Raskaaksi 2015

Onnea kaikille plussanneille!! taas hirmuisesti tullut:woot:

Ja enpä tiiä oonko etes ovuloinu ku testi jo kolmatta päivää näyttää kahta viivaa..paitsi tänään oli haaleampi..katotaan ilmestyykö huomenna enää mitään. Mutta jospa siellä olis jotain tapahtunut kun sopivasti saatiin hyödynnettyäkin..

Tää plussaustahti on kyllä ihan tajuton :)

Folliultra takana ja hyviä uutisia! Yksi 17 mm folli löytyi, jota lääkäri kehui kauniiksi :grin Voi apua, mä joudun piikittämään itseäni huomenna aamusta Pregyl-piikillä. Oviksen pitäisi sitten tapahtua siitä 24-36 tunnin sisään.

Meinasi myös, että clomien annostus on hyvä eli sillä jatketaan. Ultratessa vasemmalta puolella ei näkynyt oikein mitään eli saattapi olla, että mun vasuri ei toimi ollenkaan. Mä itsekin tunnen oviksen aina oikealla. No sillä ei sinänsä ole nyt väliä, koska oikea tekee työnsä paremmin kuin hyvin :smug: Jos tästä ei tärppi käy niin seuraava kierto luomuna ja siitä seuraava taas clomeilla. Ihan hullua, että me taidetaan nyt sitten ihan virallisesti olla hoidoissa :wideyed:

Mimmu ihanaa että siellä oli jotain tapahtunut. Tsemppiä piikitykseen! Plussatuulia :)

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon. Ja onnea vielä kaikille plussanneille<3 ihanaa saada teitä tuonne plussanneisiin! Ja plussatuulia teille jotka piinailette!

Onnea nuuhku!! :smiley-bounce012

Ja toivottavasti ovisplussaajillakin nyt tärppää!

Kp 1:n kohdanneita jopa kadehdin kun oma kierto ei ota käynnistyäkseen! Sitä siis lähinnä odottaa että pääsis odottaa että odottaa :meh:

Sydänpylly, Minulla on oma kierto käynnistynyt raskauksien jälkeen vasta kun olen lopettanut imettämisen kokonaan ja siitäkin kulunut muutama kuukausi eli joskus kun lapset ovat olleet 1,5v tms. Toivottavasti sinulla käynnistyy pikaisesti niin pääsette kunnolla yrittämään :)

Siis miehelle ajattelin vaan vehnänalkioöljyä, se hunajavalmiste (gelee royale) sisältää kai jotain naishormonia? Vai oonko tajunnu väärin.. :D

Aphrael, mun esikoinen on 1 v 2 kk ja ne vähäisetkin imetyskerrat jäi jokin aika sitten joten luulis kierron kohta pyörivän kunnolla. Joillakin kuulemma saattaa tosiaan mennä useampi kuukausikin ennen sitä... :wideyed: Surku vaan eipä tämä oikeasti ole niin kamala juttu, pitää vain malttaa mielensä. Vauvakuume on kyllä toooosi vahva tunne, ei siihen järkipuheet auta :oops:

Ovistestaajat ja muutkin, miten vahva viiva on ovisplussa? Oon testannu vaan ku en ensikertalaisena siinä hommassa tiedä mihin verrata... Merkkaako kontrollia haaleampi mutta selkeä punainen viiva mitään?

Luin just että kyllä tota gelee royalia voi näköjään miehetkin ottaa, mutta mistä mää luin että se sisältäis jotain naishormoonia herättelevää ainetta...? :D no tiedä sitten..

Mä en osannu lukea noita liuskatestejä (ovulaatio), koitin yhen kierron mut en saanu selvää... Digitaalisella oon saanu selkeen tuloksen, ei tarvii arvuutella onko ovulaatio vai ei :)

Riippuu Sydänpylly miten sun lh-kohoaa :) Ohjeissahan lukee, että tasavahva tai vahvempi viiva on plussa mutta kyllä mulla on haaleampikin ollut plussa. Niitä pitää vaan oppia tulkitsemaan. Testaat huomenna uudelleen niin tiedät ja varmistelet sitä odotellessa :grin

Mulla ei ollu kotona kuin se yks liuskatesti (ja digi, mut sitä en kyllä tuhlaa vielä ;) ), niin ostin tänään pari pkt pregcheckejä ja 2kpl apteekin testejä (notta eipä lopu testit kesken sitten JOS tuo viiva on totta ja haluan sitä itelleni todistella :D). Luonnollisesti oli heti kotiin tultua pakko testata yks pc, ikinä kun en oo niihin mitään haamuja saanut (toisin kuin noihin one steppeihin, vaikka noin selvää ei oo kyllä niihinkään tullut)...tämä kuva on otettu n. 1min testin kastamisesta, ääääkk! :)

Liitteet

• 1426600604231.jpg
    1426600604231.jpg
    20.4 KB · Katsottu: 204
Azalea sieltä hienosti plussaantuu! Jee! Nyt voi jo onnitella!

Paljon paljon onnea Nuuhku ja Azaleallakin viivat vaan vahvistuu, ihanaa! <3
Mimmu, hienoa että oli ultrassa hyviä uutisia, toivotaan kovasti että tää olis teiän kierto!

Täällä on päivän työt tehty, nyt kotiin ja illalla pääsee street-tanssitunnille! :)

Whiiiiiii!!!!!! Azalea ja Nuuhku!!!!!!! :happy093 Tuhannesti onnea ja paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia mukaan!!!! :Heartbigred Hykertelin täällä jo eilen teidän puolesta ja nyt kiljun! :excited001 Ihan mieletöntä! :gen053

Kai muillakin on uikkarit päällä valmiina hyppäämään aaltoon mukaan? Nyt lähtee plussatornado teille! :talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017

Mimmu, todella hyvän kuulosia uutisia! Irroitus- ja tärppionnea! ❤️

Myy82 rv 7+2

Takaisin