Raskaaksi 2015

Unicorn kyllä siellä viiva on, jee! :joyful:

Azaleallakin hienosti viiva vahvistunut. :happy:

Mariska tsemppiä ultraan, hyvin se menee. :)

LunaOdessa toivotaan, että joudut olemaan alkoholittomallalinjalla huomisissa juhlissa. :wink

enu kp25/32 dpo7

Silv, eikös sulla ole aiemminkin ollut tollaista kipua loppu kierrosta? Jospa enteilisi plussaa! :woot: Mulla on joskus tollaista juuri ennen menkkoja, jos mies työntyy liian syvälle :oops:

Unicorn, plussa se on! :nailbiting: :woot:

Hyvä Tyttötiikeri! Kyllä se kunnon peittojen pölistely tekee vaan gutaa! :grin

Johanna, älä vielä luovuta! Ei sitä voi tietää varmasti ennen plussaa tai menkkoja! :Heartpink Ps. Samoilla kiertopäivillä ja tjot-kierroilla melkein mennään.

Mariska, ihanaa miten pitkällä jo olet! Tule kertomaan meille sitten ultrasta :love2

Beisla, jospa siellä olis tässä kierrossa kunnon kiinnittyminen eikä pelkkä yritys! :woot:

Toivottavasti plussaat huomenna LuneOdessa! :cat:

Larissa kp 21/27, dpo 2, tjot-k. 9

Pepe: mitäpä tänne, aika hyvin saanu oltua miettimättä kiertoa :) eilen sain mun kesäpelin kotiin <3

Larissa: oli mulla sillon kerran, yhtälailla tuli oksettava olo nytkin mut pienemmässä mittakaavassa.. Oli vaan jotenkin jännä kun se vihloi nyt niin selkeästi yhdessä kohtaa kun viimeks jouduttiin jättää kesken kun oli koko vatsalla.. Oliskohan muuten viimeksikin ollu jopa samassa kohtaa kiertoa, tarviikin muuten lukaista womanlog läpi ;)

Muoks. Viimeksi näytti olevan 5.11. Eli dpo 4. :o ja näköjään oon seuraavana päivänä tekassu haamun ja kierto venynyt 33 päivään. Nyt siis kp 26/30-31 ja dpo 8. Yk 10.

Oliks se sun se vanha vespa? Muistan nähneeni vaan kuvat tätä selatessa! Joskus kun itsellä oli skootteri oli se ihan paras kulkupeli!
Tsemppiä tähän kiertoon :)

Larissa toivottavasti tää on se teidän kierto! :)

Pepe: joo, taikka siis soliferin kipuihin se on mut piisaa mulle :) tähän asti siis oon kulkenu kävellen tai pyörällä kun on ihan turha pitää kahta autoa, jää niin pieneksi sen toisen tarve...

Muoks. Kipuihin... KOPIOHAN.

Ajattelin liittyä nyt teidän joukkoon, meillä alkaa yk5, keskenmenon jälkeen, liekkö nyt sitten kp3 keskenmenon alusta laskien, saas nähdä kuinka pitkäksi tämä kierto venyy.. toivottavasti ainakaan ei näkyisi tätiä yhdeksään kuukauteen:rolleyes:

Mielellään lukisin muiden poppakonsteista, nyt syön vitamiineja ja foolihappoa, ja greippimehua ajattelin käydä ostamassa.:happy: Keskenmennyt raskaus sai alkunsa kun nostin pepun kattoon joksikin aikaa:angelic: mutta eiköhän ne siittiöt löydä perille ilmankin, mutta ajattelin että avitampa vähän, ei siitä ainakaan haittaa ollut:grin

Poppaskonsteista: Mä voin kertoa, että jos tää on the kierto, niin nyt jätin vehnäalkioöljyt ja greippimehut väliin. Vitamiineja ja foolihappoa oon syöny. Pupuilua vähän harvemmin ku aikaisemmissa yrityskieroissa, mutta kolme päivää ennen ovista toimintaa ja ovisplussan jälkeen 2 x täsmäisku. En tiedä uskonko poppaskontseihin, vaan onko kaikki vaan sattumaa. Ja mähän en oo vielä varmuudella edes raskaana.

On. Täällä kanssa otettu kaiken maailman vippaskonstit käyttöön, vitamiineja, foolihappoa, greippimehua, koivet ylhäällä tyyny pyllyn alla, tiukat pikkarit ja tavarat yön yli sisällä ja stressaamattomuus, ja tietty ahkera peittojen heiluttelu, mä niin aion plussata tässä kierrossa :D ja lähetän kaikille plussatuulia että tehtäis taas superiso aalto että koko porukka plussaisi! :)

Anni, tervetuloa ja plussatuulia sinne :)

Anni tervetuloa ja oon tosi pahoillani keskenmenosta :( toivotaan pikaista plussaa sinne :)
Itsellä nyt kuukauden ollut foolihappo ja vitamiinit käytössä ja nyt aloitin totuttelemaan greippimehuun. Pahaa kuin mikä mut jospa toimis ;)

Täti tuli tänään oikein täsmällisesti :/

Silv hahaha! Juu onhan se järkevää kuin seisottaa toista autoa pihassa.

Anni itse käytin nyt plussakierrossa miehen kanssa molemmat gele royalea ja kaikkea muutakin. Tärppionnea sinne toivottavasti pian tulee pysyvä plussa :)

Unicorn81 mulla meneillään vasta kp12/28, mutta voisin melkeinpä testata aprillipäivänä, eli kp24/28 ja sen jälkeen vaikka 4.4. Lauantaina eli kp27/28. :)

Mulla on nyt ovis meneillään, maanantaina pitäis olla huipentuma joten sitä odotellessa. Oviksen omaiset tunnetilat kyllä meneillään ja sen huomaa todella selvästi :o

lauruskaah, mulla kans ovis meneillään ja mä kans päätin että tää on se meidän kierto :p Mulla pitäis menkat alkaa 6.4. eli meillä on kierto ihan samoissa :) Joten eiköhän me sillon plussata!

anni, pahoittelut km! :sad001 Mä otin tähän kiertoon vehnänalkioöljyn (miehelle kans) ja vadelmanlehtiteen.

Anni, tervetuloa! Pikaista plussaa sinnekin :)

Lauruskaah, hitsi kun nyt olisi siun kierto! Ainki oot panostanut kunnolla ;) iiso plussapuhuri sinne! :)
Enpä muuten muista oonko jo kertonu, mut siul on todella kaunis profiilikuva :o :)

Silv, todella makee tuo siun menopelisi! Ja onhan se tosiaan paljon fiksumpaa pitää skopaa ennemmin ku kahta autoa :)
Itsekin mietin tuossa, ett taidanpa tuolle n. 10km työmatkalle hakea porukoilta miun vanhan skopan tai kevytmoottoripyörän, ne on niin paljon taloudellisempiakin ajaa ja ne saa aina parkkiin! :) ja mukavahan niillä on pöristellä menemään tuolla :)

Vitsi kun nyt ärsyttää kun tänään olisi hyvä esiintyjä illalla yhdessä baarissa klo 21-> mutta mie oon töissä kymmeneen asti, eli missaan ihan täydellisesti sen :(

Nenna kp21/33(30-35) dpo6 yk11

Suvii-i noniin meillähän osuu kierto hyvin nappiin, joten kyllä me molemmat selkeesti plussataan ! :) jossei mun näillä vippaskonsteilla niin lisään öljyt yms ens kiertoon, mutta näillä mennään nyt tää kierto ja kun ton greippimehun makuunkin oon hyvin jo päässyt :) meinaatko testata ennen kun kuulautisten pitäis alkaa? Voitais sopia joku yhteinen testipäivä :)

ite käytin greippimehua kolmannessa kierrossa, eihän sillon plussaa tullut mutta muuten näytti toimiva, mutta se maku......:hungover: Ovisplussankin sain ja se hyödynnettiin, olin silloin ihan varma että tärppi käy, mutta ei.. Tässä kierrossa ajattelin yrittää ovista metsästää tikuilla, tietää vähän milloin odottaa tätiä kylään, muuten koen sen turhana lisä stressinä. Mies ei oikein innostu mistään poppakonsteista, ajattelee että tulee kyllä sitten kun sen aika on. Mutta kun olen päättänyt että sen aika on NYT:grinolen kyllä onnistunut lisäämään hänen ruokavalioon kasviksia ja vähentämään alkoholinkäyttöä:rolleyes: ja tosiaan täytyy yrittää olla stressaamatta, sillon plussakierrossa olin varma ettei mitään plussaa tule kun yritys meni sillon ihan harakoille, mutta kappas, niin se vain tuli sillon kun sitä vähiten odotti:happy: Uskon kuitenkin että eniten on tuurista kiinni, kuitenkin jokasessa kierrossa vain se 20% mahdollisuus raskautua:shifty: ja vaikka uusi keskenmeno pelottaakin, niin helpottaa kuitenkin kun nyt tietää että raskaaksi tuleminen on mahdollista:happy:

Nennaa, voi kiitos!! <3 Olet ihana ! <3 voi kun kaikilla muillakin olisi omat kuvat niin pääsisin kehumaan teitäkin koska olen ihan varma että kaikki täällä on ihania kauniita naisia <3

lauruskaah, mulla on kierto vaan 26pv ja oon yleensä sillonkin saanut vaan haamua kun oon plussannut, joten yhtään aijemmin en viiti edes testata :grin Eli pelaan varman päälle ja testaan vasta sit kun menkat on myöhässä :)

Takaisin