Raskaaksi 2015

Anskunen, no eikö tossa vaiheessa kiertoa vois jo testailla :rolleyes: :woot: Vai miten pitkiä sun kierrot yleensä on..?

Milloin susanne meinasi testata? Haluan testikuvia ja plussia tänne! :grin

Olen kyllä tyytyväinen, että se liiankin tuttu loppukierron tiputtelu ei ole alkanut vielä. Jotenkin olen hyvällä tuulella vaikka on paska keli ja oli hiljainen työpäivä :grin

Larissa kp 24/27-30?, dpo 5, tjot-k. 9

Mymmelisti, pidä hauskaa laivalla! :wink :grin Voi sinnuu ku oot väsy :shy:

Neelia ja muut jotka olette o-testejä tehneet kierron lopussa. Niihin ei kannata täysin luottaa ja jotta o-testi kertoisi raskaudesta niin testiviivan pitäisi olla yhtä vahva/vahvempi kuin kontrolli. Joskus huvikseni niillä testailin kierron lopussa ja viiva vahvistui kunnes menkat sitten lopulta tuli ihan ajallaan :shifty: Monilla saattaa siis o-testi näyttää jonkinlaista haamua/viivaa koko kierron ajan. Sori, jos latistin tunnelmaa :sad001

Paljon me täällä oireillaankin! Odottelen kuvia teidän plussista! ;) itse en malta testata.. Täälläki kuivasahara kausi menossa. Joka kerta paineet kovilla sen takia.. :( onko teillä mitään tietoa kivusta joka tuntuu navasta 2-4cm alaspäin ja toiset saman verran vasempaan päin (kipukohta). ???? En oo ennen tuntenut tämmöstä. Vaikee selittää :D tossa alimman makkaran kohdalla navasta vasempaan alaviistoon muutama sentti. Voi vitsit mikä selitys :D

Tältä mun ovistesti näytti kun digi näytti tuon tuloksen! Kuva siis seuraavassa viestissä!

SILV JES!!!

Mulla ei oo ikinä tullut verta nenästä näiden 20 vuoden aikana mitä oon elänyt :D

Larissa toivottavasti tiputtelu pysyy pois ja tuut plussanneisiin :)

ImageUploadedByVau Foorumi1427127741.602593.jpg

Et Larissa latistanut! :) Turhaahan niillä on testailla, kun on olemassa oikea testi sitä varten. Yritän olla ajattelematta nyt koko raskaustestiä torstaihin asti..

Maaritmarianne, mikä vaihe sulla on kierrosta? Kuulostaa, että kipu olisi munasarjan kohdalla eli veikkaisin ovulaatiokipua, jos se vaan vaan osuu kierron vaiheen kanssa yksiin. Tai loppukierrosta voisi olla kiinnittymistä.

pepe, kiva kun laitoit ton kuvan! Hitto kun mulla ei ole enää kuvaa koneella niistä o-testeistä mitä tein joskus loppukierrosta.. Mutta ne ei TODELLAKAAN näyttäny tolta :grin

Muoks, ite oon lähempänä kolmea kymmentä ja ikinä ei oo mullakaan vuotanu silleen valumalla verta nenästä. Miehelle oon sanonu, että jos joskus vuotaa niin sitten mulla on joku pahemmin vialla eli tyyliin aivokasvain tai oon paksuna :grin

Larissa ja tuo viiva oli noin tumma jo ennen kuin toinen viiva oli piirtynyt :D tota 3 päivää aikaisemmin oli tasavahvat viivat ja tuli vähän hitaammin. Mutta kyllä ne tosi vahvat saa olla että raskautta enteilis. Ainenkin ne tasavahvat! Mielummin tietty tuollaiset kuin mun viivat oli.

Plussatuulia nyt teille kaikille +++++++++++ jokainen teistä ansaitsee sen <3

Viime kierrossa sitä oli enemmän mut en nyt osaa sanoa missä kohtaa oli. Se kierto oli muutenki lyhyt 22/28-35. Nyt kp 8 ja sitä tuntui taas eilen. Ei haittaa vaikka oliskin ovis kun tuli eilen touhuiltua kahdesti ;) se normi kipu mitä ovikseksi oon luullu ei ole vielä tuntunut. Ikinä en ole tikuttanut oviksia..

Mun kroppa taitaa olla vaan pirun sekaisin :D

Edit niin siis kahdessa kierrossa tuntunut. Tosin mulla vaan on edelleen semmonen tunne että viimeset menkat olis ollu valemenkat. En vaan uskalla testata.... Kynnys hakea taas r-testi tuntuu mahdottomalta :D

Mä oon aatellu et ilman testiä en pääse sitte nauttimaan siitä plussastakaan jos oikeesti olisin raskaana ja niinpä jos taas testaan negan en menetä yhtään mitään :grin Kaikki mitä siihen ihanaan, viheliäiseen tikkuun tulee on todellakin plussaa :woot:

Hitsit ku ei malttais oottaa että kannattaa alkaa testaamaan... Onko tavallista että oviksen jälkeen iskee pienoinen väsymys-masennus? :confused: Mulla ei oo kierto pyöriny kunnolla yli kahteen vuoteen ni en nyt enää muista :grin

Parempia tuulia teille!

Olis pitäny vaan olla hiljaa, sieltähän se Neiti Tuhru karautti paikalle kuin kutsusta :shifty: Pyyhkiessä ensin oranssia/vaaleanpunertavaa, nyt ihan ruskeaa tiputtelee. Ja mahaa vihloo :mad: Noooo ei tässä oo enää kuin 35 päivää niin on se lääkäriaika :meh: Jospa ne menkat alkaa sitten ajallaan viikonloppuna niin päästään sitä tammivauvaa puuhaamaan :grin Ja tämän tuhrunkaan en anna pilata mun hyvää fiilistä! Hyvä kirja käteen, suklaata nassuun ja sohvan mutkaan pötkölleen!

Larissa kp 24/27-30, dpo 5, tjot-k. 9

Mulla oli äsken naiset niin hirvee 2,5 tuntinen et en hetkeen muista olleen!!! Mä menin sänkyyn lämmittelemään villapaidat ja villasukat ja kaikki päällä peittojen alle ku olin niin syväjäässä ja ylläri nukahdin! No äsken sit heräsin maailman hirveimmän päiväunen jälkeen (jonka muistan ihan täydellisesti sanasta sanaan) ja jonka aikana yritin jo herätä mutten pystyny! Sit ku heräsin ni pillahdin samantien itkuun ja huusin miehen viereen! Oli ihan ihmeissään mitä tapahtuu ja kuunteli sit terapeuttina mun unen vaikken meinannu pystyä kertoo sitä uudelleen. Se vaan tokas et: "siis ei voi kellään olla noin vilkasta mielikuvitusta". Mua ei kyl paljon naurata. Oon vieläki ihan järkyttyny. Mitä tää on??!! :D

Voi Larissa oot aivan ihana❤ voikun olisitkin oikeassa, kohta alkaa nimittäin usko loppumaan ett myö koskaan mitään luomuna aikaseks saatais..

Susannne, lauantaita odotellessa siis ;) iso plussapuhuri nyt sinne! :)

Huh kylläpäs tuli taas tehtyä vaikka ja mitä tänään! Kävin tavallisella perhekirpparillakin, ja voi hitsi ku se oli ihan täynnä kaikkia vauvojen ja taaperoiden vaatteita, ne oli niin sulosia! :) ei ainka auta yhtään tähän vauvakuumeiluun :D
Nyt köllimään täyden masun, miehen ja kissapapan viekkuun hetkeksi ja sitten saakin ruveta suunnittelemaan iltatoimia ja nukkumaan menoa :D

Nennaa mäkin nään aina kaikissa kaupoissa ihania pieniä vaatteita ja se on kyl paha. Ei niitä aina jaksa mennä hiplaamaankaan kun ei sitä vauvaa oo, tulee vaan haikeempi olo! Mä oon kyl miettiny et sit joskus kun vauvan saan niin haluun sille sellasen ihanan puvun jossa hupussa on vielä korvat niin et se näyttää nallelta :) <3
Sydän sulaa joka kerta kun nään semmosen!!!

Nennaa, ihanaa pappa-kisun kanssa sohvalle :joyful: Niin suloisen kuuloista! Ja se on totta että tekis kyllä mieli itsekin ostella vauva-juttuja mutta ei viitsi, jos ne jääkin käyttämättä... Mie haluan uskoa, että sen oman pienen joskus saatte! Te ette vissin mihinkään tutkimuksiin/hoitoihin halunneet lähteä..?

Mymmelisti, kiitos kun jaksat olla optimisti! :) Mutta tämä sama kuvio on niin monessa kierrossa jo nähty, että en jaksa mun kohdalla kiinnittymisvuodon ihmeeseen uskoa :grin Loch Nessin hirviön näkeminenkin Kalleveen rannalla Kuopiossa olisi todennäköisempää :hilarious: Ainahan sitä tietty saa itseään viihdyttää kuvittelemalla :grin

Takaisin