Raskaaksi 2015

Pöh näämpäs mä tylsiä unia teihin verrattuna, kun toissayönä näin että tulin aamuvuoroon ja työnantajan peitto ja tyynyt roikkui narulla tuulettumassa, TA kuitenkin oli nukkumassa normaalisti sängyssään kun pääsin sisälle. Sanoi vain että oli ihmetellytkin kun on niin kylmä. Ja viime yönä näin sellasta unta että meillä oli maito loppu enkä saanut aamukahvia. :D

Mä nään tosi paljon unia ja välillä siis aivan päättömiä viime viikolla varsinkin monena yönä aivan hölmöjä unia :D tosin näin myös monta painajaista viime viikolla ja mä muistan aina tosi hyvin osan ku herään. Nyt ei olla kahteen päivään miehen kaa sekstailtu ja se näkyi viime yön unissa selvästi. Niitä en ala kertoo mutta kuumia unia oli :D

Harmony ihan on hyvä olo. Hirveesti väsyttää ja turvottaa. Pahoinvointia ei oo ollut vielä ja toivottavasti ei tuukkaan :) onko multa mennyt ohi vai ootko kertonut täällä mitä sukupuolta pienet on? :)

Mä muistaisin jotain puhetta olleen ihanista pienistä poikien lappuhaalareista? :) varmaankin viime vuoden ryhmässä..

Tervetuloa uudelle! Teitähän tulee nyt paljon :) voikun vielä muistaisinkin kaikkien nimimerkit :D

Pepe, oot kyllä aivan mahtava❤ mietin just, ett varmaan sun plussaukses tuotti kaikki suurimmat tunnekuohut miulle, olin niin uskomattoman onnellinen siitä plussasta, ku lääkäritkin antoivat ymmärtää ett se olisi lähes mahdotonta❤ toivottavasti pieni pysyy lujasti mukana loppuun asti siellä❤ :)

Toivon kyllä ett toi "toinen jalka haudassa" -hengaava katti jotain aistiskin :D ei se kyl kovin tyhmä oo, kun tunnistaa miehen autonkin äänen melkein kilometrin päästä kotoa, eli toivotaan :)

Nyt kaikki jatkatte tätä plussa-aaltoa ni miekin pääsen (ehkä) mukaan! :) tai sit jään taas rannalle ruikuttamaan :D
Enskiertoon valmistaudun sit ainki tosi huolella ;)

Ja sain soittoajan parin viikon päähän johonkin ihme-neuvolaan, jossa sit katsellaan mitä vaihtoehtoja on, kun ei vuoteen ole plussia kuulunut! :)

Nennaa kiitos <3 onhan tää mullekkin edelleen uskomatonta! Jotenkin mulla vaan on tosi varma olo tästä. Eihän sitä koskaan tiedä miten voi käydä, nautin joka päivästä ja silitän masua ja odotan neuvolaa jonka jälkeen ootan ultraa ja sitten odotankin jo äitienpäivää jolloin olis (jos ultra saatu ennen sitä) aika kertoa miehen vanhemmille. Milloin sun oli tarkoitus testata? :)

Silv saattaa hyvin olla että on ollut puhe jo aikaisemmassa ryhmässä noista sukupuolista mutta mulla vaan mennyt ohi :D silloin kyllä oli hirveä kaksosraskausvaihe palstalla! :)

Pepe, päätin ett testaan vasta ensviikolla, jos enää on tarvetta. Tiistaina odotan tädin saapuvan, joten jos maanantaina ei oo kummosia menkkaoloja, ni tilaan silloin testejä, eli varmaan keskiviikkona testaan :) silloin olis dpo18 eli luulis näkyvän edes jotain..

Pepe, jos nyt tosiaan menkat myöhästyy niin maanantaina ehkä testaan. Ton tuhruttelun takia kylläkin uskon että täti kyllä kurvaa paikalle. Tai siis onhan ne tavallaan jo päivän myöhässä kun jos nyt heti vaikka alkais niin eikö se laskettaisi huomisesta se kp 1..? :D

Ihana kuulla Harmony sun kuulumisia! <3

Larissa kp 28/27, dpo 9, tjot/k. 9

Ai mikä turvotus??! XDDD
ImageUploadedByVau Foorumi1427484144.295616.jpg

Voi ristus mitkä "menkkakivut" on päällänsä jo monetta tuntia vaikka kp12. Täysin samanlaiset kuin ennen menkkoja.. Kohta haen kipulääkettä että saa edes nukutuksi..

Vois johtuu. Ei vaan o ennen näin selvä sitten ollu, koska tätä menkkakipua o ollu oviksen aikoihin muistaakseni, ainakaan läheskään näin voimakkaasti. :O

Oi johanna ja anskunen :smiley-angelic003 paljon onnea ja superpaljon limaa :smiley-bounce016 ihana aalto tekee jälleen tuloaan toivottavasti monella on uikkarit valmiina!

Myylle suuret pahoittelut :(

On. Täällä vielä malttaa ehkä maanantaille vetkuttaa testin tekoa.
Kp. 23/26 dpo11?
Plussatuuliaa naiset!:talk017

Apua miten kamalasti tänne tulee uusia viestejä, tänne foorumillehan pitää jäädä asumaan että pysyy kärryillä. =D

Meillä mies on ollut huomattavasti nihkeämpi ja jahkailevampi tämän yrityksen aloittamisen kanssa, mutta nyt näyttää hänkin pohtineen asiaa riittävästi. Vielä kuukausi sitten oli puhe että vauva saa tulla jos on tullakseen, mutta tänään mies oli jo sitä mieltä että olis mukava tähdätä siihen, että ensi vuoden alkupuolella olisi uusi perheenjäsen maailmassa. Nähtäväksi jää, miten käy, mutta "vauvantekohommiin" ryhdytään nyt sitten astetta tehokkaammin.

Terkku, tosiaan tervetuloa ja kiva että miehesikin on ottanut paljon motivoituneemman asennoitumisen vauvan hankinnalle :)

Myy, voimia<3 toivotaan torstaille sykkeiden löytymistä, mun serkulle kävi rv15 paikkeilla niin, ettei sykettä löytynyt perjantai päivänä, varasivat ajan keskeytykseen maanantaille, serkku kävi yksityisellä ultrassa, vauva oli piilossa, syke löytyi ja tällä hetkellä melkein kaksivuotias terve tyttö :) eli toivoa ei oo vielä menetetty, sormet ja jalat ristissä sun puolesta <3

On. Täällä kp19/28, ei oloja ja ihan rauhallisin mielin, en oloihin ym sen koommin jaksa keskittyä ellei puske selvästi läpi. Sormet ristissä mennään josko tällä kertaa joku nappaisi kiinni :)

Anskunen, mä kävin ekan kerran neuvolassa rv 5+ ja järkytyin kun näin painoni. Painan yleensä siis noin 65kg ja puntari näytti silloin jotain 70kg! Ja kaikki oli vaan alkuturvotusta, sillä tällä hetkellä paino edelleenkin noin 70kg :) Ja yksi kaveri masussa kasvaa vaikka mäkin mietin et olisko niitä voinut olla kaksi kun niin iso maha välillä :D

Takaisin