Raskaaksi 2015

Larissa, mun kierrot on yleensä sen 27 päivää ja melkein kellon tarkkuudella on voinut päätellä alkamis ajankohdan :) nyt viime kierto venähti 30 päivään. Mä en kyl ala jos nää kierrot alkaa hyppiin miten sattuu.

Sarina1, Mulla on kans aika vilkkaita unia :D mies ei voi ymmärtää kun nään niin usein ja vielä muistan ne. Oon jo suunnitellut et voisin ruveta tekee niistä lyhyt elokuvia :D haha!
Oliko sun uni painajainen vai enempi unihalvaus<-- näitä mulla on ollu vaikka kuin paljon ja onneks nykyään osaa jo vähän hallita niitä kun tietää mitä ne on. :)

Sarina, mie näen kans tosi vilkkaita unia/painajaisia. Jotenkin kierron loppua kohti menee aina vaan härömmäksi ne unien kuviot :grin

Anskunen eli sulla on jo kierto normaalia pidempi ja menkat myöhässä! :woot: Jos venähtää ton 30 pv yli niin testaatko sitten?!

Larissa, oon oppinu täältä foorumilta et pitää olla vähän positiivisempi tai joku muu kun negatiivinen! Mähän olen maailman pessimistisin ihminen tai näin sano mun ystävä jonka tuntenu 20vuotta :D
Noita negoja on niin paljon noissa testeissä, et pidetään mieli positiivisena ;)

Mymmelisti, se oli enemmän painajainen! Siks tää niin hirveeltä tuntuukin. Mullaki tuli mieleen et toi on suoraan ku joku huono trilleri :D en usko et se unihalvaus oli kuitenkaan, oli vaan niin syvä uni! Ihanku olis jotkut pahemman luokan kuumehöyryt menossa vaikkei oo kun vähän lämpöä :woot: nytki meinaa jopa salkkarit itkettää. En mä mitenkään herkillä oo :grin

Mymmelisti, oot tosiaan kyl aivan ihanan positiivinen :) hihii siun ois kyl niin jo aika plussata!❤ :)
Ja juurikin ne pörröhaalarit, joissa on ne korvat!❤❤❤ (tähän kohtaan kuuluis se sydänsilmänen hymiö) :) jos joskus plussaan, sellasen ostan heti ensimmäisenä pienelle, ja se meinaan on ainut joka on välttämätön! :D

Larissa, juu mies ei tahdo hoitoihin, enkä miekään kovin innoissani haluaisi mennä. Menisin korkeintaan tutkimuksiin (aukiolo yms.) mutten sen pidemmälle halua hoitojen kanssa mennä.. Vaikka varmaan jos eivät ikää katsoisi terkassa, pääsisimme jo pikkuhiljaa tutkimuksiin ja hoitoihin :)
Joten pidetään sormet ja varpaat ristissä, ett kyllä se ehkä joskus on meidänkin vuoro, jos niin on tarkoitettu :)

Voi kamala näitä älyttömiä ilmavaivoja, oon varma ett kohta varmaan leijun ilmapallona :/ :D syytän kyllä näistäkin ruisleipää ja laktoosillista pikkujugurttia, eikä mitään raskausoireita :D

Ei täältä voi pysyä pois..

Larissa voi itku ton tuhrun kans.. :/ onneks pääset sinne lääkäriin :)

Mäkään en käsitä miten jotkut pystyy oleen testaamatta.. Mulle ei tarttis kun kerran vähän vihjasta niin oisin jo käyny pisiimässä tikkuun :) mutta niin on hyviä oireitakin joten plussatuulia! :)

On. Soitin tänään sinne neuvolaan ja kuten arvasin on meijän neukkutäti niin ihana! <3 ja oikeella alalla! Tietenkin romahdin ihan täysin puhelimessa. Mut tää jakso kuunnella kun sopersin.. Ja jopa aikaisti sitä aikaa jotta pääsen jutteleen:) 1.4 siis sinne. Käski varata aikaa ultraan ja varmistamaan että kohtu on tyhjä ettei tuu tulehdusta. Mutta en saanut lääkäriä kiinni ja tuskinpa antavat lähetettä kun eivät viimekskään antaneet.. :/ täytynee varmaan vielä huomenna yrittää saada lääkäri kiinni..

Mun pitäs alkaa laskeen statiikkaa mutta kiinnostaa niin ku kilo kiviä.. huh.. torstaina ois tentti, ja tentti on vaikee.. kerran sen jo tein mutta en päässyt läpi. Nyt ois pakko tsempata..

Huomenna ois opintoretki ja mua vähän jänskättää pystynkö lähtemään, toivottavasti mahakipu lähtee yön aikana pois.

Tää tahtois niin olla raskaana :grumpy: on ollut tänään taas vähän paha mieli, varmaan ku luulin vuodon loppuneen mut ei loppunutkaan.. tiedän kyllä että suurella todennäköisyydellä meidänkin toive toteutuu jossain vaiheessa elämää.

Onneks mulla on jotain mitä odottaa, 1.4 on tatuointiaika, jossa jatketaan mun vanhaa tatuoitntia. Mulla on selässä 3 perhosta + 1 pieni perhonen.. nyt sinne pitäisi saada 2 lisää ja ehkä yksi pieni. No pienet perhoset kuvastaa keskenmenoja, isot lapsia :love017 Aika on varattu tamikuussa jo ja melkein sen peruin kun tulin raskaaks, onneks en ehtiny perua. Nyt ois taas joutunut monta kuukautta odottaan uutta aikaa.

Nennaa, sulla on hoitojen ja tutkimusten suhteen sama asenne kuin mulla :) Jos ei luonnostaan ja omin keinoin onnistu niin olkoot onnistumatta. Korkeintaan aukiolotukimus, terot/clomit/yms. lääkkeet ja miehen simmpojen laadun tutkimus olisi vaihtoehtoja. Adoptio ei ole mulle vaihtoehto eikä inssit yms. myöskään innosta. Näillä avuilla mennään :grin

Mymmelisti oot sie vaan niin mussukka ja ihana :happy:

nuuhku, hyvä että pääset jutustelemaan. :) Toivottavasti myös saisit sen ajan ultraan, jotta tarkistaisivat asian!

Junibea, mukava kun on jotain mitä odottaa! Mulla on kans yläselkä melkeen täynnä kuvia ja yksi kuva toisen käden hauiksessa. Ja lisää tekis mieli tottakai :grin

Anskunen, juuri tuolla asenteella mä pääsin keskenmenoista yli ja jatkan positiivisena edelleen! Tajusin ettei se murehtiminen auta mitään ja havahduin siihen etten voi jäädä miettimään/masentumaan näistä vaikeuksista tämän toisen yrityksen kanssa kun mulla on tuolla nukkumassa maailman ihanin poika joka on pieni vaan hetken ja haluan nauttia niistä jokaisesta hetkestä :Heartpink

suvii-i ja Anskunen, totta turisette! Elämässä on niin paljon hyvää ja ilon aihetta ettei se plussan/oman pienen puute maata kaada. On tässä muutakin tekemistä kuin murehtia omaa napaa! :grin Ja kyllä saa tuntea olevansa onnekas jo sen suhteen mitä on nyt elämässä. Asiat on kuitenkin monilla meistä suht hyvin ja onnellisesti :wink

nuuhku, Ihana terkkari kyllä teidän neuvolassa!

nennaa, Mä olen myös koko päivän tuskaillut ilmapallomahan kanssa ja syynä ei todellakaan ole raskausoireet kun vasta menkat loppui eikä mitään seksuaalista kanssakäymistäkään ole ollut (siitä avautumista myöhemmin), mutta oltiin viikonloppuna yksissä juhlissa ja tuli taas syötyä kaikenlaista kiellettyä ja tuotiin vielä kotiinkin yhtä ihanaa kakkua joka ei siis todellakaan mun mahalleni sovi :D

Sarina, Mä näen tosi usein hirveän todellisia unia ja myös muistan ne tarkasti. Tosin en muista niitä enää kovin kauaa heräämisen jälkeen. Mutta ovat kyllä aina yhtä kamalia.

Anskusella ja Mymmelistilläkin kierrot venyy ja hyppii vai.. Mullahan on hyvinkin täsmällinen kierto ollut taas tuon toisen lapsen jälkeen, mutta kummasti kaksi edellistä kiertoa on venynyt n. 10 päivää siitä totutusta kierrosta.. Toista yrittäessähän kierrot heitteili ihan miten sattuu (tosin silloin oli hormonaalinen ehkäisy takana) eli tulee väkisinkin mieleen saako yritys mulle heti tuollaista aikaan eli olisko psyykkeellä niin paljon vaikutusta hormonitoimintaan :o

ON. Me otettiin ihan kunnolla miehen kanssa yhteen tuossa pe-la ja mies jo perui koko vauvan yrityksen. Ja koska en tuohon mielipuoliseen ratkaisuun tyytynyt niin ärisin hänelle, että on sitten hänen tehtävänsä tästä eteenpäin pitää huoli etten raskaudu jos ei kerran lapsia halua ja ystävällisesti päätti sen vasta kun olen hankkiutunut kierukasta eroon.. No riidassa oli kyse monesta asiasta ja ne muut on jo sovittukin mutta tämä yritysasia jäi vielä roikkumaan. Tänään kuitenkin mies kyseli joko menkat on loppunut ja oli myös "pelastanut mut salmiakilta ja lakulta" eli syönyt meidän yhteisestä karkkipussista salmiakit ja lakut pois. On siis tutkittu, että raskausaikana äidin syömänä aiheuttavat mm tarkkaavaisuusongelmia ja mitä lie. Eikä kehottanut mua ottamaan allergialääkettä kun sanoin että olen yrittänyt sinnitellä paikallisvalmisteilla kun on yritys ollut menossa.. Tokihan voi olla, että mies kaivaa illalla ässän hihasta ja vetää esiin lateksittoman kortsun, mutta en ihan äkkiä usko siihenkään ;)

Sarina1, tosta herkillä olosta tuli mieleen. Sanoin tänään miehelleni vitsillä että ooks sä lihonu ja se kuittas takasi kysyen et 'ooks sä?' niin siitä tuli tippa linssiin :D

Mä nään usein kas painajaisia ja aika usein herään omaan itkuun. Mies kääntyy aina lohduttaan ja haliin ❤

Pakko käydä välis lukemas teidän juttuja vaikka ihanalla hotellilomalla ollaankin :D mies juuri tokaisi että mehän ollaan täälki netis :p ps. mies pakkas salaa mukaan mun jalkarasvan jotta saa hieroa mun jalkoja saunan ja poreammeilun päälle ❤

Takaisin