Unicorn: viivaa siellä näkyy! Vahvistukoon se :)
Imetyskeskusteluun: oonkohan mä nyt ihan tyhmä kun sanon, mutta mulle ei ole edes ikinä tullut mieleen et sitä pitäs mitenkään pelätä etukäteen. Maitoa tulee jos tulee ja jos ei tule niin minkä sille voi. En oo ikinä ajatellut et vauvaa pitäs "pakolla" imettää vaikka maitoa ei tulis. Oon nyt viimeisen vuoden aikana lukenu ja opetellut lähes kaiken mahdollisen raskaudesta ja synnytyksestä ja pienestä vauvasta mutta ajatustakaan en ole uhrannut imetykselle ajatustakaan. Ehkä olisi pitänyt...
Tervetuloa uusille! <3
Joku uusista, muistaakseni :) joka oli toivonut raskautta jo melko kauan. Se oli useampi sivu sitten ja sillon en ehtinyt vastaamaan ja nyt en ehdi etsimään :D mutta hän ihmetteli et oisko voinut olla kuitenkin raskaana jossain kohtaa mut mennyt kesken. Oli ollut oireita ja tullut veristä silppua. Ilmeisesti testeissä ei kuitenkaan ollut näkynyt. En osaa sanoa tyhjentävästi vastausta tuohon mutta tässä meillä nyt on menossa jo tämä yk 14 ja oon huomannu että mieli saa aikaan oireita paljon! Juilintaa ja kipeät tissit, voimakasta etova oloa. Näiden lisäksi yksi kierto oli tossa viime syksynä et mulla oli näitä oireita tosi paljon ja voimakkaasti. Lisäksi ihan ekasta kiertopäivästä asti mulla oli tosi vahva tunne et tää ok nyt se the kierto. Oli tosi rauhallinen ja varma olo. Tunne vahvistui vahvistumista kierron viiveisiin päiviin asti ja testit näytti negaa. Sit kun viimein menkat alkoi olen vilpittömästi yllättynyt ja erittäin epäuskoinen. Olin ollut absoluuttisen varma että olin raskaana.
Puhuin tästä muutaman ystävän kanssa ja tulimme tulokseen et joku on saattanut hupaisa. Että on ollut kemiallinen. Tollasta varmuutta ei ole ollut yhdessäkään toisessa kierrossa ja enää noihin oireiluihin en uskalla luottaa, koska niitä tuntuu olevan kaikissa kierrossa mut tulosta en saa aikaiseksi :)
Iloista perjantaita :)
Muoks.
Azalea: ihaninta onnea! <3
Ilpuri kp23/32, yk 14, dpo 4