Nyt taas rauhassa pääsee lueskelemaan teiä juttuja, ku on reissusta kotiuduttu :)
En kuollaksenikaan muista mitä piti kellekki pistää mutta ilpuri ja olikos murkku ja nennaa ja muitakin niin oon todella pahoillani että täti tuli kylään. Murkulla etenkin kun taisi olla haamuviiva testissä, mutta jospa se olisikin vaan hyvä merkki että siellä on mahdollista raskautua! :)
Kukka hui minkälainen kierto! Toivottavasti saisitte sen jotenkin lyhentymään! Raskasta tuommoinen! Tsemppiä!
Silv vieläkö meinasit kauankin meitä hulluja pitää jännityksessä?
Anskunen tosi ihana kuulla että nyt pääset kunnolla seurantaan niin jospa kaikki menis oikein hyvin tällä kertaa! :)
Hampaaton sun mies kuulostaa aivan tosi ihanalta, kun noin tosissaan on asian ottanu ja myös ittekki panostaa elämäntapamuutokseen. Jospa teiän ei kauaa tarviis ootella. :)
Tervetuloa lumikello2015! Olen tosi pahoillani keskenmenosta, toivotaan että plussapuhuri osuisi pian sunkin kohdalle uudelleen ja pikkuinen pysyis mukana loppuun asti! :)
Pepe sullako on blogi! Täytyypä käydä vilkaisemassa sitä :)
Jm toivottavasti sun mieskin pikkuhiljaa alkaisi suhtautua positiivisesti yrittämiseen ja unohtaisi tuon pihtailun.
Mymmelisti ja nuyhku nyt sitten vaan miestä kellistämään niin jospa tää olis se teidän kierto vihdoinkin! :)
Myy olen todella pahoillani, jospa siellä massussa kuitenkin olisi kaikki hyvin! Oot ihan mielettömän vahva ja sinun upea asenne! Peukut ja pottuvarpaat on täällä pystyssä sinulle!
Larissa no johan on maanantai! Jospa ne rahahuolet ja vuotava katto hoituis kuin itsestään.
Ihanan positiivinen asenne sulla kaikesta huolimatta! :) sinulta pitäisi ehdottomasti oppia minunkin vähän positiivisuutta vaikeuksien ja stressin keskelle! :)
Soffie tervetuloa ja jospa oireista päätellen sun vierailu tällä puolella olisi erittäin lyhyt! Ja en ole itsekkään ovista tikutellut kertaakaan vaan mekin luotetaan siihen että jospa se tärppäisi jossain vaiheessa kun joka päivä touhutaan
Lauruskaah hahah ihana että täällä on toinenkin hullu raskaustestien suurkuluttaja :D itsekkin ihan pakko testailla aina pari päivää ennen menkkojen alkua kun ei vain malta odottaa! Voi meitä :D ja haamulainenhan tuossa sinun viimeisessä kuvassa näkyy, jospa se siitä vahvistuisi!
Lukutoukka87 en usko että vielä tuossa vaiheessa vaikuttaa mitenkään. Kaverin koirakin (30kiloinen) oli hypännyt pari päivää ennen kaverini plussausta kaverini mahan päälle vauhdilla. Täysin terve ja suloinen 2.5 vuotias prinsessa on heillä nyt :)
Nailedit tervetuloa ja tuohan oli mieheltäsi ihana, että lopulta näytti kunnolla vihreää valoa vauvvailulle. Jospa miehes aisti sinun oikeat päivät
Loppuun vielä että joku jossain taisi kysellä foolihaposta? Itsellä se nyt toista kiertoa käytössä, mutta vielä en osaa sanoa mitenkä vaikuttaa. Ja greippimehun olen vaihtanut aitoon verigreippiin, tuhat kertaa parempaa ja jopa hyvää :)
Kp 10/26-28 ehkä :D