Raskaaksi 2015

Jm, milloin olet ottanut viimeisen teron? Niiden kanssaan saattaa mennä viikkokin ennen kuin vuoto alkaa viimeisen pillerin jälkeen. Tai sitten plussaat kohta ;)

Viimeaikoina on tullut mietittyä paljon sitä miten lapsen saanti on kyllä kaikkea muuta kuin mitä silloin koulussa opetettiin. Silloin sitä luuli että jos harrastaa seksiä ilmaan minkäänlaista ehkäisyä niin sitten 9 kuukauden päästä on lapsi maailmassa. Raskaaksi tuleminen ei ole ollenkaan niin yksinkertaista ja helppoa, eikä kukaan puhunut keskenmenoista tai lapsettomuudesta.. Se että saisi terveen lapsen syliin asti olisi parempaa onnea kuin lottovoiton saaminen..:Heartred

Myy82, voi miten surullista, kovasti voimia koettelemukseen!

Omaa napaa... En malttanukaan enää, päiväpissasta dpo 6 :grin Eihän tuosta asiaan selvyyttä saa...
IMG_20150327_131901-1.jpg

Muokattu viimeksi:
Larissa otin viimeisen sunnuntaina. Olen 10vuotta syönyt joko e- pillereitä tai teroja ja aina ollut kp28. Se tässä vähän ihmetyttää, että nytkö sitten ensimmäistä kertaa pillerihistoriani aikana kierto venyisikin pidemmäksi? Juuri nyt kun piinapäiviä eletään.... murrrrrr, kroppa leikkii mielenterveydelläni! :smiley-angry026Aiemminkin kirjoittelin että esikoisestakaan testit eivät haamuilleet vaan negasta suoraan vahvaan plussaan. En tiedä mitä uskoa ja ajatella. Tiedän vain että odottavan aika on kyllä pitkä. Järki sanoo kyllä että mahdollisuus raskauteen ei ole kovin suuri mutta tieättehän ne päivät kun on kiva haaveilla :)Loppuisi jo tämä viikko niin olisin taas viisaampi!

Sarina, mullahan oli esikoisesta tosi oireeton koko raskausaika :D Joitain ruokia teki mieli ja kamala nälkä oli mutta muutenpa mulla ei oikeestaan mitään. Tissit meni jossain vaiheessa tosin myös kipeeksi. Nyt tässä kkm tuli kamala jano ja pissihätä jo ennen plussaa, plussan jälkeen sit väsymys, nälkä ja turvotus. Tissit ei kipeytyny yhtään mistä pohdinkin monesti onko kaikki hyvin. Onnea ja niinkuin joku jo sanoikin niin nauti äläkä stressaa :)

Silvin testiä minäkin ootan :) Ketäs muita oli nyt testaamassa lähipäivinä?

On. Täällä väsymys ja hetkittäinen etova olo jatkuu ovulaation jälkeen + menkkajomoja tulee kans. Mutta koska ovulaatio oli niin super niin tältä kierrolta voi odottaa mitä vaan outouksia :D
Huomenna ois miehen kaverin synttärit ja se ehotti että lähettäis jos saatais lapsenvahti.. Alkoholi tietysti kuuluis asiaan, mä en oo koko yritys aikana juonut kun menkkojen aikaan. Nyt sit en kyllä tiedä uskallanko juodakkaan vaikkei sen varsinaisesti pitäis mitenkään vaikuttaa vaikka siellä jotain hedelmöittynyt oliskin. Ärsyttää elää tälleen jos oonkin raskaana kun ei kahden km jälkeen tiedä kauanko tässä vielä yritetään... Mutta toisaalta en haluais riskeerata näin hyvin talleteltua kiertoa millään :P

Kp 16/26 dpo2

Suvii-i: mä oon tässä kierrossa lyöny hanskat jo vähän niinkuin tiskiin ja (niinkuin aiemmin sanoin) vetäny ihan huoletta särkylääkettä ja käyny juopottelemassa (jopa kahdesti!!) jne.. Oon sitä mieltä ettei liian varovaisesti saa elää jollei vielä plussaa oo tullut. Vaaaikka siis enhän mä muutenkaan oo juhlinu ku max 1krt/2-3kk...

Voi myy! Ei oo totta! En rnään tiiä mitä sanoa! Toivotaan silti parasta! Voimia! <3

Elaffy oot jo niin pitkällä! Uih ja ei oo kauaa kun nyytit on sylissä! :)

On. Mies jo tänään kyseli että joko rupee oleen se aika? Ihana kun se on niin mukana tässä nyt! Veikaan että otti km koville ja nyt on niin mukana!
Haluaja on kyllä vaik ihan ei viel ovis ookkaan tosin koko ajan viiva vahvistuu veikkaan että tää kierto onkin lyhyempi..
Mutta eipä auta muuta kun heilutella peittoja ;)

Silv : mun ukolla ainakin on puuhastelun jälkeen kivekset ollu hellänä ja sit ku autolla paljon työkseen ajellut. Voihan tietty olla et joku kives pussin tulehdus...siinä on kyllä sitten jo turvotustaki... seurailkaa... :) ja teil on aika paljon ollu tuota puuhastelua ni voisko ihan siitä johtua :D

Sarina1: 4 vuotias esikko ja rv. 7+ aloin kiinnittämään huomiota ku sidukka ei maistunut ja rappusissa meinasin kuolla ku hengästytti. En varmaan muuten olis ees älynnyt että raskaana oon ku sit ajattelin että testaampa huvikseen ku menkatki myöhässä (mulle tavallista) enkä laihtunut vaikka yritin.
Nyt ei kannata ees oireita kuunnella ku niitä on joka kierrossa samanlaisia.

Susanne: kp 1 on vasta kun siteeseen asti tulee.

Lucky: ei ainakaan myöntäny et ois puuhastelun jälkeen kipeytyny :D ite mietti lähinnä et onko ollu jotkut tiukat kalsarit jalassa tai sit nukkunu vaan kassit jossain jalkojenvälissä :D lupas kyl käydä lääkärissä jos jatkuu viikonlopun yli..

Takaisin