Raskaaksi 2015

Timbe, ihanaa, niin kaunis kuva!!! Onnea tuhannesti!!! <3 <3 :)

Melkein itku pääsi tänään kun kävin vessassa, sellaista maitokahvin väristä limaa tuli täälläkin kerran pyyhkiessä, sen jälkeen ei mitään...

Kiitos sarina, kun kirjoitit ton, lohdutti hieman :)

Muoks. En tie onko mulla jääny viivalasit päähän, mut ihan ku silvin testissä jotain olisi...

Silv, Huomenna aamusta uusi testi?! :)

Timbe, Hieno digitulos. Onnea!

muurahainen, Jos nyt ei tosiaan tule kunnon plussaa niin kyllä noitten tehtyjen testien perusteella voisi ainakin päätellä, että olet ovuloinut ja jotain kiinnittymisyritystäkin on ollut. Ja tosiaan jos testit ei ole mitään herkkiä niin ehkä eivät vielä vaan näytä.. Jännitän sinun puolestasi täällä.

On. Eilen puolille öin katseltiin teinin kanssa leffaa ja 3v herätti aamulla ennen kuutta. Virkeänä käytiin tänään kuitenkin nuoremman kanssa kaupungissa ostamassa tällaiseen allergiaperheeseenkin sopivia pajunkissoja eli keinotekoisia ja niitä sitten illalla koristeltiin. Ja mies lupasi krapuloissaan, että tänään tehdään talletuksia.. Ovistestissä ei vieläkään plussaa, mutta eipä pitäisikään mun kierroilla ihan vielä.

Aphrael kp 12/28 (-37) yk 1
WP_20150328_023.jpg

Aphrael, sitä minäkin et pakkohan tuolla alapäässä on ollut jotain tapahtunut, kun tollasia testituloksia nyt antaa, mut hirmu hailakoita vaan.

Laitoin ton viimeisen testikuvan sinne ameriikkalaiselle sivustolle arvosteltavaksi ja yksikään ei ole negaksi sitä arvostellut?!? Yli 60% pitää sitä positiivisena. Ite en kyl usko ennen kuin digi niin sanoo. Sen verran monta kertaa tässä on jo kerennyt pettymään... :)

Tulispa jo aamu, et pääsis pissille! :D

Mymmelisti, ihania kisuja siellä :) mulla kans kaks kissaa niin kyllä ne mun karvavauvoja on vaikka ovatkin molemmat yli 5 vuotta jo :grin oon hemmotellu ne piloille, mutta tätä en myönnä miehen aikana :wink

Mä en kyllä nää Silvin testissä mitään vaikka kuinka haluaisin :sad001 ottaisin sut mieluusti mun kans joulukuisiin :Heartred

Larissa pahoittelut menkoista. :sad001 Mutta tervetuloa kerhoon, tammivauvat on aika jees (ite syntyny tammikuussa). :wink
Eikös se niin mene, et jos klo. 18 jälkeen menkat alkaa, niin sillon kp1 on seuraava päivä, näin oon ymmärtäny. Paremmalla onnella siis tähän alkaneeseen kiertoon, plussataan yhessä eiks je? :happy:

enu kp2/31

Voi pöh larissa! Olis kyllä moelummin saanu olla plussa!

Silv mäkään en näe kyllä sun testissä mitään :/

Murkun testissä on kyllä kaksviivaa! Siel on kyllä jännät paikat! Meinaatko sen digin tehdä aamulla?

Bleisalle voima halit! :)

On. Tää taitaa lähtee tekeen talletuksia ;)

Miepä oottelen ett saan jouluvauvan, niinku iteki olen :) miun la oli 1.1. mutta tulinpas hiukan etuajassa, 24.12. :) jos nyt tässä kierrossa tärppäisi, olisi la n. 2.1. joten ei mahdotonta synnyttää jouluna :D tosin voisi olla kivempi tammivauva, eipähän olisi aina luokan nuorin niinku mie olin enkä ikinä saanu viedä karkkia kouluun :)

Jänskättää kamalasti ett tärppääkö tässä kierrossa vai jäädäänkö sitten vaan kaksin (tai siis tietty karvasten kanssa) :D

Nenna kp1 yk12

Mä toivoin marrasvauvaa ensin ku itsekkin oon marraskuun lapsia, mutta jossei nyt tärppää niin onhan mulla ainakin tammikuussa nimipäivä :D

Mikähän todennäköisyys olisi saada edes haamu pc lusikalla dpo 14? Joo ihan on yksilöllistä joten sinäänsä tyhmää kysellä.:laughing002 Menen huomenna yövuoroon joten jos ei huomenna ni sit vois testata vasta tiistai aamuna. Onko kellään tietoa onko rfsu ja pregcheck liuskojen herkkyydessä eroa?

Nennaa: täällä ei ainaka saa edes viedä enää karkkia kouluun :/ liikaa kuulemma kaikkia allergioita ja muita ruokavalioita..

Silv, aijjaa enpä moisesta tiennytkään :o
Saanko nyt sanoa näin nuorena ett "silloin kun minä olin nuori..." :D
No, ehkä ihan hyväkin niin, vältytään monelta mahdolliselta mielipahalta, juurikin esim. allergioiden, makuasioiden ja synttäreiden ajankohtien takia :)

Niin mäkin sanoin et "silloin kun minä olin nuori....." :D Mua aina ärsytti ala-asteella se kun mulla oli synttärit silloin kun oli luokkaretki! Ja joka vuosi sama päivä! Toukokuun lopussa siis oon syntyny.

Takaisin