Raskaaksi 2015

Mami91, voi poikaparkaa. :sad001 Toivottavasti paranee pian, niin teidänkin elämä taas vähän helpottuu.

Larissa, tsemppiä piinailuun! Eiköhän sunnuntain talletus ole just passeli, jos ovis on tänään. Vielä huomisellekin voi hyvin säilyä.

Peepe voi harmi, voimia. :hug013

Mukkis, toivottavasti tallettelut onnistui tällä kertaa. :)

Nennaa, ihan älytöntä toimintaa terkkarilta! Siis tosiaan, eikö muka perusohjeita osata antaa?! :mad: Luulis, että se on ensimmäinen asia mikä pitää neuvoa asiakkaalle.

Nuuhku, tuhannesti onnea! Kyllä siinä on viiva jo! :wav On teilläkin ihan riittävän pitkä yritys takana jo.

Ansu, mullakin kun testasin kuinka pitkään ovistesti näyttää plussaa, niin kolmena eri vuorokautena peräkkäin sain. Ekan illalla, sit kahden päivän päästä aamulla oli vielä selkeä plussa ja iltapäivällä vasta haaleni. Joillakin vaan huippu kestää pitkään.

Mimmu, loistavaa, kyllä nyt kelpaa talletella! :wav

Sydänpylly, voimia odotteluun. Ei ole herkkua se, kun ei yhtään voi tietää milloin alkaa. Niinkuin Mimmu sanoi, ohjeen mukaan pitäis olla tasavahva, mutta joskus ei tummene ihan yhtä vahvaksi. Mutta aina siihen (useimmilla) tulee jonkinlainen viiva, eli hailura ei ole vielä plussa. (Koska hormonia on kropassa aina jonkin verran.) Itse huomaan plussan paitsi vahvasta viivasta, myös siitä kuinka nopeasti viiva tummuu (eli melkein kontrollin tahdissa).

Azalea, alkaa sullakin viiva jo tosissaan näkyä! :grin

Myy, ihana tornado sulta! :Heartbigred

Kiivimami, hyvä että oot voinut paremmin. :)

On. Kp19/29, dpo4. Jomottaa alavastaa oikein kunnolla, ja iltapäivällä kuvittelin itselleni etovaa oloa. Mut en nyt innostu, ihan liian aikaista. :oops:

Nuuhku onnea onnea :love017 azalealle vahvistumisia viivalle mutta kyllä mä sen plussaksi luokittelisin :)

Beisla, toivottavasti kohta tulisi kunnon oireet jotka kertoisivat että masuasukki on visusti tarrautunut :wink

Kiivimami, ihana että siellä pahoinvointi loppunut ja pääset nauttimaan raskaudesta :)

Täällä on niin hurja plussaustahti että oon aivan varma että oon kohta yksin ruikuttamassa täällä rannalla, toivottelen uusia tervetulleeksi ja hetken päästä onnittelen plussasta :laughing002

Kyllähän Azalea tuosta viivasta voi jo onnitella!! Onnea!!

Beisla, kuulostaa lupaavalta! Toivotaan parasta, jännät päivät edessä!

Kiitos Myy plussapuhurista!

Mimmu, vau mikä folli :) ja hyvä, että oli hyviä uutisia! Tästä on hyvä jatkaa!!

Kiivimami on jo pitkällä <3

Liisu kp11/27 herkkulakko 18/100

Kiitos kaikille! <3 te ootte ihan parhaita! :)

Azalea paljon onnea! Kyllä se ihan selkeä plussa jo on ja varmaan on superviivat dpo 14 :)

Ps. kerroin miehelle näin :D ja eka mitä kysy että onko tää sun?
Ööh no ei kun naapurin pirkon.. :laughing025Muoks lähti vähän ajoissa. image.jpgimage.jpg

Mä en vielä oo miehelle kertonut, tuli just töistä kotiin ja mietin, että lyönkö vaan testitikun käteen :D

Mulle kuuluu ihan samaa edelleen... Yk 18 Menossa ja no oireet samat, mutta niin on lopputuloskin... Päästään kunnalliselle tutkimuksiin 21.4 ja siitä eteenpäin kaikki on iso ? Ahkerasti olen tätä ketjua seuraillut ja elänyt mukana isot ilot ja myös ne isot surut.

Poikakin täytti 2.v 24.2 <3

<3 Onnea jokaikiselle plussanneelle <3

Onnea plussanneille!!

Tervetuloa uusille!!

nuuhku Ihan mielettömän mahtava kortti!! :laughing021

Omaa napaa>> Nyt kp39/36-42 menossa ja ärsyttää kun ei näy plussaa eikä tätiä. Voisko jompi kumpi ilmestyä kiitos, en jaksa tätä odottamista enää. :// Pelottaa vähän, jos kierto päättää taas venähtää. Muutamana päivänä jomotellu vatsaa ja alaselkää, mut nyt ei oo ollu mitää, ei tädistä tietoakaan..:pale
No mutta, viikonloppuna kävin ostamassa vadelmalehtiteetä ja vehnänalkioöljyä. :) Katsotaan miten toimii!

Nyt kaikki vaan plussaamaan! :signs003

nuuhku aivan mielettömän kiva toi kortti! :p

mimmu peukku hyvin menneelle ultralle, hyvä että clomit toimii. :happy:

Takaisin