Raskaaksi 2015

Elmiinalle onnet! :)

Ei täälläkään mitään kuivaa kautta ole.Mut yks jännäjuttu on, et ovislimat oli tosi paljon selkeemmät ja runsaammat ennenkun alettiin yrittämään ja greippimehu tuli kuvioihin! :O
Esikoista yrittäessä plussa tuli ekassa greippikierrossa ja kuopuksenkin yrityksessä greippiä söin/join. Mitenhän tää tällee onmuuttunu. Pitäisköhän ens kierto olla testimielessä ilman ja kattoo onko eroa. Tota Vehnänalkioöljyä mietin edelleen.. Sanokaas viisaammat tuleeko liikaa jo sinkkiä ja muuta jos jo syön raskaus+imetys monivitskua ja sinkkiä mulla on sellaisenaankin purkissa. Jahkati jahkati :D
Tietääkö joku saako noita kuntoilijoiden CLA valmisteita käyttää raskauden/imetyksen aikana?

Larissa joo.. Tietenkin sitä toivoo.. Mutta samalla pelkää että taas saa pettyä.. Noh ei auta muuta kun pitää sormet ja varpaat ristissä ;)
Miten toi vehnänalkio juttu oikein toimii? Tai mihkä se vaikuttaa?

Nyytti, en tota cla:ta käyttäisi ainakaan raskaana. Olen joskus joutunut myymään noita (luontaistuotekaupassa) ja en kyllä niiden tehoon jaksa uskoa, eli turha niitä on mun mielestä turha popsia muutenkaan... Mutta tämä on taas mun mielipide :wink Tossa lisää aiheesta. http://yle.fi/aihe/artikkeli/2010/11/16/cla-ja-raskaus

Tosta sinkistä; etkö voisi jättää sen pelkän sinkin pois, jos sitä on jo monivitskussakin? Paljonko sinun monivitamiinissa on sinkkiä? Esim. Multivitan mamavitskuissa on vain 9 mg ja yliannostus tulee, jos saat jatkuvasti päivässä yli 150 mg. Eli tuskin yliannostusta kovin helposti saat ellet syö todella sinkkipitoista ruokaa. Luultavasti sinkkikin imeytyy parhaiten ruuasta ja ehkä myös silloin tosta öljystäkin paremmin kuin tabuista. :) Muoks. Nyt kun vilkaisin tota mun öljyputelia niin siinä ei ole mitään mainintaa koko sinkistä o_O

Nuuhku, vehnänalkioöljy sisältää ainakin e-vitamiinia ja sinkkiä, jotka on tärkeitä raskautta toivoville. Pitäisi auttaa myös hiusten ja ihon kuntoon, joten ei siinäkään mielessä olisi pahitteeksi mun tapauksessa. :grin Täältä olen lueskellut ihmisten (plussaus)kokemuksia kyseisestä öljystä: http://www.vauva.info/foorumi/topic/7308-vehnänalkioöljy/

Muoks. kyseisestä ketjusta luin myös, että joillakin tuo öljy on helpottanut oviksen tunnistamista (selkeämmät tuntemukset/kivut), parantanut ihon laatua ja pidentänyt luteaalivaihetta. Etenkin toi listan viimeisin olisi mulle kyllä toiveissa! :woot:

Muokattu viimeksi:
Elmiina siellähän on punaiset viivat, ihanaa onnea! :) ♡

Larissa no älä muuta virka. ..en tiedä mitä ajatella. Toki voi olla niinkin, että tämä kierto heittää häränpyllyä vaikka keskenmenon jälkeen eka kierto oli ihan normi 28pvää. Saa nähdä.

Pisama, käy lueskelemassa tuota keskustelua mistä laitoin linkin. Siellä on aika kattavasti kerätty tietoa ja kokemuksia. Huvikseni nyt kokeilen tuonkin aineen, kun on muutkin vippaskonstit käyty läpi :grin

Muoks. ehditkin jo huomata mun kommentin :grin

Nonnis, viiva oli tänään vahvempi taas ku eilen ja siitä rohkaistuin hakemaan CB:n digin apteekista, mietin jos tekis huomen aamulla, jos uskallan... mutta tietääkö kukaan mikä siinä on herkkyys, kannattaako sitä tehdä huomenna, silloin olis 28/28, ettei menis kallis vehje harakoille :hilarious:

Ruusa, taitaa olla digissäkin herkkyys se 25 eli pitäisi näkyä jo jos olet tavallisella liuskatestillä saanut viivan vahvistumaan :wink

Tässä tää tän päiväinen..

ImageUploadedByVau Foorumi1425747138.001264.jpg

Kateudella luen, että joillain teillä ei ole koko hemmetin kuivaa kautta ennen kuukautisia. Mulla se alkaa aina about muutaman päivän oviksen jälkeen. Kyllä kuivan kauden jälkeen seksiä mieli tekee, mutta saa kyllä leikkiä hetken että saa kosteudet kohilleen. Nyt täällä ollaan täysin himoissa, jomottelua vain toisella puolella munasarjassa ja olen todella hyvällä tuulella. Eikä enään mitään menkkamaisia kipujakaan havaittavissa. Tämä munasarja"kipu" on paineen ja polton tunnetta. Äsken vielä miehen kanssa varmistettiin womalogista, että kierto ollut sen 28 joka kerta KM jälkeen ja niin se on ollut. Toisaalta päivän tai parin myöhästyminen ei ole mikään harvinaisuus, mutta toivotaan parasta! Ps. Voihan jatkuva nälkä!

Ruusa: Näen selvästi toisen viivan! :) Onnea!

Ps. Kirjoittelen puhelimella joten paljon virheitä voi kirjoituksessa olla!

Luin myös vehnäalkioöljystä, et se auttaa säilymään paremmin ja estää ihmisen härskiintymisen :D haha
Tai siis "estää kehon solujen härskiintymisen" :)

Mymmelisti, hyvä että aloitin nyt ton öljyn. Näistä mun jutuista päätellen olen jo aika pahasti härskiintynyt :laughing021

Nougat, vaikka mulla ei ns. kuivaa kautta olekaan oviksen ja menkkojen välillä (eli v.vuotoa lorahtelee) niin ei silti kyllä voi ilman esileikkiä ja kookosöljyä petihommiin lähteä vaikka halut onkin kohdillaan :grin Toivottavasti sie plussaat tai jos et niin toivotaan ettei kierto ainakaan veny!

Azalea, voiko selkeämpi o-plussa edes olla! :eek: :joyful:

Myy, kylläpäs pisti vihaiseksi tuo laivatapaus, miten joku voi olla niin välinpitämätön..

Unicornille onnea ovisplussasta. :)

Titem voimia sinne, toivottavasti plussaat pian. :)

Beisla ja Larissa onnea oviksen metsästykseen ja plussatuulia tähän kiertoon! :)

Elmiina toihan näkyy selkeesti, paljon onnea! :) Toivottavasti vahvistuu nyt. :)

Ruusa onnea vielä kerran vahvasta plussasta! :) Huomenna sitten digillä? ;)

Azaela onnea ovisplussasta! :)

On. Vitsit kun olen niiiin väsynyt, eilisestä ollut koko ajan kädet täynnä töitä (muutto, siivous, tavaroiden järjestely), jotka onneksi on nyt hoitunut ja uusi koti näyttää siistiltä. :) Mä voisin kyllä jäädä tänne pitemmäksi aikaa, tämä on paljon isompi kun meidän kämppä ja tuo piha on kyllä täydellinen. Mulla ei muuten ole nyt ollut pari päivää MITÄÄN oireita, rupesin jo miettii olenko vaan kuvitellut kaiken.. :D Heti kun tässä on ollut paljon muuta tekemistä eikä oo miettinyt raskautta niin ei ole niitä oireitakaan ollut.. Kävin ostamassa raskaustestejä apteekista ja mietin että onko liian aikaista testata huomenna? Kp 26/28 olis huomenna ja toi apteekin työntekijäkin sanoi että näillä sitten voi testaa aikaisintaan silloin kun kuukautisten pitäisi alkaa.. Hmm, jaksanko odottaa tiistaihin?

Tässä tämä piha, josta tykkään niin :p, mietin vaan miten ihanaa tuolla on sitten kesäisin. ❤️

ImageUploadedByVau Foorumi1425750713.426294.jpg

Elmiinalla on tyylikäs tuplaviiva, onnea!

On. Kp18 meneillään ja pari rusehtavaa pisaraa tullut pikkuhousunsuojaan asti :wideyed: Ovis oli joskus välillä kp10-15, koko tuon ajan jomotteli tasaisesti, joten en osaa tarkemmin sanoa. Voisko se olla? :smiley-angelic001

Azalea, sulla on ainki tosi selkeä ovisplussa siellä! :)

Sannamiia, onnea plussasta! ❤ :)

Nougat, miulla on toisinaan näitä kuivia kausia ennen menkkoja ja toisinaan taas ei. En tiiä yhtään mistä moinen vaihtelevuus johtuu :o kuitenkin tajuttoman runsas vv alkaa n. puolitoista viikkoa ennen oletettua ovista..
Enkä nyt tiiä onko sekään kovin kivaa kun joutuu pitää ph-suojaa ensin kolmisen viikkoa ennen menkkoja (tai olla housut märkinä) ja sit vaihtaa kk-suojaan :(

Miunkin pitää muuten varmaan tsekkaa tuo womanlog, jos siitä saisi vähän apuja ni ei tarttis aina laskea erikseen :D

En nyt taaskaan muista kenelle kaikille piti vastailla ja mitä :/

Muoks. Lähti vähän etuajassa kun kännykällä kirjoittelen (niinkuin aina kun en konetta omista :D )

On; alavatsajomoja on edelleen, vähän ku menkat alkaisi, mutta ei niin kovia. Tosi jänniä oikeestaan :D
Tuhru jäi torstaihin onneksi (edelleen kyllä niitä menkkoja odottelen, haha :D )
Kokoaika on kamala nälkä edelleen. Ostin päivällä karkkipussin, mutten oo koskenutkaan siihen vielä, jei! :)
Tosi turvonnu olo on, vaikka en oo muutamaan päivään syöny enää karkkia enkä oikeestaan mitään minkä pitäisi turvotusta aiheuttaa. Normaalisti, menkkojenkin aikana kun turvotusta esiintyy, se on ehtiny tälle kp:lle loppumaan.. Tuntuu ettei housut mahdu kiinni ja paidat on mahan kohdalta kireet, sellanen ilmapallofiilis :D
Mut hyvillä mielin tässä jatketaan :)

Nenna kp8/34(30-35(45)) ja yk11

Muokattu viimeksi:
Larissa okei! No sit varmaan munkin täytyis sitä vetää.. On niin haperot hiukset ;)

Azalealla upee ovis plussa! :)

Ruusalla ja elmiinalla selkeet plussat! :)

Takaisin