Raskaaksi 2015

Myy, voi ei! Toivottavasti olisi vain väärä hälytys ja syke löytyisi❤ tsemppiä!

Anskunen, ihan mahtavat leffaviivat! Onnea mielettömästi ja tarrasukkia ja vauvaliimaa kilotolkulla matkaan!❤ :)

Silv, iiiks mie niin oottelen ku siekin pääset tuonne plussanneisiin❤❤ :)

Tänne mahtuu aina uusia mukaan, kovaa vauhtia kun "vanhat" plussaavat, tervetuloa! :)

On; nälkä edelleen. Oksu meinas muutaman kerran töissä tulla. Pyyhkiessä hiukan vaaleenpunasta, mut vaan kerran aamupäivällä. Oireetonta muuten, tai vähän kipuilee häpyluu, niinku normistikin ennen menkkoja.
Näinköhän tää kierto nyt kuitenkin oli tässä, niinku kaikki edellisetkin kerrat :D

Nenna kp28/33(30-35) dpo13 yk11

Lucky oon yrittäny miehen kans keskustella monistakin asioista. Jos kysyn, ihan asiallisesti, et miks hän ei seksiä halua, vastaukset on "haluunhan" tai "emmä tiedä" tai "ei aina jaksa" tai "no koska lapsi.....". Jos kysyn et miksei ikinä vietä mun kanssa aikaa tai halua ikinä tehdä yhdessä mitään (kun kaikki illat kotona istuu vaan koneella tai näpyttää puhelinta), vastaukset on "oonhan mä sun kanssa" (miehen mielestä se et ollaan samassa huoneessa on yhdessä olemista), tai "en mä tiedä", jos kysyn siltä et onko sillä joku toinen vastaukset on "nääh" tai "ei jaksa"..... jos sanon et musta tuntuu kurjalta ja pahalta kun se ei ole mun kanssa, huomioi mua, halua seksiä yms tai että sen ja sen takia mua pelottaa et sillä on joku toinen vastaukset on "ei tarvii" tai "älä ole niin mörtsi" että koita siinä sit keskustella ja saada mieltä painaviin asioihin selkeys...

Myy, Voi harmi! Toivottavasti pieni nyt vaan säikyttelisi teitä turhaan.

Anskunen, Wow! Suuret onnittelut! Itsekin joskus pidempään yrittäneenä (joskaan en noin pitkään kuin te) kaikkien pitkään yrittäneiden plussat tuntuu vielä paljon paremmilta kuin muiden vaikka toki kaikista on aina onnellinen. Toivottavasti pieni pysyy tällä kertaa matkassa loppuun asti!

On. Mitähän tuo mun teinipoika oikein ajattelee.. Tein kotiin tullessa ovistestin ja jätin sen keittiön pöydälle odottamaan tuloksen lukemista. Testin vieressä oli meidän tämän illan herkut. No olin tietysti unohtanut jo koko testin (eli eipä voi edes luottaa sen tulokseen) kun tuntia myöhemmin kehotin poikaa hakemaan karkkia sieltä. Tuo kun tietää varmaan korkeintaan raskaustesteistä ja toki tuossa testissä komeili kaksi viivaa kuten ovistesteissä yleensä ;)

Tyttötiikeri ikävää, tommoinen käytös. Se on kyllä vaikeaa saada puhuttuu mistään kun toinen antaa nii suppeita vastauksia. Mäkin joskus sanoin että miehelle kun näplää sitä kännyy koko ajan että vois muhun keskittyy tai tehä mun kaa jotain nii sekin olettaa että se on mun kaa tekemistä ku ollaan yhessä kotona :D huhui. Nyt me sovittiin että välillä on semmonen päivä että kännykät menee pois ja ei kumpikaan niillä näprätä. Pakko myöntää että se on itellekki joskus vaikeeta ku tottunu vähä välii sitä kattoo :D Sun pitää keksii jotain millä saisit miehestäs jotain irti en vaa tiiä mitä. Saunassa ei voi ainakaan välttää kysymyksiä joten siel voisitte ehkä koittaa puhua. :think005

Anskunen: Vau mitkä leffaviivat! Mäkin jotenkin uskon et tämä kestäisi loppuun asti. Paljon tarrasukkia nyt matkaan <3

Myy: pahoittelut ultrauutisista <3 Toivotaan kuitenkin vielä ihmettä!

Mariskalle suuret pahoittelut km :( Tiedän niin tuon tunteen kun vasta nt-ultrassa selviääkin ettei pieni ole jaksanut elää.

Muille puhaltelen paljon plussatuulia <3

ON: Täällä tänään 27+6 ja huomenna alkaa virallisesti viimeinen kolmannes. Aika menee niin vauhdilla et alkaa pian iskeä paniikki :D Siis kun vielä on paljon hankittavaa ja valmisteltavaa pientä varten. Toisaalta sit tuntuu et on tässä vielä aikaa...

Itsellä tosiaan verenpaineet olleet korkealla ja kävin maanantaina lääkärissä joka ultrasi että kaikki masussa kunnossa. Painoarvio oli tuolloin 900g ja paikat oli vielä visusti kiinni. Nyt tiistaina on sitten aika ä-polille tarkempiin tutkimuksiin et saanko verenpainelääkkeet ja varmistetaan vielä ultralla et istukka toimii varmasti kunnolla. Oon vaan yrittänyt lepäillä ja olla stressaamatta koulusta tai noista verenpaineista :D

Tyttötiikeri, komppaan Jasmia sillä me puhutaan usein saunassa vakavat asiat :D mutta joo mulla oli samanlaista ongelmaa edellisen miehen kanssa :( nykyisen kanssa ei onneksi vaikka voisihan sitä yhteistä tekemistä ja seksiä olla aina enemmän :D

Silv, mihin aikaan mun pitää olla aamulla kyttäämässä sun testiä? :D

Ei oo tätiä näkyny, mutta huomenna hän vasta olisikin myöhässä.

Larissa kp 28/27, dpo 9, tjot-k. 9

Ompa jääny tämän ketjun seuraaminen vähä vähemmälle. Mutta onnea plussista ja pahoittelut negoista, tädeistä.. plussa tuulia kaikille! :)

Tyttötiikeri, tollanen on ikävää... Mitäs jos otat ne tiikerin kynnet esille ja et suostu tollaseen, esim. Vetäset jotain kivaa yllesi ja vaikka vähän meikkiä pintaan, uutta kampausta ja näytät miehelles mitä menettää jos vaan uppoutuu koneelle... ;)

Meillä ainakin isäntä huomioi heti jos oon vähän enemmän tälläytynyt huvin vuoksi, ja jo siitä pelkästään tulee kiva tunne. :)

Larissa: kai mä joskus 9-10 aikaan viimeistään saan revittyä itteni ylös :D

Eilisen aikana kipeyty rinnat niin ettei ilman liivejä pysty oikein oleen.. Viime yöksikin heitin urheilutopin päälle kun niin särki. Nyt tuntuu et vessassa sais rampata jatkuvasti. Voi TOIVOTTAVASTI tää nyt olis jotain eikä vaan mun kuvitelmia..

Mitkähän olis prosentit km jälkeen heti seuraavasta kierrosta? :D varsinkin kun on kaikki heittäny ihan plörinäks, sitä öljyäkin muistin varmaan viis kertaa ottaa koko kierron aikana :D tabletit kyllä kaikki joka päivä.

Ja freyjakin noin pitkällä! Kiva kun käytte välillä kertomassa kuulumisia! Antaa ittele toivoo että kyllä minäkin vielä jokupäivä saan sanoo että rupee synnytys jännittää ;D toivotaan että verenpaineet laskee ja istukka toimii hyvin! :) mä jouduin likasta kans tarkkaileen noita verenpaineita ihan joka päivä.. Mulla ne vaan oli tosi alhaiset.. (Siis jos mää ny oikein muistan) ainakin mitata täyty joka päivä. Tsemppiä viimeseen kolmannekseen! :)

Ääh mä en kyl jaksa silv oottaa tota sun testin tekemistä! tää on kyllä yhtä piinaa! :D

parin tunnin pidätyksellä pc:n testi, jotta kaipa se on uskottava pikkuhiljaa :)

Liitteet

• Kuva0757 (600x800).jpg
    Kuva0757 (600x800).jpg
    263.6 KB · Katsottu: 159
Takaisin