Raskaaksi 2015

Liliina, toivottavasti olisi!❤ :)

Beislako se ehdotti ett tänään olisin saanut terkasta jonkun kiinni soittamalla? Meillä täällä pikkutuppukylän terkassa ei ole ketään näin viikonloppuna :( mutta onneksi tuhru loppui ja kohtahan se on jo maanantai! :)
Voiskohan siltä lekurilta kysellä ett mikä voi aiheuttaa tälläsen kummallisen muutoksen menkoissa? :o tahtoisin todella kuulla ett tää voi olla myös aivan normaalia, eikä välttämättä liity mihinkään sairauteen tai muuhun..

Jajaja onnea kaikille kaikista plussista, en pysty muistamaan ketkä niitä oli testannut ja plussatuulia kaikille testaajille!❤ :)

Be, ihanaa että saitte hyvän kämpän remontin ajaksi :)

Mymmelisti, tuon perusteella miekin kyllä haen joku päivä tuota vehnänalkioöljyä, tahdon ett miulta kysellään vielä ainki kymmenen vuotta ajokortin lisäksi sotun loppuosaa että saan ostettua tupakkia kaupasta tai pääsen baariin sisälle :D
(ja tämä tarina on tosi)

Ruusalle ja elmiinalle onnittelut plussista! :)

Larissa, täällä kiireettömät lääkäriajat menevät n. 3 kuukauden päähän. :confused: Uskallan arvata, että ennen syksyä asian eteen ei tapahdu mitään kunnallisella. Tulee kaiken maailman kesäsulut yms. ja hoidetaan vain kiireellisimmät tapaukset. No mutta jospa sieltä yksityiseltä saisi jotain apua tähän hommaan. Allekirjoitan kyllä täysin ton fiiliksen, ettei enää jaksa innostua, kun joka kerta vuoto alkaa. Sitten ehkä, jos joku kerta menkat oikeasti eivät tulekaan... :grin

Nougat, millos meinasit testailla, kuullostaa osa oireista tutulle :wink

ja Be voi ei miten ihana piha :love7

• Tykkään
Reaktiot: be
Ruusa: Oon niin pölmistynyt mahdollisesta raskaudesta. Sinänsä se hyvinkin voi olla mahdollista ovulaation ajankohdan ympärillä tuli vällyjen välissä vietettyä joka päivä kahden viikon aikana :D Ja nyt kun menkat päivän myöhässä, eikä mitään oireita missään, paitsi sellaisia mitä ei ole ennen menkkoja ainakaan koskaan ennen ollut. On vähän sellanen huijattu olo :D Joten tässä kyllä odotellaan ainakin maanantaihin ja seuraillaan tuleeko ne menkat sieltä sitten :)

Ps. Itkeny koko illan mitä oudompia asioita. Alkaa mennä itku hysteeriseksi koko ilta :D Please olkaa menkat tähän syynä, kukaan kestä 9kk tällästä itkuilua, ei mies, ei kukaan mun lähellä enkö mä :D

Nougat, mä olin aika porukolli edellisessä raskaudessa, näin jälkikäteen, kun vollotin neuvolassakin kai lähes joka kerta, niin tekis mieli vajota maan alle ainakun muistelen sitä, eikä tää hyvältä näytä nytkään kun itken jo nyt oravia, ambulansseja, raskausketjuun kirjoittamista yms... kyllä mä ihmettelen jollei sulle plussa pärähdä :)

Ruusa: Haha mahtavaa!

Täälä itkenyt tänään ihan kunnolla
1) luonto dokumenttia (kuollut kettu,kaunis luonto ja muut eläimet oli mulle aivan liikaa)
2) Lueskelin joitain elämänkokemus juttuja (surullinen tai onnellinen kokemus itkin)
3) hiplailin vanhoja Disney klassikoita ja liikutuin täysin omista lapsuusajan muistoista, sitten tuli ikävä äitiä ja isää. Hyvä etten soittanut niille itkien :D
4) Pinocchio Disney klassikko sai mut itkemään. Siis miten ihanan reipas poika :D

5) olen sekaisin :D

Ainakin Ruusalle onnea plussasta ja olikos muita :) kaikille plussanneille onnea!
Elmiina jopas jotakin onnea sinullekin plussasta :)

Azalea tuo on ovisplussa, onnittelut siitä ja näemmä hyödynsittekin eli hyvä hyvä :)

Mikä se semmonen mies on, joka ei muka pysty kolmatta kertaa kahden päivän sisään tulemaan kotipesälle, vaikka muija olis hyvin hyvin halukas? :D Muoks. mun mies.

Azalea, ennen täällä onnistui hyvin pari kertaa päivässä, nykyään ei tartte toivoa välttis edes joka viikko, toisinaan tosin paaaljon useemmin :D eli ihan hyvinhän se sun miehes pärjää ;)
Eikä mun mielestä toi sun "vaatima" määrä oo liikaa, etenkään oviksen tienoilla, kun yleensä halut on aikamoiset :) (miehilläkin pitäis olla ovis, samaa aikaa mieluusti ku omalla muijallaki ni halut kohtais!) :D

Joo ei meilläkään tämmöstä jatkuvasti oo :D Enkä edes muista koska viimeks ois NÄIN paljon tehny mieli :D

Kiitti Larissa :) tosta cla:sta oon paljon lueskellu,puolesta ja vastaan. Jääköön nyt vielä ainakin kaupan hyllylle:) palautusmisjuomaa kai uskaltaa kyttää sentä. Sport Nutritionin diet shakea mulla nyt on joka toimii niin välipalana,kuin protskulisänä/palautumisjuomana.
Jos sinkkiä noin paljon saa vuorokaudessa turvallisesti ottaa,niin kaipa mä sen vehnänalkioöljyn tai kapselit kans haen ja jätän tosiaan sinkkitabut pois :)
Edit: Noissa mun raskaus&imetystabuissa on 15mg sekä E-vitamiinia että sinkkiä.
30-50mg päivittäistä saantia ei pitäis ylittää sanotaan sinkki.com sivustolla.
Noissa venhänalkioöljyissä ei erikseen mainita sitä sinkkiä,mistä sitä siis tietää paljon ko sitä on ja onko kaikissa merkeissä??

Azslealle onnet ovisplussasta ja ahkerasta miehen kellistämisestä :D

Nougat,jänskät paikat!!

Liliina, muistelin et mennään samassa kp:ssä mut taidankin olla päivän edellä. Oisko kiinnittymisvuotoa siellä,wow!! :)

Täällä on tänään ommeltu,ulkoiltu,tongittu kellaria,syöty pizzaa ja suklaata sekä pussailtu <3
Nyytti kp 19/29-30

Muokattu viimeksi:
Hihihii...onnistuin sittenkin :D

Carnagan, ei välttämättä tarkota mitään. Koita ottaa rauhaksiin. Mulla kesti kirkkaan veren vuotelu (ihan siteeseen asti niin, että muutaman kerran päivässä sai sidettä vaihtaakin) kakkosesta rv 6-10, terve tyttö sieltä lopulta kuitenkin tuli. Ei ollut mitään kipuja mullakaan sillon, vuoto oli vähäsempää mitä rauhallisemmin otti. Hematooma istukan vieressä se lopulta oli ja kun se kuihtui pois, vuotelutkin loppui.

Carnagan, kannattaahan tilanne toistaa,joten ota maanantaina/ens viikolla yhteyttä neuvolaan/lääkäriin. Ultralla voidaan tilanne varmistaa,mutta vasta rv7 kieppeillä näkyy sykkiikö sydän. Toki jo aiemmin näkyy että onko siellä joku edelleen.
Mulla oli rusehtavaa veristä vuotoa rv6 paikkeilla. Kävin ä lääkärillä,joka lähetti ultraan. Siellä sanottiin et kaikki ok,mutta vastaa viikkoa pienempää. Tiesin ettei se voi olla mahdollista. Rv8 kävin varhaisultrassa ja siellä selvis keskeytyny km ja sain lähetteen sairaalaan,jossa asia varmistettiin ja sain tyhjennyslääkkeet kotiin. Niiden jälkeen alko sit runsaampi vuoto hyytymineen.
Veristä vuotoa oli rv18 asti kuopuksenkin raskaudessa aina sillon tällön,mutta terve tyttö syntyi.
Ei siis voi tietää mistä vuotaa ja mihin vaikuttaa. Toivottavasti siellä olis sitä harmitonta vuotelua,tsemppiä!
Jos on kuitenkin km, niin uuden yrityksen voi yleensä alottaa vaikka samantien. Meillä ehti tulemaan yhdet menkat välissä ennen uutta plussaa.

Dreamer, kiva kuulla susta! Jospa sullakin tärppäis ja siirryt odottajiin. :)

Kai se nyt on uskottava et paistaa se päivä risukasaankin joskus <3

ImageUploadedByVau Foorumi1425793785.075988.jpg

Takaisin