Raskaaksi 2015

Kai se täälläkin uskottava ois. La. Olisi 4.12.2015. :D nyt vaan sormet ja varpaat ristiin et kaikki menee hyvin.
20150327_174941-1.jpg

Sarina, jos plussaisin, täälläkin olisi jonkun laskurin mukaan LA 5.12. :)

Beislalle syvimmät pahoittelut tädin kohtaamisesta :( nyt vietät rentouttavan taukokierron ja nautit lomasta (ja lasillisesta viiniä ;) ) ja sitten palaat täysin uudella puhdilla ja energialla tänne yrittävien joukkoon!❤ :)

Hih onnea vielä, olihan siellä toinenkin plussa! Toivottavasti pysyy plussana loppuun asti❤

Hah unohdinpa väsyneenä tuohon edelliseen viestiin kertoa, kuinka mein kissapappa alkoi eilen (vai toissapäivänä) viihtyä miun alavatsan päällä ja silleen "pehmittää" sitä kynsinensä kokoajan :D kyllähän se siis sylissä on aina tykännyt olla, mut tää oli ihan uus juttu, miehellekään ei tee niin, vaan miulle :D on se vaan niin söötti❤ miun vauvan korvike :D
Kamala herkkunälkä iski taas.. Vedin just loput mutakakusta (mitä normisti riittää semmonen sievä pala) ja edelleen tää tahtoo herkkuu :D
Mie en kyl ikinä kykenis mihkään herkkulakkoon!

Nenna kp28/33(30-35) dpo13 yk11

Ujui jui Anskunen ihanaa!! Mahtavaa! Paljon onnea! Kyllä olet plussan ansainnut, niin pitkään jo olette odottaneet! Tarrasukkia pikkuiselle <3
Tais kyfi86 plussata. Woow onnea sinulle myös!
Paljon en ole enää tähän ketjuun päivitellyt, sillä tuttuja ei niin paljoa enää. Mutta katsoin, että Nuuhku, Silv, Lucky, PepeXll ja Larissa taitaa olla täällä "vanhoista" tutuista. Kovasti toivon teille (ja kaikille muille) plussatuulia! Jouluun täytätte kunnolla nyt! :)
Sen verrain napailen: kaksosia siis täällä odotetaan, 29+4 ja nyt osastohoidossa uhkaavan ennenaikaisuuden takia, mutta muuten kaikki on hyvin. Osastolla lähinnä lepohoidossa!!
Ps. Onko pikku Minskistä tai Gatusasta kuulunut mitään??

Ihanaa kyfi! Onnea huuurjan paljon!❤ :)
Johannalle myös todella paljon onnea!❤ :)
Toivottavasti pienet pysyvät lujasti mukana! :)

Meillä on tää töis verenpainemittausrinki! Mitäs helkkaria kun ylipaine on korkeampi kun normaalisti mut alapaine huomattavasti matalampi kuin ennen.. 124/52! Pulssi toki 80, poltettiin kyl savut just hetki sit..

Harmony hui sielläkin jo noin pitkällä! Toivotaan että eivät ihan hielä syntyisi pienet. Tsemppiä loppuodotukseen!
Ei ole gatusasta kuulunut mitään? Onko siellä kaikki hyvin tytöllä myös..?
Minskistäkään ei ole taas vähään aikaan kuulunut mitään.. :/

Harmony täällä tänään 6+3 <3 nyt ota rennosti että pienet pysyy vielä sisällä! Tsemppiä hirveesti sinne :)

Ihanaa että tänne tulee lisää plussia ja toivottavasti moni teistä saa joulukuun lasketuksi ajaksi!

Larissa millon sä testaat? ;)

Silv mä oon aamulla täällä oottamassa sua. ;)

Nenna <3 toivottavasti sinne tulee myös plussa. Nuo eläimethän aistii raskauden jos kissa yrittää vihjailla sulle? :) plussatuulia!

Larissa kp12 jos en väärin laskenut! Kierto ihan päin honkia ollut nyt. Ennen 28-35 mutta viime kierto jäi 22 mittaseksi. Menkkajomoja on nyt just tällä hetkellä..

Voi myy :( ihan sydäntä särkee lukea näitä! Toivottavasti vaan väärä hälytys <3

Ihanaa Anskunen! :)

Terkku tervetuloa ja toivottavasti et viivy täällä kauaa ;) Tärppionnea sinne!

Meilläkin puhutaan saunassa vakavammat asiat.

Johanna ja Kyfi hienot on viivat molemmilla! :happy: Toivotaan, että pienet on tarrannu tiukasti kiinni. Onnellista odotusta teille. :Heartred

Näin viimeyönä todellllla outoja unia. Toista en muista vaikka kuinka koitin mieleen laittaa vessareissulla ollessani, mut toinen... Käveltiin kaverin kanssa valkoisen kerrostalon ohi. Siinnä etupuolella oli seinässä semmosia ihme kuvioita, niinku yhden renkaanjälki. Kaveri totes "ihan selvästi mun exä on vetäny tossa paskarinkiä naamallansa" SIIS KERROSTALON SEINÄSSÄ paskarinkiä. Ja kummatkin otettiin ihan tosissamme eikä siinnä ollu mitään ihmeellistä siinnä unessa. Sitku heräsin nii miiiitääää kettua mä just näin. Harmittaa ku toinen uni on unohtunu :D

Voi, myy! Toivottavasti siellä se syke kuitenkin olisi! Kauheasti voimia ja jaksamista!

Anskunen : ihanasti onnea!!! :)

Mä näin joku yö unta että olin Prismassa ja oli joku kisa siel ja löin kaikkii mun miehen työkavereita kokispullolla ja yksi niistä kavereista otti musta kiinni ja alettiin tanssii valssii ja löymää yhessä yhtä mun miehen työkaverii josta en tykkää :D haha ja tosiaan en lyönyt sillä mielellä että sattuisi vaan sillee leikkisästi. Kyllä vähän ihmettelin ku heräsin että mistä mä näitä unia oikein revin :'D

Muokattu viimeksi:
Uskaltauduin minäkin tänne kirjoittaan kun oon hetken seuraillut teidän juttujanne ja vaikuttaa niin hyvältä hengeltä täällä :)!
Eli meillä yritystä lokakuusta asti. Takana yksi km ja nyt kp 2/29. Siksipä tänne tulinkin kun on lohduttavaa kuunnella muiden juttuja ja kertoa omiakin kuulumisia kun tuntuu ettei Kukaan oikein ymmärrä. Muut kun tuntii pamahtelevan paksuks pelkästä ajatuksesta. itsellä tosi kova vauvakuume ja epätoivoinen olo kun ei tää raskautuminen ollutkaan niin helppoa kuin mitä saattais kuvitella. Vaikka moneen muuhun verrattuna tää yritysaika onkin ollut lyhyt.

Ja hurjasti onnea kaikille plussanneille, lähetän suojelusenkeleitä turvaan pikkusten matkaa :)

Takaisin