Raskaaksi 2015

Täällähän on tullut ihan hurjasti plussia! Onnea niin paljon teille kaikille! Erityisesti Pepe, Be, Azalea, Sohwia!! <3 <3
Minttulakulla upea digitulos! Ja nuuhkullakin plussa! Ai että on ihanaa lukea näitä uutisia! :Heartred ONNEA!

:wav:wav:wav

be ihana toi paita minkä olit ostanut ja kuva minkä lähetit miehellesi. Mä otin ideasta mallia myös ja tein kangastusseilla paitaan isosisko -15 ja tytär piirsi vielä alle kuvat hänestä ja sisaresta. Ajateltiin mun vanhemmille mennä sitten kylään, kun kerrotaan ja laitetaan toi paita tytölle päälle ja odotetaan miten kauan menee että huomaavat :D Viedään myös jättimuffinsseja joita vietiin ekallakin kerralla. :)

Onnea Azalea! Ja ihana toi digi, Minttulaku :Heartpink

Oikein jännittää kuka plussaa seuraavana, näköjään melkein joka päivä joku!

Osaako kukaan sanoa onko lihassärky ollenkaan mikään hormonitoimintaan liittyvä juttu, ovisoire esimerkiksi? Päätä ja lihaksia alkoi särkeä ja mieluummin kuvittelisin ne joksikin muuksi kuin (in) fluenssaksi :disgust

Oih Toffee, mulla on mennyt varmaan taukoilujen aikana ihan ohi, mutta sinäkin elokuunmammoissa!!! :) onnea vähän näin jälkikäteen! :love7

Mimmu, onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! Ja plussatuulia parin viikon päähän :wink

Azalea, kyllä se vaan plussa on! Onnea! :woot: Tosi hieno plussa noin aikaisessa vaiheessa! :eek:

Beisla, sulla on ehkä ne pahimmat piinapäivät siellä, kun oireita on, mutta kun ne ei voi vielä tarkoittaa mitään. Toivottavasti muutaman päivän päästä saisit sinäkin plussan :wink

Anskunen, mulla on ihan samat fiilikset. Kaikki plussaa, mutta jotenkin veikkaan, että meikäläinen jää tänne hengaamaan vielä... Nooo leuka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä :hilarious: :grin

PikkuMinski! Kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa! Sua on kaipailtu <3

Mikähän tässä keväässä on, kun plussia alkaa ropisemaan oikein urakalla? Viime vuoden ketjussa oli ihan sama juttu! Ihanaa! :joyful:

Sydänpylly, kyllä monille tulee pääkipua oviksen aikaan. Mulla on ovista edeltävänä päivänä alavatsa- ja alaselkäkipuja ja sisäreisiä saattaa särkeä myös.

Larissa kp 18/27, tjot-k. 9

PikkuMinski, voimia. :hug013 Onneksi sentään teidän lääkäriaika lähenee.

Nuuhku, mainio tapa kertoa! :grin

Sydänpylly, voi kyllä liittyä hormonitoimintaan. Tai ainakin mun vaimolla on aina menkkojen aikaan lihakset muutenkin kipeenä.

Larissa joo, sanopa se. Mä oon jo leimannut itseni luulotautiseksi. :wink

Muistin yhtäkkiä, että mun vauvanviltti valmistui, öh, viiko-pari sitten ja mun piti laittaa tänne kuvia. Ekassa kuvassa ei ole kovin selkeä kuvio, mutta otin sitten lähikuvan. Halusin nimenomaan peiton jossa on jotain vauvamaista mutta ei kovin räikeästi. Väri valikoitui vain sen perusteella, että tuota jämälankaa oli paljon. :)

Nyt vaan kun olis se vauva. :oops:

Liitteet

• nalle1.jpg
    nalle1.jpg
    173.9 KB · Katsottu: 180
  • nalle2.jpg
    nalle2.jpg
    166.9 KB · Katsottu: 185
Oi, tosi nätti Beisla! :)

Mä kävin apteekin tätin kanssa ihmettelemässä huomista piikitystä. Kun ne ampullit pitää ensin sekoittaa ja kattoa ettei tuu kuplia ja pistää tarpeeksi syvälle ja ja ja. Nyt onneksi sain videon, jossa kerrotaan mitä tehdä. Voi morjens :D Onneks oli halvat lääkkeet, 5,50 :)

Mä tässä totesin, että palelu on ehdottomasti mulla vaan menkkaoire, oon hikoillut nyt muutaman päivän kuin pieni sika saunassa ja posket helottaa ihan punasena ja kovin tutulta tää olotila tuntuu nyt, selvästi muistan tän edellisistäkin raskauksista :D

Toivottavasti Minski tuulet kääntyvät myötäisemmiksi :hug013Ja hoitoihin pääsette jo pian ! Jospa plussa tulis nyt ennen sitä :Heartred

Beisla, ihana peitto! :)

Mulla tänään kp6/26 ja menkat loppu, nyt sit heti jomottelee vasemmalle puolelle. Selkeesti tuo vehnis tekee ovulaation oireet voimakkaammaksi, veikkaan että nää on nyt kasvukipuja mitä en ennen oo tuntenutkaan tälleen. Yleensä oon ollut oviksen (+limat) tuntevinani joskus kp 8-10. Nyt mulla pitäis huomenna tipahtaa postilaatikosta testit niin jos saisin ihan tikkuun tulosta että millon ovuloin :rolleyes: Muutenkin olo on tän kierron suhteen tosi positiivinen vaikka ihan alussa ollaankin! Viimeksi kun olin yhtä positiivisella mielellä niin raskauduinkin, mä siis toivon että nytkin kroppa aistii tän mun hyvän asenteen :angelic:

Ihana kun täällä tulee niin paljon plussia, toivotaan että aletaan nyt ihan rytinällä sit kaikki plussailemaan!

Takaisin