Raskaaksi 2015

Anskunen: olivat kyllä ihania kaikki 6 <3 se yksi hiukan kierosilmä kaatuilija vaan vei mun sydämen <3 kaikki muut oli jo olevinaan niin isoja ja rohkeita ja hän oli alkuun vähän varautuneempi, tuli lähelle vasta kun muut jo kyllästy :) ikää pennuilla on siis vasta 5 viikkoa :)

Täällä yks joka on hirveen pahalla tuulella.. just nyt ärsyttää eniten huono rahatilanne... mulla n ihan surkeat tulot jos niin sellaisiksi voi edes sanoa.. opintotuki ja lapsilisät lapsista.. meidän esikoinen alotti jalkkiksen ja tuli nyt "vähän" ylimääräsiä menoja.. meni sit mu tatskarahat jalkkiskamoihin.. jouduin siis perumaan ajan ku rahat loppuu kesken.. no en ois varmaan päässyt muutenkaan kun toisiks nuorin on sairaana ja meillä ei oo lapsenvahteja täällä ollenkaan. Ärsyttää kun kerrankin olin "tuhlaamassa" itteeni niin en sanautkaan toteuttaa sitä.. oon niin pettyny. Tottakai lapset menee aina etusijalle, se nyt on sanomattakin selvää, mutta ois joskus ihana itteä vartenkin jotain laittaa. Ei se auta ku varata uus aika ja toivoa parempaa tilannetta.. mut tietysti sit ku ois uus aika niin oon just raskaana.

Mut jos positiivisia asioita koittaa ettiä, niin onpahan nyt vähän enemmän aikaa saada tää mun keho kuosiin.. vähän kiinteytymään ja jos sais pari kiloa pudotettua painoa.

Kävin kiukunpurkulenkillä kaupassa hakemassa greippimehua :wideyed: aattelin sitten panostaa kai siihen raskaaksi tulemiseenkin :grin ja huomenna pitäs niiden ovulaatiotestienkin kolahtaa luukusta.

Voi kuinka onkaan söpöjä haalareita! Haha voikun itekin osais neuloa, ni voisin tehdä..
Harmi vaan kun ei ole ketään kelle tehdä :(

Larissa, voin vaan kuvitella tuon kattoremontin aiheuttaman stressin. Me tiedettiin kyllä ett katto remppa on edessä ja hyvinkin lähellä kun ostettiin tämä talo. No, saunarakennukseen alkoikin sitten viimesyksynä sataa sisälle, eikä ehditty ajoissa vaihtamaan kattoa kun peltien tulossa kesti niin kauan. Samoin kesällä alkoi kondensaatiovedet tippumaan verannan katosta läpi.. Nyt on sauna siis käyttökelvoton ilman kattoa :D voi kun vaan kelit paranisi, niin pääsisi ne tekemään ja kesällä lopputalon katto uusiksi. Rahaahan nuo kysyy useita tonneja, onneksi otettiin hieman isompi asuntolaina juurikin noita kattoja ajatellen.
Tsemppiä sinne ja toivottavasti rahoitus järjestyy! :)

Lauruskaahilla näkyi selkeä roskishaamu! Toivottavasti vahvistuu loppukiertoa kohden :)

On; täällä taas hyvinkin tylsät puolitoista viikkoa menossa ennen ovisplussan etsintää. Tänään soitettiin neuvolasta ja sen tädin mielestä on ihan normaalia, ettei yhtään plussaa tule vuoteen.. Kyllä on meinaan hyvinkin eriävät mielipiteet kaikilla alan ammattilaisillakin :D
Kyselin samalla mahdollista ehkäsyä kolmeksi kuukaudeksi, jotta saisin rauhassa syödä nuo lääkekuurit. Totesi vain ettei ole kovin helppoa enää löytää miulle sopivaa ehkäsyä, kun kaikki e-pillerit ja e-renkaan olen kokeillut jo, eikä mikään sopinut loppujenlopuksi. Enkä kuulemma niitäkään olisi saanut käyttää, koska yläasteelle asti oli aurallista migreeniä :D minipillerit jätän suosiolla, koska kolmivuorotyössä en niitä millään pysty samaa aikaa vuorokaudesta aina ottamaan. Ja tädilläni oli niiden kanssa kestänyt puoli vuotta menkat ja viikon tauko ja sama rundi uudestaan, ei kiitos :D
Katellaan nyt miten tässä sitten loppujen lopuksi käy..

Nenna, kp3/28 (28-35) yk12

Huh, johan täällä on ollut taas vilkas päivä! Eikun lukemaan. :)

Anskunen, toivottavasti saat ekan ajan jo pian ja siellä on päteviä henkilöitä.

Junibea tsemppiä oviksen bongaukseen!

Elyssei, plussatuulia! :wav Olispa siellä nyt käynyt lykky.

Hampaaton, olis teilläkin jo aika plussata. Onneksi mies on kuitenkin samaa mieltä sun kanssa yrityksestä, helpottaa varmasti paljon.

Pepe kiitti blogilinkistä, joskus ennenkin sen oon bongannut mutta päässyt unohtumaan.

Lumikello, tervetuloa ja kiva kun jaksoit kirjoittaa pitkästi. :) Pahoittelut keskenmenosta.

jm, voimia sulle kovasti. Tiedän vähän miltä tuntuu, kun itselle on jokin asia yksi maailman tärkeimmistä, ja toista ei vaan saa kiinnostumaan aiheesta. :sad001 Ei varmasti ole helppoa tehdä ratkaisuja siinä vaiheessa. Toivon kovasti, että sun mies vielä lämpiäisi vauvalle.

Mymmelisti, voimia pitkässä yrityksessä. :hug013

Puhvis, tsemppiä piinailuun, ehkä siellä onkin jokin sitkeä sissi selvinnyt! :)

Voi Myy :hug013

Mariska, paranemisia teidän perheelle. Keuhkokuume on todella ikävä.

LunaOdessa, sen kaksoishormonitesti pitäis toimia niin, että kun ovulaatio alkaa lähestyä, hymynaama vilkkuu. Sitten kun saa vilkkumattoman hymynaaman, ovis on noin vuorokauden päästä. Siinä vaihessa testi toimii kuten muutkin ovistestit, eli EI saisi (tarvitse) enää testata. Tai ainakaan lisätestauksella ei ole merkitystä ovulaation kannalta, se on silti noin vuorokauden päässä ekasta plussasta.

Larissa, voi ei, mikä yllätys teitä odotti! Ja hitsin vakuutusyhtiöt... Huh, nyt toivon kyllä pikaista kevättä että pääsette korjuuhommiin. Voimia, jostain se raha kyllä järjestyy. :hug013

Silv, huskyt on niin kauniita koiria! Sellaisen kyllä huolisin, jos olisin yhtään enemmän koira- tai edes lemmikki-ihminen.

Ja ihania neulomuksia niin monella tulossa! Itse oon varmaan kaksi kertaa opetellut neulomaan ja joka kerta autuaasti unohtanut. Taitoja ei ole ei sitten yhtään, mutta olishan se ihanaa kun vois tehdä kaikkea pientä ja söpöä mahdolliselle vaaville. :)

Kummallista, miten kaikkeen kurjaankin tottuu, kun sitä jatkuu riittävän pitkään. En ollut edes muistanut, miten helpot menkat mulla oli ennen pillereiden aloittamista, nyt muistan. Menkat on käytännössä kivuttomat ja muutenkin melkoisen huomaamattomat, kun pillereiden kanssa vatsakramppeja oli joka kerta enemmän tai vähemmän ja vuotokin jonkin verran runsaampaa. Nähtäväksi jää, onko tämä pysyvää vai onko jatkossa luvassa jotain aivan muuta.

Kovasti tekisi mieli yrittää tässä kierrossa ihan tosissaan. Niin monesta paikasta olen lukenut, että toinen kierto olisi se hedelmällisin. Nyt kuitenkin kalenteri näyttää siltä, että ovulaatio olisi mahdollisesti 13.4., juuri hautajaisviikonlopun jälkeen. Toisaalta ei huvittaisi heittää tilaisuutta hukkaan, toisaalta on huono omatunto siitä, että edes ajattelen näin. Pitäisi antaa tilaa toisen surulle eikä painostaa ainakaan millään petipuuhilla. Täytyy yrittää asennoitua niin, että jos jotain tapahtuu niin se on vain ylimääräistä hyvää, ja seuraavassa kierrossa sitten enemmän tosissaan. Ettei tule pettymyksiä.

Jm. Esikoinen sai alkunsa vähän samanmoisesta tilanteesta. Mies ei vielä valmis isäksi ja tiesi ettei ehkäisyä käytössä. Tietoinen kuitenkin etten herkästi raskaudu ja tietoinen että terolutit kierron tasaamiseen lisää mahdollisuutta raskautua. Tulinki nopeasti raskaaksi mutta ensi perkele reaktion jälkeen kun lapsi syntyi on se ollu isälleen maailman tärkein asia. Sisaruksesta väännettiin pitkään kättä ja viimein yhtäkkiä ukko jätti keskeyttämättä ja minä olin ihmeissään että miten se noin teki. Edelleen välillä sanoi ettei vielä mutta kuitenkin. Nyt on ihan sillee että tulee jos tulee. Jos sun ukkos tietää että ehkäisyä ei ole käytössä ni mun mielestä on turha eroa pelätä. Tai sua syyttää huijauksesta. Älä myöskään itse stressannu liikaa kun tiedät mikä on tilanne, vaikka kyllä tiedän ja kaikki täällä tietää miltä tuntuu kun oikein vauva kuume on päällä eikä plussaa vaan näy! :)

Tervetuloa lumikello2015!

Larissa: entes sitten joku s - pankin käyttö/asunto laina. Ei ehkä tartte takaajia? Ikävä tilanne. Kevät vielä ni paljon on vettä muutenki.

Tervetuloa soffie! Jospa pien olisi saanut alkunsa!

Elyssei: pc:n testi on 25 herkkyydeltää.

Lauruska: kyllä siinä ihan pieni haamu on tai viivanpaikka. Ja kuva jossa kolme testiä ni ali on vahvin :)

Nailedit : tervetuloa

Kieltämättä vähän jännittää jos nyt plussa tulis :D ukko niin ihanasti hoiti kaverin vauvaa ja 2 vuotias ta. Ikinä en vois parempaa isää lapsilleni saada! Vaikka meillä mutkia on matkassa ni lapsien kans tuo tulee toimeen!

Mä tein huvikseen äsken tunti takaperin yhden uuden testin ja pirulaine puolessa tunnissa tulos oli tämmönen

Liitteet

• 1427741434224.jpg
    1427741434224.jpg
    44.2 KB · Katsottu: 217
Mimmulih, toivottavasti ei tuliskaan täti! Ootko miettinyt jo testipäivän?

Liisu entä sulla, odotatko menkkoja vai meinaatko testata jo etukäteen?

Mimmu, voi harmi. :sad001 Onko clomit sellaset, että niiden pitäis auttaa kerrasta, vai onko vielä toivoa että toimis paremmin ensi kuussa?

Soffie, tervetuloa! Pahoittelut keskenmenosta. Mutta kuulostaa nyt että hyvin voisi olla kiinnittymisoireita! Toivottavasti pieni tarraa nyt kunnolla kiinni. :)

Nuuhku, eiköhän se ovis sieltä pian ole tulossa! :grin

Lukutoukka, mäkin oon välillä miettinyt kun oviksen jälkeen on tullut rehkittyä, että ei kai siitä haittaa ole. Mutta yritän vakuuttaa itselleni, että tuskin omilla toimillani saan papua irti. Huoli on silti takaraivossa, oli siinä järkeä tai ei.

Lauruskaah, toivottavasti sulle tulis pian jo testiajalla kunnon viiva. :)

Nailedit, tervetuloa! Tää palsta on kyllä vaarallisen koukuttava paikka. :wink Ihanaa että sun mies on viimein myöntynyt vauvanteolle, ja vielä noin hyvällä ajoituksella. :)

mindiS oon samaa mieltä, verigreippi on hurjan hyvää!

Silv, johan sulla (ja meillä :wink) jännäksi menee!

Anskunen, onnea vakipaikasta! :)

tähtönen tsemppiä, toivottavasti hoidot auttaa. :)

Kohta3, kuinka pitkä kierto sulla yleensä on? Vielä sulla on aikaa saada ovisplussa.

Liliina, onpa ihana haalari! Mäkin voisin tehdä jossain vaiheessa, mutta pitää ehkä odottaa plussaa. En kestä jos olis paljon vauvanvaatteita kaapissa ja plussaa ei vain kuulu...

Lissu jes, nyt tuli täti oikeaan paikkaan! :) Varmasti saatte plussan tänä vuonna.

Aphrael, onko sulla kuvaa sun ovistesteistä? Toivottavasti tulis selkeä plussa. Sunkin ohjeen haalari on ylisöpö. Se huppu! :Heartred

Nennaa voi pahus mitä teidän saunalle kävi. Hyvä jos kuitenkin osasitte jo vähän varautua, niin on rahaa jo remppaa varten. En taas ymmärrä neuvolatädin kommenttia. Eikö vuoden yritys pitäisi olla jo peruste päästä lapsettomuustutkimukseen jos niin haluaa? :confused: Ei kuulosta asialliselta, että ei yritä auttaa teitä mitenkään.

Terkku, harmi niiden hautajaisten ajankohta. Toisaalta, elämä jatkuu ja on luonnollista että tulee myös uusia elämän alkuja. Tietenkin jos sun miehelle oli läheisempi, varmasti hyvä katsoa millä tuulella hän on.

On. Tänään oli yhden kaverin muutto, ja huomenna toisen. Pääsiäiseksi suunnitteilla kavereiden kanssa pelailua ja viinin juontia. Pitäähän sentään ottaa taukokierrosta ilo irti, kun ei tärppi käynyt. :grin
Beisla taukokierto viikko1

Lauruskaah, kyllä mä olisin taipuvainen näkeen molemmissa kuvissa toisen viivan ;)

Beisla, clomit vaikuttaa kumulatiivisesti eli vaikka ensi kierrossa niitä en otakaan niin pitäisi olla paremmat mahdollisuudet. Siitä seuraavassa kierrossa taas sitten clomit.

Mutta se vuoto loppui eli johtui todennäköisesti eilisestä seksistä. Ja noiden keltsujen tosiaan pitäisi pitää vuoto muutenkin poissa.

.:*~*:._.:*~* TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Miilia_ yritystä 10/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
lucky87 yritystä 9/13 TESTAA 12.4.
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13
Junttura yritystä 12/13
Ilpuri yritystä 1/14
Mimmu yritystä 1/14
DarkMimosa yritystä 2/14
N83 yritystä 2/14
Liisu yritystä 4/14
mimi. yritystä 4/14
nennaa yritystä 4/14
silv yritystä 5/14
Hampaaton yritystä 5/14
nuuhku yritystä 5/14
LunaOdessa yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
starling yritystä 6/14
Jellis yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
silkkikorva yritystä 7/14
susannne yritystä 7/14
Mami91 yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14
Soma yritystä 8/14
Lumikello2015 yritystä 8/14
enu yritystä 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
suvii-i yritystä 9/14 TESTAA 5.4.
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
lumihiutale. yritystä 10/14
Maaritmarianne tjottia 10/14
titem tjottia 10/14
dreamer88 yritystä 11/14
lauruskaah yritystä 11/14
mindiS yritystä 11/14
Neelia yritystä 11/14
Soffie yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
be yritystä 1/15
Carnagan yritystä 1/15
jm yritystä 1/15
Kikati yritystä 1/15
late- yritystä 1/15
Lukutoukka87 tjottailua 1/15
Milttis yritystä 1/15
Nyytti yritystä 1/15
Peepe yritystä 1/15
Skippi yritystä 1/15
Taikatuuli74 yritystä 1/15
Tintti-8 yritystä 1/15
puhvis yritysta 1/15 TESTAA 14.4.
piglet yritystä 2/15
Sydänpylly yritystä 2/15
Catja85 yritystä 3/15
Junibea yritystä 3/15
Kerttu yritystä 3/15
Kohta3 yritystä 3/15
Nailedit yritystä 3/15
Elyssei_ yritystä 4/15
Mimmulih_92 yritystä 4/15
Lissu yritystä 5/15
Sandy yristystä 6/15
Psykoenkeli tjottailua?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?
kukkaperhonen yritystä?
Pippi yritystä?
anní tjottaillen

(83 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11 LA 1.12.
Myy82 yritystä 11/12 LA?
kiivimami yritystä 5/13 LA?
PepeXXL yritystä 8/13 LA 17.11.
Timbe yritystä 9/13 LA?
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 LA 17.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14 LA?
Sazu87 yritystä 7/14 LA 20.10.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
Johanna.. tjottaillen 8/14 LA 4.12.
Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
elmiina tjottia 9/14 LA?
Katariina86 yritystä 9/14 LA 25.8.
Vesta yritystä 9/14 LA 23.10.
j3nni LA 10.9.
Nougat yritystä 10/14 LA?
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
mommyme yritystä 10/14 LA 26.9.
Dumbo. yritystä 10/14 LA?
lime- yritystä 10/14 LA?
Sarina1 yritystä 10/14 LA?
Tinttarilla- tjottaillen 10/14 LA 7.11.
Azalea yritystä 11/14 LA 27.11.
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Miuk yritystä11/14 LA 3.9.
Minde yritystä 11/14 LA 12.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
sohwia yritystä 11/14 LA 15.11.
Unicorn81 yritystä 11/14 LA?
evesiili yritystä 12/14 LA 24.9.
Tassu yritystä 12/14 LA 5.11.
pilvikirsikka yritystä 12/14 LA?
liliina yritystä 1/15 LA 25.11.
Tintuska yritystä 1/15 LA 24.10.
Tähtityär yritystä 1/15 LA?
Orm Onnekas LA?
SannaMiia yritystä 1/15 LA 13.11
Aneska yritystä 2/15 LA 12.11.
Antzeliina yritystä 2/15 LA 14.11.
Minttulaku yritystä 2/15 LA 21.11.
Ruusa tjottia 2/15 LA 16.11.

(46 kpl)

Listan nosto. Pahoittelut taas jos unohdin jonkun päivityksen, pikaisesti selasin sivut läpi.

Lauruska ihan kuin jotain näkyisi :smiley-bounce012vahvistumisia!!
Beisla meinasin keskiviikkona testailla jos ei ennen saavu paikalle.
Oli innostuksissani laskenut kierron väärin. Tänään oli 25/25 dpo 14 mutta nyt ilmeisesti jo 26/25 eikös se iltakuudelta vaihdu?
Kyllä sitä vaan taitaa mielu tehdä kepposia ja keho siinä samalla...
hyviä öitä naiset!:love022

Huh, ahkeria olette taas olleet. Se on hyvä juttu se. Mukava lueskella teidän juttujanne varsinkin, kun oma kierronvaihe on tylsä. :happy:

Uusiakin oli joukkoon tullut, joten tervetuloa. Toivottavasti visiittinne jää lyhyeksi tällä puolella. :wink

Pahoittelut kaikille tädin kanssa kamppaileville :sad001 ja tsemppiä teille, jotka ovista olette bongailemassa. :joyful:

Lauruskaah kyllä siellä jonkinlainen viivanalku ihan selvästi pilkistää, joten vahvistumista sille. :nailbiting:

Niin joo, meinas vallan unohtua. Plussatuulia puhaltelen puuuuuuuuuh! :wav

enu kp4/31

Mun mieli heittää kuperkeikkaa tällä hetkellä :D ootan jo aamusta testailua ku kuuta nousevaa :D tissit on oikeesti ollu tosi kipeet, hyvä ettei itku pääse, viimeks ollu näin kipeet sillon ku mulla viidennellä luokalla alko kuukautiset. Just pari kuukaut sitten ostin uudet rintaliivit kokoa 95D ja nyt ne kiristää ja tuntuu pahalle :/

Tästä foorumin lukemisesta tulee kohta kokopäiväduunia - aivan mahtavaa! Vaikka kurja kuulla, että niin paljon sairastelua on liikkeellä. Toivottavasti Mariskalla, Junibealla ja muilla aletaan olla voiton puolella! Ja toisaalta Soffie pidä siitä kurkkukivusta kiinni, se oli munkin ekoja raskausoireita! :)

Lauruskaah ja Mindis ja muut himotestaajat, jatkakaa vain testailua, täällä eletään hengessä mukana ja jänskätään! :) Ja Naileidit eikun miehen kuumeilua hyödyntämään! ;)

Kun täällä on annettu niin paljon erilaisia vinkkejä vehnänalkioöljyistä, greippimehuista ja muista kiinnittymismahdollisuuksia parantavista konsteista, niin oisko vinkkejä miten km:n jälkeen saisi normaalikierron alkamaan nopeammin? :grin Itse varasin just netistä viikonloppuloman ulkomaille, niin eiköhän se täti viimeistään silloin pamahda paikalle:wink

Takaisin