Raskaaksi 2015

Be: haamulainen nakyy ihan selvast!!!!! Varovaiset onnittelut! :talk017

Onnea myos Elmiina ja Sohwia!!!!! :wav:blob6:blob10:blob3

Carnagan: toivotaan etta on jotai harmitonta :( virtuaali halaus!

Ajna: pahoittelut diabetes diagnoosista. Ja tervettuloa takas juoruamaan tanne meian kaa :):welcome

En nyt muista kelle muulle piti kommata.

On. Huomenna leikkaus eika tamma ole viel varsonu :smiley-angry019

Mymmelisti noin se just menee, kun liikaa ajattelee ja stressaa sitä soittamista. :wacky: Joo, mulla on nää megapitkät kierrot tosiaan. Samoin oli esikoisen yrityksen aikanakin reilu, vuosi meni ennenkuin kierto tasottu. Nytkin jo mennyt se vuosi pillereiden jättämisestä, ekat menkat tuli primoluteilla syyskuussa. Kävin viime kuussa yksityisellä gynellä, joka määräs noita primoja puoleksi vuodeksi kiertoa tasoittamaan. Viime kierrossa joka kesti 69 päivää tikutin ovista ja pongasinkin sen, mutta tuo gyne jolla kävin kielti enää testaamasta. Epäili että stressaan liikaa tuosta tikuttamisesta, että olis parempi vaan mennä fiiliksen mukaan. Nyt tosin viikonloppuna pongasin näitä kuuluisia kananmunalimoja, joten toivotaan, että ovis on tuloillaan ja kierto olis roimasti lyhentymässä. :rolleyes:

enu kp14/46-69

Hyvä jos oot havainnut limoja!!! Eikös sillon kierto olis jo lyhentymässä jos nyt saapuu ovis :)
Muistakaa talletella ;)

-Mymmelisti kp 27/29 yk30

Kiitos vielä onnitteluista teille! ❤ Itse pelkään koko ajan vessassa käydessäni, että täti on sittenkin tullut.. Hei kokeneemmat testaajat, milloin te ootte digillä testannut? Itse pähkäilen, että uskallanko digin ostaa vai tyydynkö ihan perus puikkotestiin. :)

Hei ja ihanaa viikkoa teille, sää on mitä ihanin! :)

Ohjoh kävin tuolla sivujen päässä lueskelemassa ja huomasinkin että Zorro on plussannut! Jos vielä täällä pyörit niin kyllä muistan ja paljon onnea! Täälläyritetään sitä omaa plussaa testiin saada:)

Be ja Sohwia, paljon onnea!! <3 :wav

Sohwia, sun testi näyttää samalta kuin mulla kp30/31! Seuraavana päivänä näky apteekin omassa jo vahvasti, Mä tein digin vasta kun menkat oli neljä päivää myöhässä, mutta olis se varmasti aiemminkin näyttänyt :grin Oon niin iloinen sun plussasta! Onnea ja tarrasukkia matkaan! :)

• Tykkään
Reaktiot: be
Mymmelisti, hienoa et sait soitettua ja asiat lähtee rullaamaan :hello2

Tää pukee ny lapset valmiiks ulkoilemaan miehen kanssa ja lähtee ite salille.

Muokattu viimeksi:
Be, onnea plussasta! :)

Larissa, ikää on 20v. Ja ei mitään jatkotoimenpiteitä, menin aika lukkoon siel :D ja me ei haluta ainka viel lähtee mihinkään lapsettomuustutkimuksiin tms :)

Kiitos Vesta ja tyttötiikeri! ❤

Ja helpottavaa kuulla, että sulla on Vesta näyttäny samalaiselta testi, kun minulla. :) Mutta tosiaan kuten jo sanoin, niin mun täytyy tehdä se apteekin puikkotesti, niin josko sitten uskallan jo uskoa tähän raskauteen.. :)

Larissa, ehdittiin jo ostaa vehnänalkioita kuivattuna, mutta mahdollisesti kokeilen tuota öljyä joskus. Mulla on atooppinen iho, ja se ihokommentti sai kiinnostumaan. Erityisesti koska sitten kun oon raskaana, en voi käyttää sitä ainoaa voidetta josta on mulle apua.

Nuuhku, kuulostaa niin tutulta pohdinnat oireista. Itellä menee vielä niin, että heti kun on jotain (muka) oireita, oon varma että oon raskaana, ja sitten kun ei tunnu mitään oon varma että en ole. Vaikka mä tiedän, ettei oireet korreloi välttämättä yhtään suuntaan tai toiseen.

Nennaa, hyvä että Soneralla sentään oltiin ymmärtäväisiä. Tsemppiä huomiseen labraan, toivottavasti ehdit sinne. Voithan sä tietenkin mainita yrittämisestä, niin vaikka nyt ei haluais tehdä muuta, niin jää heidän tietoihinsa. Tuli vaan Mymmelistin kommentista mieleen.

Elmiina, siinä ainakin oire joka ei voi olla vain omassa päässä! :grin

Pepe, tsemppiä piinailuun! Ootko testausta suunnitellut, vai odotatko vain tätiä?

Be onnea, kyllä tuossa väriä näkyy! :wav

Nyytti, ihana kun sulla on mies ja lapsikin niin vauvaa tahtomassa. :)

Mymmelisti, hienoa kun sait soitettua! :) Muakin yleensä jännittää etukäteen tollaset viralliset puhelut. Mutta jes, nyt asiat etenee!

DarkMimosa no höh, kumpa varsoisi tänä yönä niin ei sun tarttis leikkauksessa jännittää miten tamma pärjää.

Sohwia, milloin meinasit tehdä apteekin testin? Huomenna jo, vai odotatko pari päivää viivan vahvistumista?

On. kp12/28-32. Tädin lähdettyä on joka päivä pitkään tuntunut sellanen jännä paineen tunne alavatsassa. Mielestäni sellaista ei ole yleensä, en ymmärrä mistä voi johtua. (Sanon mielestäni, koska oon alkanut epäillä kaikkea tuntemuksia että ovatko normaaleja vai ei.)

Lucky, ihana kuulla, että asiat ovat lähteneet etenemään! Tsemppiä valtavasti! ❤️

Valtavasti onnea Elmiina! :wav

Onnea Unicorn ja Azalea ovisplussista! Parin viikon päästä sama tulos r-testiin, eiks je? :wink

Voi Carnagan ❤️ Mikä siellä tilanne? Toivottavasti vuoto on vaaratonta :smiley-angelic001 Tsemppiä! :hug013

Onnea Ruusa hienosta digituloksesta!

Iso tsemppirutistus Ajnalle! :hug013 Toivottavasti tekin vielä saatte kaivatun nyytin syliinne ❤️

Soma ja Lauruskaah, pahoittelut tädeistä :hug013

Enu, iso jes limoille! :hello2

Beislalle onnea oviksen metsästykseen!

Sohwialla ja be:llä hienot viivat! Vahvistumisia! :talk017

Jes! Hienoa Mymmelisti! Nyt lähtee asiat etenemään, mahtavaa! :gen014

Pepellä ainakin oli jännäpäivät! Tsemppiä!

DarkMimosa, toivottavasti varsa syntyisi ennen leikkausta!

Mikäs Nougat:n tilanne?

On. Ultrassa näkyi kuusi viikkoinen pikku kaveri :love7 Ensi viikon perjantaina käydään vielä metsästämässä sydämen lyönnit.

Myy82 rv 6+1

Beisla jos huomenna täti ei tuu niin keskiviikkona testaan :) on tää hassua ettei mitään oireita mihinkään suuntaan! Ei muuta kuin odotellaan jos täti tulee niin eikun uutta kiertoa kohti silloin miehelläkin saattais olla Jo hyvin vaikuttanut gele royalet :)

Kiitos myy :) ja ihanaa että sieltä löytyi viikkoja vastaava kaveri <3

Mulla mennyt päivä vähän ohi kun monta tuntia töissä ja piti vielä mennä äidin tilalle hänen töihin kun häntä alkoi supistella. Nyt onneksi kaikki hyvin. Lääkärillä asti kävi ja lepoa nyt.

Ei oo vieläkään veli päättänyt tupsahtaa ulos. Josko se pian tulis ja päästäis viikonloppuna katsomaan <3

Vitsit Pepe, mut jännittää sun puolesta! Vielä pikkuvelikin odotuttaa! Hyvä, että äidilläsi ja pikkuisilla (muistanko oikein, että kaksosia odottaa?) on nyt kaikki hyvin!

Pepe, ihanaa että pääsette pian pikkuisia siaruksia katsomaan. Mulla on tosin jotain ihme viboja, että alat kohta odotella omaa pikkuista :happy090

DarkMimosa, voi kurja, kun tamma antaa odottaa. Sano sille, että pistää hommaan vauhtia, jos haluaa kunnon apua :grin

On. Mun posket on päivän aikana muuttuneet omenoiksi. Mieskin kävi kokeilemassa, että kuinka mun naama noin kuumottaa (mulla on yleensä melkein asteen matalampi ruumiinlämpö kuin miehellä). Ja mulla on ihme olo, jota en oikein osaa selittää. Ihan vaan sellainen kummallinen olo, että kaikki on hyvin.:cat:

liliina kp20/?

pepe: Teillä on jännät hetket siellä käsillä, varmasti ihanaa, kun kohta saat pienen sisaruksen vai sisarukset ( oliko kaksoset tulossa vai?) Yritäs nyt loppuilta rentoutua, jos oot tehnyt pitkän työpäivän! :) Ja sinä mietit noita oireita, niin eipä minullakaan mitään oireita ollut tai no väsymys, mutta senkin pystyin laittaa töiden piikkiin, että ei sitä koskaan tiedä. ;)

liliina: Josko tuo sun kummallinen olo ois plussan merkki? ;)

Myy: Voin vaan kuvitella minkälaiset fiilikset sulla on tuosta ultrasta ja ihanaa, kun pääset kuulemaan pienen sydänäänet! :)

Beisla: Mä oon niin malttamaton vaihteeksi, että ajattelin huomenna aamulla testata tuolla apteekin testillä. Toivon todella, että tulee vahvemmat viivat mitä tänään tuli, mutta eihän sitä voi etukäteen tietää miten tässä käy.

Takaisin