Raskaaksi 2015

Silv kannattaa sanoa myös että alkuun ottaa 2 tablettia päivässä kk ajan! Niin meillä mies otti tosin tiedettiin että hänessä myös vikaa.

Hirveesti plussatuulia teille kaikille <3

Belle suuri halaus<3

Pepe 5+6 <3

Ja täälläpä taitaa menkka jomot iskee päälle, tuskin tarvitsee testata, mut huomenna tulee testit postista nii kai sitä vois pitkästä aikaa testata:D jos ei täti tule. ... Johanna kp. 25/28-30 muoks. Kp 26/28-30. Laskin väärin :D

Muokattu viimeksi:
Sandy onnea! Eihän kukaan nyt mieltänsä pahoita :)

Tyttötiikeri kuulostaapa tutulle ja kyllä pistää suututtamaan. Meilläkin jäi se ovisplussa päivä käyttämättä kun ei miestä vaan huvittanut (hän ei siis tiedä milloin plussaan, ei edes että teen testejä) Voi luoja että suutuin! Saattoi mis vähän ihmetellä. laughing7Meillä jälkikasvu omassa huoneessa joten siitä ei kiikasta.

Kun sitä päiviä laskee ja joutuu ihan yrittämään, tulee sana vahinkoraskaus entistä vieraammaksi. Miten oikeesti joillekin voi käydä niin? :laughing002

Omiin mahdollisuuksiini en jaksa tällä erää uskoa vaikka haluaisin ja oireita olen löytänyt. Niistä ei sen enempää koska me ovat kuviteltuja tai teroista johtuvia. Kerran olen oksentanutkin (en tässä kierrossa vaan viimevuoden puolella) ja silloin ehdin jo miettiä mitä jos? Mutta ei. Viime kierrossa oli rinnat selvästi oudon oloiset. Mutta ei. Eli en kyllä oireiluihin luota lainkaan varsinkaan kun ei mitään isompaa ole.

Tein äsken ovitestin huvikseni (niitä nyt sattuu kaapissa olemaan) kun olen lukenut että voisivat näyttää myös raskauden. Testit kyllä haamuilevat läpi kierron mutta nyt oli kyllä normaalia haamua tummempi. Tiedän että ihan tyhmää koska eihän r- testikään vielä näyttäisi plussaa. Dpo 7tai 8.

Nii i :D mutta kun on sitä mieltä et vitamiinitkin on vaan turhia lääkkeitä :D mut jospa kertoisin ensin tosta sokeritasapainosta ja lisäisin sitten vaan että eipä välttämättä tarvis kuukauden päästä edes runkata purkkiin! :D se ei meinaan välttämättä oo tajunnu että vaikka minä oon sen ajan sinne lääkäriin saanu, niin asia koskee häntäkin ihan yhtälailla.. :)

Lisäksi äsken alkoi mahassa todella menkkamainen olo. Eiköhän huomenissa ala :sad001

jm kp 26/27-28 (terojen mukaan) dpo 7-8 (ovisplussasta laskettuna)

20150323_104600.jpg

Outoa...

Silv toivottavasti saat jollain konstilla syömään! Meillä se oli suuri apu!

Pepe: kai siitä toisaalta voi apu löytyä vaikka vain itse söisin, kun kerran tärpänny on mutten saa pidettyä.. Mut yritys hyvä 10 ainakin kun töistä kotiin pääsen :)

Ja siis ihan oikeesti miestä rassas toi sokeritasapaino, kun kävi useampaan otteeseen testeillä verenpaineensa vuoksi... Huomas et eipä tässä enää ainakaan nuorruta..

Silv: loppuviikosta varmistelen sitten jos ei tätiä kuulu. Mutta siinä vaiheessa melko varma asia kun noita teroja käytän ja vuoto aina pari päivää lopettamisesta alkaa. Ja nyt niin tuttu tylsä olo alavatsalla että näin taitaa olla tälläkin kertaa. Aiemmin en viitsi tehdä koska esikoisestakin näytti tässä vaiheessa vielä negaa. Siksi tota ovistestiä ihmettelenkin että mitä se oikein näyttää? Ei ovista? Ei enteile r- testiin plussaa? Mitä ihmettä:arghh:

Johanna sullahan on sielä yhtä kuumottavat paikat! :wink Toivotaan että pääset testejä käyttämään oikein todenteolla!

Jm näyttää lupaavalta! Mulla tuli tuplaviivat ovistestiin kun olin raskaana. Testasin kyllä vasta rv 4+2.

Silv toivottavasti geleen avulla saisitte pysyvän tärpin pian <3

Neelia, tervetuloa! Toivottavasti nyt on tärpänny! :) Mikä kp tai dpo?

jm, raskaudet on erilaisia, hedelmöityneellä munasolulla menee vaihteleva aika kiinnittyä, just näistä luin ja olisko jossain ollu että 6-12 päivää. Ihan hyvin vois jo näkyä raskaustestissä jos tekee ovistestiinkin viivaa :wink

Mä en ymmärrä teitä testaamisen vitkuttajia, miten pystytte oottamaan?! Mä kyl testaan ihan heti kun on vähänkään aihetta :grin Vaikkei olis tuntemuksia niin viimeistään dpo 9. Tuon countdowntopregnancy-sivuston mukaan enemmistö (50,2 % :grin) plussaa jo dpo 9. Vaik samapa tuo mikä dpo plussaa kuhan me kaikki plussataan tässä ASAP :p

Kyllä varmaan tulisi testattua jos ei olisi säännöllinen kierto mutta tosiaan kun lääkityksellä tietää tarkan tädin vierailupäivän ni sillähän se sitten selviää. Ja koska usko plussaan ei ole kovin vahva odotan nyt vielä pari päivää :)tai sitte testaan heti kun kauppaan pääsen testejä hakemaan. Ostan sellasen kolmen pakkauksen ni voi tehdä yhden "turhan" :laughing002myös tämä pco voi vääristää ovistestin tulosta eikö?

Takaisin