanut noihin halpoihin herkkiin viivanpaikkoja! :D Paitsi tänään kuivuttua tuli viiva näkyviin kun katoin vielä myöhemmin, mutta siinäkin vähän punertavaa oli.

Hei miten, voiko olla mahollista että on muka uudestaan ovis eikä kuukautisia oo tullu välissä? Vai onko muka mahollista että salamatkustaja olis? Ihan samanlaista kun oviksen aikaan, maha ihan löysällä, munasarjat nippailee ja tulee kirkasta "ovislimaa" 0.o

Azalea mulle neuvottiin että syö niin että lopetin nyt rv7. Jos liian kauan syö vaikuttaa negatiivisesti kun vaikuttaa hormoneihin.

Freyja voi ei tsemppiä kovasti!<3

Mä taas sain aina viivanpaikat one steppeihin ja davideihin. Ihan testiajallakin jo näkyi ihan kuvassakin "jotain", pelkkiä viivanpaikkoja. Pregcheckiin en ollut koskaan saanut mitään, nyt dpo 9 tuli ihan selvä hailakka viiva. One steppiin ei tullut oikein mitään vielä dpo 12 (vaikea sanoa oliko se vaan se sama viivanpaikka vai oliko siinä muutakin), vaikka pc oli sillon jo lähestulkoon leffaviivoilla. Mä en siis luottais enää yhtään noihin halpiksiin :D

joo mäkään en taida jatkossa noita kyllä käyttää.. Tai ehkä mut en ainakaa luota ennen ku on punanen viiva testiajalla. :D Vitsi mun nännit on kipeet, tänää suihkun jälkee ne oli siis aivan punaset!! tuntuu ku ne ois tulehtunut. Ne myös pistelee oudosti. enää 6 pv menkkoihin jos ei pitene kierto nyt. yleensä rinnat jo tässä vaiheessa kipeet :angry5.. parempi ois alkaa edes ajallaan. tuleeko muilla pastasta närästystä, oon sitä syöny nyt aika paljo ja alkanu närästää :confused:

Muokattu viimeksi:
Murkku, mahtavaa ett siel on jotain yrittänyt tapahtua! Kyllä myö kuules tammivauvat saadaan ;)

Freya, toivottavasti pieni pysyisi vielä hetken yksiössään. Tsemppiä kamalasti!

24.12. On ihan jees päivä syntyä, saa avata ihan koko päivän lahjoja ;) :D eli eipä se lapsena ihan niin hirveesti harmittanut :D
15, 16 ja 18-vuotiaana se harmitti vähän, mut nyt oon oikein tyytyväinen :)

On; kamalat menkkakivut rantautu taas päivän tauon jälkeen tänne :( voikun pian menkat loppuisivat (eikä yli viikkoa taas kestäis) niin ehtisi kunnolla tallettelee ennen ovista ;)

Freyjalle ja vaaville kaikki mahdollinen onni nyt matkaan!!!

Menee taas ihan oman navan kiertämiseksi... Ei ne o-testit näemmä väldeen ala hiljaksiin vahvistua. Testiviiva on yhtä vahva kuin kontrolli ja alareunassa vielä vahvemmin punainen. Vasemmalla eilen illalla ja vieressä tänään tehty. (Hitto ku menee jo oikea ja vasenkin sekaisin.)
Piti mennä puntille tänään miehen kanssa, mutta taitaa vaihtua cardiovaskulaariseen liikuntaan... :grin

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    614.9 KB · Katsottu: 160
Takaisin