Raskaaksi 2015

Mymmelisti kyllähän tää nyt siltä vaikuttaa, että kierto on lyhenemään päin. Onneksi. :happy: Ja kiitos muistutuksesta, makkarin puolella on ollut säpinää ja samalla innolla jatketaan. :wink Liekö tässä ihan kevättä rinnassa.. :hilarious:

Myy todellakin mahtavaa, että ovis tekee jo nyt tuloaan. Tätä on odotettu, että koska kroppa alkaa toimimaan normaalisti. :grin Mahtavaa, että näitte pikku kaverin jo nyt. :happy: Oot kyllä niin onnesi ansainnut! :)

Pepellä kuulostaa erittäin lupaavalta. :joyful: Pidän peukut pystyssä, että keskiviikkona saat kaksi viivaa testiin. Ihan huippua. :happy:

Beisla jospa siellä on vaan tulossa sellainen megalomaaninen ovis, joka sitä paineen tunnetta tuo. :wink Toivotaan parasta, että tämä kierto on teidän! :happy:

liliina eikös se ollut Elmiina, joka laittoi sen kuvan kuumottavista poskista. Jospa se sullakin enteilis samaa.. :wink

enu kp14/46-69

Myy juu tuplia oottaa :)

Liliina se olis ihan huippuu ku oma olis napannut kyytiin :)

Ja Mymmelisti jes! Sä soitit ja nopeesti sait ajanki tosi nopeesti :)

Sohwia mun isän vauvan laskettu aika oli viime viikon maanantai ja kesällä äitini saa kaksoset :) jos en oo muistanut onnitella sua nii onnea vielä plussasta <3

Enu kiitos!! Vaikka plussa ei tuliskaan niin oon onnellinen että ovis tuli luomusti. :)

Mymmelisti hienoa etta sait soitettua! :) Ma olen kanssa ihan samanlainen, vihaan soitella mihinkaan jos on joku yhtaan virallisempi/tarkeampi asia, ja sit kun vihdoin saa sen tehtya, niin sita ihmettelee, etta mika siina olikaan niin vaikeeta..

Be:lla on kylla ihan selva plussa, ei tarvinnu ees tihrustaa! Ihanaa, valtavasti onnea! :)

• Tykkään
Reaktiot: be
Be:llä siellä plussa näkyvissä!! Viivalle vahvistumista! ♥

Sohwiallakin plussa! Jee!! ♥

Nyytti oli kaipaillut ja Beisla :) Kiitos tärppitsempeistä! Kunpa tämä olisi meidän kierto! Nyytillä on siellä ihana vauvakuumeinen mies ♥ Täälläkin esikoinen höpöttää vauvasta vähän väliä, mutta johtunee siitä, että sukuun tuli hiljattain pikkuinen :)

Iliinako siellä virkkas Hampaatonta? :D Löysitkö hyvän ohjeen? Voisin olla kiinnostunu kans :)

Muoks. Myyllä oli ihania ultrakuulumisia!! ♥♥

Täällä oli makuukammarihaluista ollu puhe.. Meillä mies haluaa eniten just ennen menkkoja - sillon ku ittiä ei vois vähempää kiinnostaa :D Onneksi tuo on kuitenkin helposti kellistettävissä muutenkin ja ite pystyy tekemään kompromisseja ;)

On: Täällä vain odotellaan.. onneksi työt on pitäny kiireisenä, niin ei oo ehtiny kauheesti miettimään ja kuulostelemaan kroppaa. On kuitenkin tunne, että menkat alkaa loppuviikosta.

Joku oli kommentoinut, että yrittävälle on hyvä kun on lyhyt kierto. Useimmiten sitä kuitenkin murehtii, että onhan kaikki kierron vaiheet tarpeeksi pitkiä, että voi edes mikään onnistua. Mutta tähän asti ovis on hienosti tikkuunkin bongattu, joten kai kaikki on ok? Menkoista sit joutuu kyl kärsimään välillä kahdestikin kuussa. Se ei oo mitään herkkua, varsinkin kun ne on yl. viikon pituset. Tuntuu välillä, että elämä on yhtä kuukautista ja verenvuotoa vaan..

Hampaaton kp 21/24-26

• Tykkään
Reaktiot: be
Be, onnea haamulaisesta! :joyful:

Hyvä Mymmelisti, kun sait soitettua! :happy:

Beisla, mulla ei ole varsinaisesti atooppinen iho, mutta pintakuiva ja sellaisia toooosi kuivia länttejä tulee joskus :mad: Toivon, että kahden öljyn kombo auttaisi nyt :grin Vehnistä siis sisäisesti ja kookosta ulkoisesti :wink Kookosöljy on kyllä pitänyt tänä talvena ihon yllättävän hyvänä :) Ja tosta paineen tunteesta, mutta on tota myös etenkin oviksen tai menkkojen lähestyessä.

Pepe, nyt on jännät paikat siellä! :nailbiting: mulla on kaikki sormet ja varpaat ristissä että teille plussa pärähtäisi! :joyful:

Myy, onnea ihanista ultrakuulumisista!

Pepe, ihanaa kun pääset pian katsomaan uutta pikkuista! Ei kai siihen kovin kauaa voi mennä joka tapauksessa. :)

Myy, ihania ultrakuulumisia, ja kiva kun ei tartte pitkään odotella että pääset jo seuraavaan. :Heartred

Liliina kuulostaa hyvältä! Ehkä sulla on sama kuin elmiinalla. :wink Ja ihana tuo Hampaattoman ohje! Mä virkkasin kans kerran lohikäärmeen, tosin ilman ohjetta. Mutta toi on kyllä ylisöpö.

Jennuli, hienoa että saitte ajan ja noin pian vielä! Askel eteenpäin.

Sohwialle vahvoja viivoja huomiselle! :smiley-bounce012

Enu, voit hyvin olla oikeassa, ehkä alkoi puuhata ovisoiretta vaan tosi aikasin. Viime kierrossa mulla oli ekaa kertaa vahvat ovisoireet, ehkä sama toistuu.

Hampaaton, totta ettei liian lyhytkään kierto ole hyvä. Kahdesti kuussa menkat kuulostaa jo aika rankalta. Mun vaimolla usein sama (ja yksi syy miksi mä oon se jota yritetään raskaaksi), ei ole herkkua ei. Toivotaan että sulla on kuitenkin tarpeeksi pitkä.

Larissa, mäkin välillä käytän kookosöljyä, mutta usein en pysty rasvaamaan yhtään millään rasvalla, kun se alkaa kutittaa niin. Mutta kokeillaan sitä sisäistä. :)

kp12/28-32

Iiliina, ui jui! Oiskoos siellä kohta kaksi viivaa testissä? :happy090

Hienoa Jennuli, että sait soitettua! :hello2

Aamulla odotellaankin sitten ainakin Sohwian testiä :excited001 Onko muita testaamassa?

Enu, tärppionnea! :smiley-bounce015

Hampaattomallakin jännät päivät! Tsemppiä! :)

Pakko vielä napailla, kun oli niin suloinen tapaus tässä. Katteltiin sohvalla loikoillen telkkaria. Ensin yksi koirista tuli makaamaan mun jalkojen päälle. Heti perään tulee toinen koira ja asettuu makaamaan puoliksi jalkojen päälle ja puoliksi takamus roikkui sohvan reunalla. Tassut laittoi lantion "ympärille" (toinen toiselle puolelle ja toinen toiselle) ja pään mahani päälle. Nukkui siinä tunnin ja vielä herättyään jäi siihen paikalleen killittämään silmiin. Oli niin liikuttavan suloinen ❤️ Ja nää meidän sylikoirathan on niinkin pieniä, kuin labbiksia.

Muokattu viimeksi:
En oo ehtinä keskiviikon jälkeen kirjotella tänne. Välillä oon koittanu käyvvä kurkkaamassa kuulumisia. 350 viestiä oon ny lukenut, et pääsisin kärryille teijän jutuista. Oon ite ny yövuorossa.

Myy: Hieno digi tulos. Onnea vielä kerran.:)

Mukkis, Soma: Pahoittelut menkoista.:sad001 Tsemppiä uuteen kiertoon.:)

Kiivimami: Ihania ultrakuulumisia. Ihania kuvia pikkuisesta.:)

Miilia_: Oon tosi pahoillani.:hug013

Aneska, SannaMiia, Ruusa, Sohwia: Onnea ja tarrasukkia matkaan pikkuisille.:smiley-bounce016

Skippi: Pahoittelut negasta ja menkoista.:sad001

:welcomeLissu ja onnea tähän kiertoon.:)

Lauruskaah: Pahoittelut negasta.:) Onnea työpaikasta.:)

Lucky: Mietinkin tässä joku päivä sinnuu, et mitähän siulle kuuluu. Kiva kuulla , että asiat on menossa parempaan suuntaan.:)

Azalea: Myöhäinen onnittelu ovisplussasta!:) Hyvä ku tuli hyödynnettyä tuplasti.:)

Carnagan: Olen pahoillani. Voimahali:hug013 Toivon, että on harmitonta alkuraskauden vuotoa.

Be: Viiva siellä näkyy. Vahvistumista sille.:)

HYVÄ MYMMELISTI:hello2: Nyt asiat lähtee rullaamaan eteenpäin!

Beisla: Onnea oviksen metsästykseen.:)

Pepe: Milloin sie testaat?

Viime viikolla olin vielä optimistinen, että jospa ne menkat ei alkais. Nyt ku alkaa kriittiset päivät lähentyä, ni alkaa tuntumaan siltä, että näinköhän ne on tuloillaan... Ihmeempiä oireita ei oo, mitä ny rinnat on kipeät, mut voi olla menkka-oirettakin!? Outoja vihlaisuja on kyl ollu ku yskii tai nyt töissä huomasin, että kun nostaa tai kääntää asukkaita, ni vihlaisee vas. puolelle vatsaan.

Ei oo viel ollu varsinaisia menkkajomoja, mut eilen olin kyl äkäinen illalla. ( Aina ennen menkkoja tulee se kiukkupvä) Voi johtuu tietty siitä ku olin pätkä-aamus töissä 7-12.15. Sit ehdin nukkumaan puoltoista tuntia, join päiväkahvin ja kävin lapset hakemassa hoijosta ja ei kun uunin lämmitykseen, ruuan laittoon...yms. Illal viel saunottiin ja ei kun sitten töihin.

Raskauskeijun tilauksen sain tehtyä vasta perjantaina iltapäivällä, mutta ihan hyvin ehti kun pkt saapui postin
mukana tänään. Otin mukaan yhen liuskan ja tuollahan se repussa "polttelee", mut en tiiä uskaltasinko sen vielä tänä aamuna tehä vai seuraavana kun oon ens yönäkin yövuorossa.

Tänään kp 27/28-30 dpo 12

Muokattu viimeksi:
Taikatuuli, miekin täällä yövuorossa kukun :)
Voi toivottavasti tulisi +! :) jos on niitä herkempiä 10mlU testejä, ni testaa jo! :)

Nennaa: Juu, on niit herkempiä. Oon täs koittanut pidätellä, vaikka aika kova hätä ois jo! Sitä se tekkee ku kahvia juo, et jaksaa valvoa! Kävin viimeks yhen jälkeen, et oishan täs jo menny nelisen tuntia, näyttäsköhän sillä pidätyksellä jotain?:nailbiting: Jänskättää... Ootko mil alalla töissä, jos saa kysyä? Mie tääl hoitajana häärään yövuorossa.:)

Negahan sieltä tuli.:sad001 Tässä kuvat, mut kuvalaatu on huono. En saanu parempaan valoon, mut ei siel näkyny haamulaistakaan paljaalla silmälläkään.:sad001 Pittää varmaan tehä testi muutaman päivän päästä uudestaan, jos menkat ei ehi sitä ennen alkamaan........

Liitteet

• IMG_20150310_053020.jpg
    IMG_20150310_053020.jpg
    584.6 KB · Katsottu: 178
  • IMG_20150310_053020.jpg
    IMG_20150310_053020.jpg
    584.6 KB · Katsottu: 169
  • IMG_20150310_052807.jpg
    IMG_20150310_052807.jpg
    454 KB · Katsottu: 167
Taikatuuli, höh :( oisin niin tahtonu siulleki jo plussan! Toivottavasti täti ei tuu ja pääset parin päivän päästä testaamaan plussan❤ :)
Tehdastyöläinen olen, blaah :D koko viikon tässä yövuorossa kökin ja aurinkoiset päivät missaan nukkuessa..
Onpa varmaan raskasta hoitajana, vai onko? Luulisin että olisi, kun kerran oon ite ollu sairaalassa yöllä hoidettavana ja kamala vilske siel ainki kävi lähes kokoajan :o

Ahh nyt pääsen nukkumaan vihdoinkin! :) hyvää huomenta teille muille ja mukavaa päivää! :)

Oon töissä tehostetussa palveluasumisen yksikössä. Yövuorot on helppoja, kohan jaksaa vaan valvoa. Yksin valvon täällä, 15 asukasta. Rankempaa on tehä aamuvuoro tai ilta tai sekin riippuu paljon kenen kaa on töissä.

Myy, äää miten ihana sylikoira! Meidän koira on kyllä kans välillä hempeilijä, mutta syliin ei kyllä kiipeä. Jos se sen tekee niin sitten voin vahvasti epäillä, että olisin paksuna :grin

Beisla, kurja juttu tuollainen iho :banghead: En tiedä johtuuko tosta vehnisöljystä vai mistä, mutta näpyt on kadonnu mun naamasta. o_O Ja siis ehkäisyn jälkeen (viimeiset 9-10 kk) on ollut koko ajan jotain näppyjä kierron vaiheesta riippumatta. Voiko muka jo 3 päivän käytön jälkeen vaikuttaa..? :grin Olipa lumevaikutusta tai oikeaa, niin sama se sille, jos tehoaa :grin

Taikatuuli, ääää sullakin jännät paikat! Pahoittelut negasta(?), mutta ehkä testasit liian aikaisin..? Mun silmään viimeisessä kuvassa voisi haamua näkyä, mutta ei voi olla varma kun on niin rakeinen kuva :sorry: Mutta sellainen kommentti noista testeistä, että olen useammasta tapauksesta kuullut, jossa tollainen "herkkä" testi ei ole antanut edes hailua haamua, kun normaalilla 25-herkkysellä testillä on saatu plussa..

Onpas taas paljon lähiaikoina testaajia! :woot: Plussaa PLUSSAA!

Ja töihin riennän taas! Enää tämä ja huominen päivä ja sitten on 2 vapista :joyful:

Larissa kp 11/27, tjot-k. 6 tai 9

Iikk, onko toi nyt vahvistunut? I'M SO EXCITED!!

Oli ihan pakko ostaa eilen halppistesti citymarketista ennen töihin lähtöä! :D Testasin tänään keskellä ihanaa Istanbulia. ;) ❤️ En odottanut että viiva olisi hirveesti vahvistunut kun se eilinen oli herkempi testi, mutta olihan se!! Mun mies ei tiedä näistä testeistä vielä mitään enkä mä malta odottaa kertomista.:) Ajattelin tällä kertaa tehdä niin että puen esikoisen valkoiseen paitaan ja kirjoitan tussilla " ISOVELI -15 " ja otan kuvan, jonka lähetän mun miehelle. :P Myöhemmin voin lähettää saman kuvan myös vanhemmille ja muille läheisille. :) Esikoisen plussauksesta tein niin että kirjoitin silloin mieheni paitaan " ISI -13" , jonka hän näki vasta kun heräsi ja meni vessaan aamupesuille. :P

Ok ihanat, kohta on paluu Suomeen joten luen teidän viestit myöhemmin. :)

ImageUploadedByVau Foorumi1425964646.035928.jpg

Takaisin