Raskaaksi 2015

Lämpö näytti näin iltasella 37,02. Kuumottaa, ei palella. Poskia helottaa, reidet tosi lämpöset. :o

Sarina mä oon PK-seudulla. Vähän sai ettiä hämärämmän paikan että näkyi hyvin, mut siellä niitä pitäis olla! :smiley-bounce012
Mäkin näen niin harvoin että pakko heti jakaa. :grin
muoks. Ja siis aikalailla suoraan yläpuolella revontulet näkyi. Nyt tulin jos sisään.

Kävin myös saunatakissa pällistelemässä kun mies oli savuilla! :)

ps. 2pv päästä 5kk ilman AINUTTAKAAN tupakkaa! :) lopetin kaksi viikkoa plussasta, sen kaks viikkoo plussasta meni kaksi tupakkaa päivässä :) ja polttamista takana oli 9,5v.. mites teillä muilöa tupakoinnin suhteen? :)

Esikoisesta poltin ekaan ultraan max 5/pv, lopetin vasta kun näin että siellä mahassa jotain on. Nyt näistä keskenmenneistä oon aina lopettanut heti plussaan, mutta sit keskenmenon jälkeen taas ratkennu :meh: Ei oo motivaatiota lopettaa vaan yrittämisen takia, vaikka hyväksihän se vaan ois..

Onnea Nuuhku ja Azalea!! Wau :)
Beisla tehnyt ihanan peiton/viltin <3

Mun piti testata vasta jos täti myöhästyy, mutta muistin/tajusin tänään et mulla on to aamuna sokerirasituskoe.. En usko että plussa tulee,mutta jos niin ihanaa ja ihmeellistä käviskin että olisinkin raskaana,niin turha olis sitä sokerirasitusta kärsiä nyt ja uusiks sit kuitenkin myöhemmillä viikoilla. Joten teen varmuuden vuoks varmaan kaupanpäällisliuskatestin huomen aamuna kun 30/29-30.
Oireita ei edelleenkään ole. Päivällä oli sellaista sykkivää jomotusta vas.muniksen seutuvilla ja vähän menkkamaisia oloja kun salille olin illalla menossa. Kumpa täti yllättäis mut ja jäis pitkälle lomalle :)
Lomasta puheen ollen,niin alta kuukaus enää Espanjan reissuun! Huomenna lasten kans kyttikselle passiasioissa :)

Lopetin tupakoinnin heti kun alettiin marraskuussa esikoista toivomaan. pari lipsumista on tosin tullut jos on juopotellut mutta nyt en ole uuden vuoden jälkeen edes alkoholiin koskenut :)

No voi hemmetti :D mäkin juoksin ulos kuikuilemaan, ei täällä uudellamaalla näkynyt ainuttakaan. Asutaan kyllä aika keskustassa. Mut jotain ihme lentsikoita olis jokapuolella. Välkkyviä valoja nousi ylösalas ja ympäriinsä. Vai olikohan ne jotain ufoja :D olisko porukka lähteny lentämään kun kuuli revontulista :grin:grin

Olin 3kk ilman tupakkaa.. Päätin että kun kuukauden olen ilman niin saan myös jättää ehkäisypillerit pois. Kuukausi oli ensi tavote ja se oli helppoa kun "palkka" oli tämä. Kuitenkin pari tuloksetonta kiertoa ja tupakointi alkoi taas. Lopetan kyllä välittömästi jos ja kun plussa joskus pamahtaa!! :)

Johanna, ei huolta, mä oon täällä meistä pisimpään ku mulla ei oo ees niitä kuukautisia vielä esikoisen jälkeen :singing: Mut ymmärrän kyllä hyvin, kyllähän sitä niin toivoo et itelläkin tärppäis... Tsemppiä sulle ja kaikille muillekin!

Jotakin omituista nyt on menossa, viidettä päivää mässytän ihan epäterveellisiä juttuja! Tajusin just et tuo taitaa olla PMS-oire? Kai se täti kohta tulee :cat:

Johanna, sun kanssa ollaan sitten siellä Raskaaksi 2020 ketjussa yhdessä :laughing021

Sydänpylly, mulla on varmaan sitten aina jonkinsortin PMS meneillään, haha :laughing002 Nytkin syön pakastepizzaa :oops: :grin Mutta totta puhuen, juuri ennen ovista on sellaisia hetkiä jolloin on vaan iso NÄLKÄ koko ajan. Ennen menkkoja (ja etekin jos ne alkaa) tekee sitten muuten vaan mieli mässyttää kaikkea epäterveellistä :grin

Hööö ei täällä Savossa vaan näy revontulia... :shifty: Mulla on ikävä Lappiin! :grin

Onnea hirmuisesti nuuhku ja azalea ja paljon tarrasukkia!

Beisla ihana peitto.

Johanna ja sydänpylly kyllä minäkin hengaan täällä maailman tappiin saakka, nyt vaan tuntuu siltä.

Lukutoukka 5/20-24

Sarina, kiitti! Kiva että olet taas linjoilla, ja toivottavasti tropit auttaa nyt plussaamaan pian :)

Mimmulle tsempit huomiseen pistokseen, you can do it!

Beislalla ihana viltti, tykkään just tommoisista jujuista.

Katelkaa munkin puolesta niitä revontulia, täälläkin Keski-Euroopassa on teoriassa mahikset nähdä niitä, mutta meillä on niin paljon valosaastetta ja taloja ympärillä ettei paljon taida näkyä. (Katselkaa btw pohjoista kohti!) Jos joku saa hyvän kuvan ni laittakaa jooko tänne :)

Takaisin