Raskaaksi 2015

Carnagan. Toivottavasti on vain harmitonta vuotelua siellä! Ota yhteyttä terveydenhoitajaasi tai neuvolaan niin osaavat ohjata eteenpäin, sinne jää sitten samalla merkintä jos tämä onkin keskenmeno niin tulevaisuutta varten jos uusiutuu jne vaikket olisikaan vielä ollut yhteydessä neuvolaan raskauden tiimoilta. Mulla keskenmeno alkoi ihan vain menkkamaisilla kivuilla ja tuhruttelulla tasan viikolla 11. Kunnon vuoto alkoi vasta muutaman päivän päästä ja lopulta piti kuitenkin tehdä lääkkeellinen tyhjennys. Raskausmateriaaliahan sieltä ulos tulee, riippuen tietty kuinka pitkällä on, onko kkm vai tuulimuna jne.
Me saatiin jatkaa yritystä heti kun siltä tuntui, yhdyntäkielto oli vain vuodon loppuun asti.

Carnagan toivottavasti vuoto on vaan jotain raskauteen kuuluvaa eikä olisi kyse keskenmrnosta. Pikkuselle hirveesti liimaa ja tarrasukkia että mukana pysyy ♡

Joo ehdottomasti kannattaa tutkituttaa. Sillä vaikka kyseessä oliskin alkuraskauden km ja vaikka sille ei tietenkään mitään voida, on kuitenkin hyvä saada varmistus siitä, että kohtu tyhjenee kunnolla. Mulle tuli kohtutulehdus, kun ennen kakkosta tuli km. Sillon varmistettiin vaan vuodon alettua, että on km, mut kohdun tyhjenemistä ei koettu tarpeelliseksi varmistaa, kun vuoto oli siinä vaiheessa jo sen verran runsasta. Ilman kohtutulehdusta olis saatu jatkaa yritystä heti, tulehduksen takia piti odottaa yhdet menkat.

Elmiina, onnea paljon! :wav

Unicorn, onnittelut ovisplussasta! :grin

Pisama, tsemppiä piinailuun! Toivottavasti oireettomuus olisi oire. :)

Ruusa, johan sullakin on selkeä plussa, onnea! :wav

Azalea, sullakin komea ovisplussa! :grin

(sivuhuomautus) Johan menee onnittelupitoiseksi tää viesti, näin sen kuuluu ollakin. :wink

Be, onpa ihana piha tosiaan, tonne kun sais kasveja keväällä... Tsemppiä piinailuun sulle, toisaalta hyvä kun sulla on muutakin ajateltavaa.

Liliina, toivottavasti olis kiinnittymistä, ja pieni tarrais nyt kovasti kiinni! :smiley-bounce012

Nennaa, onko sulla yleensä jomoja tässä vaiheessa kiertoa? Mä luulen, että mulla ei yleensä ole (jotenkin oon alkanut epäillä mitä muistan tuntemuksista eri kierroissa) mutta nyt jo menkkojen lähdettyä on tavallaan "tuntunut" kohtu pitkään monena päivänä. Ei ihan kipua, mutta jotain. :confused:
Ja sori, tuli täysin ajatuskatko viikonpäivästä, piti sanoa maanantaina. :smiley-ashamed008

Voi Carnagan :( Isot pahoittelut. Mä ottaisin kuitenkin yhteyden lääkäriin, että saat varmistuksen tilanteeseen. Jaksuhalit!

Nougat, kyllä lupaavalta kuulostaa! Mikä sun kp olikaan?

Nyytillä tosi suloinen kuva. :Heartpink

Dreamer, onnea oviksen bongauksesta! :)

Ruusalla olikin tullut vielä komea digitulos, onnea vielä kerran! :grin

Beisla kp11/28-32

Carnagan :sad001, voi kurja. Kannattaa varmaan tosiaan käydä terkalla, ihan varmistukseksi. Voimahalaus.

Carnagan ♡ Soittele vielä neuvolaan alkuviikosta, että varmistuu onko kohtu tyhjentynyt. Ja voihan olla niinkin,että siellä olisi joku kyytiläinen. Ja vanhoja menkkaveriä tulisi vielä.

Napaa. Yövuorot alkaa tänään ja täällä ollaan jo kukonlaulun aikaan oltu ylhäällä. Testasin aamupissasta ja ei mitään. Joko mulla on kierto tosiaan sekasin tai nuo testit ei oo hyviä. Oon aina ennen käyttäny apteekin omaa puikkotestiä. Mutta mies toi First signal kasettitestin.

Oireita ei ole mitään. Ainut mikä on,niin kiukuttaa kaikki asiat. Eli tänään mennään kp30/28

Hyvää naistenpäivää! :)

Muokattu viimeksi:
Beisla: Nyt menossa kp 30/28. Täällä oon nostanut kädet jo pystyyn ja oon aivan pihalla kaikesta. En ymmärrä miksi menkat nyt näin myöhässä, kun aina niin tarkat ja tulee sen kp28/28. Enkä enään ole varma mikä on mitäkin tuntemusta, tässä kohta kolmen päivän ummetus, niin sekin aiheuttaa mahassa epämukavia oloja. Noh tulee jos tullakseen. Toivotaan, että jos alkaa niin tänään. Töissä ei pärjää kipujen kanssa :D

Nuuhku: Täällä kyllä odotetaan reilusti ennen testiä. Kyllä sellasen 4-5 päivän myöhästymisen annan anteeksi kuukautisille :D:D

Luulis nyt että tänään tulisi :) (Y)

Carnaganille paljon voimia!! <3 Kannattaa tosiaan neuvolasta maanantaina pyytää vielä varmistusta.
Paljon onnea monille plunssanneille, ihanaa että on tullu hyviäkin uutisia! :)

On. Täällä vaan odotellaan menkkojen alkua. Jos ootte käyttäny minipillereitä niin kestikö teillä pitkään kierron säännöllistyminen? Kuume tuntuu vaan pahenevan.. Saatiin kuulla että me saadaan ihana kummipoika ja nähtiin häntä eilen niin kuume lähti kyllä molemmilla komiasti nousuun...

Voi Carnagan, olen niin pahoillani! Voimia sinulle ja miehellesi! Niin kuin muutkin jo sanoivat, ole maanantaina yhteydessä neuvolaan/terveyskeskukseen. Ultralla voidaan varmistaa tilanne, onko kohtu tyhjentynyt kunnolla tai toisaalta jospa siellä olisikin ollut kaksi tyyppiä kiinnittyneenä ja nyt toinen tulee pois. Ole päättäväinen ultran suhteen, resursseista riippuen jossain paikoissa saatetaan myös ohjata seurailemaan tilannetta kotona ja varmistamaan parin viikon päästä negatiivisella raskaustestillä, että kohtu on tyhjentynyt.

Jospa siellä Nougat täti ei tällä kertaa tulisikaan?

Mun kohdalla tehtiin juuri niin,että muuta seurantaa kkm ei ollut,kuin r- testi pari viikkoa tyhjentymisestä.

Nougat,tädinhän pitäisi tulla kp29 jos kierto on 28pvää? :) Myöhässähän se silti on,joten tsemppiä jännäilyyn! Toivottavasti ei tule ollenkaan :)

Täällä tylsä vaihe menossa,kp 20/29-30 ja dpo:sta ei varmuutta. Luulen et ovis oli kp16 paikkeilla,joten vois olla dpo4

Takaisin