Raskaaksi 2015

Onnea vahvistuneista plussista! :) Nyt naiset pidätte tätä plussa-aaltoa yllä niin mäkin pääsen parin viikon päästä hyppäämään siihen mukaan ;)

Kiitos Liisu & Azaela. :)

Sohwia mitä sä anteeksi pyydät ja vielä noin upeasta kuvasta ja tuloksesta! :) Tuhannesti onnea ja tarrasukkia matkaan. ❤️

Voi ihanaa! Bellä ja Sohwialla niin selkeet tuplaviivat että! Nyt on hyvä käydä yövuoron jäljiltä unille kun on viimeiseksi saanut lukea hyviä uutisia ja katsella hienoja plussatestejä! :)

Bellä ja Sohwialla ihan selkeet tuplaviivat! Vielä kerran hurjasti onnea! Ja paljon paljon tarrasukkia matkaan!

Kiitos! ❤ Liikutuin näistä teidän onnitteluista! Oon aina ollut tosi herkkä, mutta nyt mä oon itkenyt milloin mistäkin asioista. Ja oikeesti mä toivon, että tää plussa-aalto nyt jatkuis ja te muutkin saisitte plussan, sillä jokainen teistä on ansainnut sen.

Pepe äh mä en jaksa odottaa! ;)

Be kyllä siellä kyytiläinen in ja pysyy! Huisia jakiitos kuvista! :)

Taikatuuli älähän lannistu parin päivän päästä testaat sen tuplaviivan :)

On. Mä punnitsen että kannattaako mun testata jo lauantaina kun sunnuntaina ollaan menos kattoon Cirque du Soleilia.. Ja sillon vois olla joku dpo 11 hyvällä säkällä..
Nyh ei meinaa aamukahvi oikein maistua.. Vatsaan pistää.. Mut ne menkkakivut puuttuu mitä yleensä viikko ennen menkkoja on.. Toki viime kierrossakaan niitä ei ollut mutta menkatkin alko viikon etuajas..ja veikkaan että luteaalivaihe jäisilloin hyvin lyhyeksi..

Myy ja beisla, joo oli kyllä iso kynnys itselle soittaa sinne, kun pelkään sieltä tulevaa tuomiota niin paljon :(

Tämä noin tunnin pidätyksellä "kahvi pissasta" :D:D tänään kp 32/28.
Pahoittelut kuva vähän heikon laatuinen, kuva otettu kiireessä ennen töitä. WP_20150310_005.jpg

Jee hyvä nougat! :)

Alan olee vähä kade ku kaikki plussailee :( iteki niin kovasti tahtois!

Meritähti kp 54/31 (?)

Huomenta ♡ Täällä laihdutus ja kuntoilu aloitettu. ennen jaksoin hölkätä tuskin katulampun välin, nyt melkein 4km. Tietty vauhti ei mikään huima ollut :D Nyt tämän projektin myötä, tuntuu että oma kärsivällisyys raskaaksi tulemisessa on kasvanut. Ehkä vielä me saadaan se pienoinen. Jätin pois ovulaatiotestit, otan ne kuvioihin mukaan kun menkat pysyy säännöllisinä (nyt on siis muutama kierto ollut säännöllinen) :)

tsemppiä teille kaikille, käyn välillä kurkkailemassa ;)

Merink kiva kuulla susta! Hienoa jos olet saanut tavoitteistasi kiinni! Ja turha stressaaminen on jäänyt pois:)
Itsekkin sain lihotettua itseni ja nyt jo sain sen 50kg rajapyykin rikki ja niistä pidän kiinni viimeseen asti! :)
Joten uskon vahvasti että kyllä sinäkin pystyt siihen! Plussa tuulia sinne! :)

Nopeasti täytyy töiden lomassa kommentoida.. Eli paljon paljon onnea Nougatille! <3 Hieno tulos! Kaikille muillekin plussanneille onnea ja hyvää vointia! :) Plussatuulet jatkukoon!

Sohwia ja Be hienosti molemmilla viivat vahvistunu. Onnea vielä molemmille! :Heartred

Nougat sullakin upeat tuplaviivat, onnea sullekin. :talk017

enu kp15/46-69

Valtavasti onnea Be, Sohwia ja Nougat!!!! :smiley-bounce016

Pahoittelut Taikatuuli negasta! :sad001 Toivottavasti vielä muuttuu plussaksi!

Jennuli, tiedän, että pelottaa, mutta oli tuomio mikä tahansa (tai sitten tuomioo ei lainkaan), niin saatte apua ja asiat lähtee etenemään kohti haluttua lopputulosta. Isosti tsemppiä! ❤️

Muoks. Be:lle piti vielä sanoa, aivan ihana suunnitelma kertomiseen! (tähän kuuluu semmonen hymiö, jolla on sydämet silminä)

Oi, pari päivää olin poissa ja täällä on niin paljon plussia että ihan silmissä vilisee. Oikein paljon onnea ainakin Elmiina, Sohwia, Be ja Nougat (toivottavasti en ketään unohtanut). Paljon paljon tarrasukkia ja venyttäkäähän sitä plussa-aaltoa viikon päähänkin jos mullekin riittäisi. Epäilen kyllä vahvasti että miinuksella mennään kun se ihmeellinen vuoto oli (joka mystisesti loppui sunnuntaina tyystin kun oli ensin lauantaina vuotanut hurjana ja punaisena parin tunnin ajan pupuilun jälkeen. Kummallinen?! )

• Tykkään
Reaktiot: be
Onnea plussista, valukaas tonne marraskuisiin, niin sais edes jotain tuttuja juttukamuja :rolleyes: :excited001 Täällä mä taustailen, kun ootte niin ihania :Heartred plussatuulia, puuuuuuh!

Myy meitin pikku vuh on kans hautoja, niin viime raskaudessa kun nytki taas on aloittanut, pää on saatava siis massulle, makso mitä makso, sanotaan sitä hautomiseksi :grin

Takaisin