Raskaaksi 2015

Moni näyttää kärsivän tuhruiluista :sad001 Tsempit teille kaikille ja toivottavasti tuhruilut tajuaa jatkossa pysyä poissa! ❤️

Larissa, hienoa, että sait ajan! Inhottavaa vaan, kun joudut odottelemaan niin kauan :sad001 Kädet kyynärpäitä myöten ristissä, ettei siun tarvi mennä koko ajalle! ❤️ Ite en ole vielä perunut saamaani aikaa, perun vasta, jos maanantaina ultrassa näkyy joku.

Lisää plussia! :woot: Onnea Ruusa ja SannaMiia!!! ❤️

Aneskalle vielä kerran onnittelut! ❤️

Lauruskaah, onnea työpaikasta! ❤️ Ja pahoittelut negasta :sad001

Skippi, pahoittelut tädistä ❤️

Vitsit, kun olis keksinyt ton infon! Mut eihän siinä raivon vallassa mieleen tullut ja luin sen vasta autossa :sad001

Isot tsempit piinailijoille ja halaukset uuden kierron aloittaneille! ❤️

Huomenna lapsenvahdiksi kolmelle ihanalle lapselle ❤️

Tassu, myy ja muut plussanneet Onnea Hirmuisesti ja sellaset tarrat ettei irti lähe!

Larissa: onnea lähetteet polille!

PepeXXL: onnea luomu ovis plussasta. :D

Jep. Yli tuhat viestiä saapunut... empä jaksanut lukea,halunnut olisin kyllä. Anteeksi! ♡

Pikku hiljaa alan palailla tänne. Toivon ettei mitään takapakkia enää tuu Tuon ukon kans vaikka yhteen otettaiski, mutta ei mitään vastaava enää. Netti terapia kurssi ollaan aloitettu ja wordille asiat kirjoitettu,välillä juteltu sitten. Kummatki näköjään sinne saa parhaiten avattua annetut tehtävät. Itse oon kyllä tykännyt. Ukolle vähän nihkeetä/masentavaa välillä kun menneistä puhutaan ja niistä negatiivisista eli niistä meidän ongelmista. No eipä mullakaan hauskaa ole ollut noita käydä mut Välillä tullu sellasia ahaa elämyksiä että onko mun kans joskus ollu kivaakin.... ukko sanoo ainakin ottavansa asian tosissaan nyt. Alkuun oli ukko vailla puuhasteluja vain ja ainoastaan hänen tarpeisiin mut pidin pääni ku liika pahalle olis tuntunut jos olis keskeytyksellä menty tai muuten ehkäisty. Sai olla ilman. Nyt ei enää toivottavasti tartte sitä pelätä. Ja oon saanut läheisyyttä muutenki ku peti puuhien kautta. Lupas kuunnella munki toiveita Noissa aisoissa. Ihan ok olo. Vielä vähän epävarma enkä siks ryntää tänne kuumeilemaan. Vaikka eipä se kuumeilu mihinkään oo hävinnyt. menkkoja tässä odottelen. Myöhässä ovat. Olis pitänyt ne terolutit aloittaa... mutta stressi viivästyttää ja sit ku ne clomit tauotin.

Digi tehty, ajatukset sekaisin. Kuten esikostakin, tämäkin nappasi toisesta kierrosta. Nyt vaan rauhallisesti eteenpäin.

Sannamiia rv 4+1, laskettu aika 13.11 (laskurin mukaan)

Ja kuva näköjään väärin päin.. :D

Liitteet

• 1425707171914.jpg
    1425707171914.jpg
    66.2 KB · Katsottu: 198
Lucky, mietinkin eilen että mitähän sinne kuuluu! Hyvä, että olette parempaan suuntaan menossa ja toivotaan että ukkos jatkaa samalla linjalla. Iso halaus! :smiley-angelic003

Mymmelisti, ihanaa etten ole ainoa sekopää oviksen aikaan :grin

Onnea SannaMiia ja tarrasukkia pienelle!

Onko totta, että te olette eilisen aikana kirjoitelleet näin vähän o_O

NAPAA: Töihin vie taas mun tie. Jos tänään ostaisin huvikseni sitä vehnänalkioöljyä minäkin :grin

Ps. Olen tässä miettinyt, että pitäisikö tehdä omaa leikkimielistä tutkimusta, että teenkö kovempia myyntejä oviksen aikaan (olen siis myyjä) :grin Suurimmat ostokset menee nimittäin miehille ja etenkin nuorille miehille on suht helppo myydä kalliimpaa tavaraa kuin mitä ensin olivat hakemassa :grin Ehkä ne jotenkin alitajuisesti huomaa mun oviksen :hilarious: Haha, älkää ottako mua liian vakavasti näiden juttujen kanssa :wink

Larissa, kp 8/27, tjot-k. 6 tai 9 laskutavasta riippuen

Muokattu viimeksi:
Nougat, mikäs on tilanne, tuliko täti vai vieläkö saat jännäillä?

Lauruskaah, pahoittelut negasta. :sad001

Be, toivottavasti muutto sujuu ongelmitta.

Mä ostin nyt kans itelleni niitä kuivattuja vehnänalkioita. Lesettä mulla on ollut ennestään. Joo, eihän niissä öljyä ole yhtä paljon, mutta parempi kuin ei mitään.

Nyytti, ei ihme että olit vihainen sun miehelle. Jos yhdessä on lapsia hankittu niin yhdessähän ne hoidetaan, varsinkin jos on luvannut auttaa just tiettynä päivänä.

Larissa, hyvä että sulla on tollanen luontainen oviksentunnistus. :grin Mä en ite huomaa niin muutosta... mutta eipä sillä niin väliäkään mun tapauksessa. :p

Nennaa, pöh terkkarin kokoukselle. Eihän tollasta osaa arvata etukäteen. Toivottavasti saat tänään jonkun kiinni.

Azalea, toivottavasti talletukset onnistuu hyvin. :)

Mymmelisti, mäkin tykkään sekottaa kaikkea maustamattomaan jugurttiin. Tosin myös puuroon oon lisännyt lesettä.

Nuuhku, huh mikä rankka yö sulla ollut! Onneks sun mies on niin huomaavainen. :)

Myy, voi *ärräpää* mikä nainen! Pahaa tekee kun ajattelen tollasta. :sad001 Halaus sulle takas. :hug013

Meritähti, voimia sulle. :hug013 Tää odottaminen on niin hermoja raastavaa, kumpa teilläkin tärppäis pian. Pitkittynyt kierto on kyllä eriyisen inhottavaa.

Skippi, pahoittelut negasta ja tädistä. :sad001

Aneska, jopa oli uni sun äidillä! Ootteko miettineet, milloin kerrotte?

Minttulaku, ootko sitten ikinä tikuttanut ovista? Jos et oo koskaan kokeillut, voihan sitä ehkä kierron-pari etsiä. Jos onkin eri aikaan kuin mitä laskurit ennustaa, tietäis paremmin milloin kannattaa talletella.

Liisu, jes, hienoa että pääsette nyt uuteen yritykseen! :grin

Soma, ei ole kokemusta siitä testistä mutta jos ei ole erittäin herkkä (mitä harvat on) niin saattaa olla liian aikaista. Mikä testissä on herkkyys? 20 tai 25 on yleisiä. Toivottavasti täti pysyis kuitenkin poissa.

Lucky, onpa helpotus kuulla että tilanne sun miehen kanssa on vähän parantunut. Ei varmasti ole helppoa kummallekaan työstää asioita, mutta ainoa keino päästä eteenpäin. Nettikurssi kuulostaa hyvältä idealta. Voimia teille molemmille. :hug013

SannaMiia, hurjasti onnea hienosta digituloksesta! :wav

On. Menkkojen outo lisäpäivä jäi siihen yhteen (toistaiseksi), eilen ei tullut enää mitään. Saa nähdä mitä tää kroppa nyt aikoo. Maanantaina alkaa oviksen etsintä taas.
kp10/28-32

Meritähti oho onpas sulla kierto pitkittynyt sitten! Tosi pitkä mulla kans viimekesänä kierto pitkitty ei kylläkään noin paljon mutta yleensä ollu 26 päivää niin sillon huideltiin 35 päivillä nyt on normalisoitunut ja vaikka välillä tippuu 24 päivään on yleensä silti sen 27-30 päivää :) meidän likka täyttää ihan juuri 4 ja toista myt ollaan yritetty sit 10 kiertoo.. Ja välillä on niin masentavan turhauttavaa.. :/

Beisla jep oli rankka yö mut viime yö oltiin kumpanenkin niin väsyneitä että 12 tuntii taidettiin vetää putkeen :)

Larissa eiks jossain oo tutkittu että kyllä ne sen jotenkin tuntee tuon oviksen vaikkei ne sitä tiedäkkään ;) joten voi hyvin olla että ne nuoret miehet vaan ajutuu sun pakeille ja myynti onparempaa :)

Hieno digitestin tulos! :) kiva et joillain yrittäminen ei kestä kauaa! :)

On. Äiti laitto eilen illalla viestiä, et "toivottavasti •••••• saa sisaruksen joskus". Tuli tavallaan paha mieli. Sitä yritetään saada mut ei tule. Omalle äidille tekis mieli avautua tästä yrittämisen vaikeudesta mut sit äh. Miehenkin puolelta udellaan usein, että koska tulee lisää lapsia. Kaikki kuitenkin tietää, että 2 lasta olis toiveissa.

Parille läheisimmälle ystävälle oon avautunu tästä kakkosen yrittämisestä. Heillä ei kyllä lapsia oo niin ei osaa sinänsä "auttaa".
Äidille tekis niin kovasti mieli kertoa, mut sit pelottaa että tuleekin keskenmeno tai ultrassa selviäis jotain kauheeta ja nää asiat pitäis myös sit kertoa :(

Ootteko muut kertonu läheisille vauvatoiveista?

Beisla, jos nyt selviäis sinne 12 viikolle et kertois. Mut jos ne esim on kylässä ja jotai pahoinvointia tms sillo ni kyllä kaine arvais sit..

Aneska rv 4+2

Nega testattu kuten odotettavissa olikin. Pyh, alkaa yk 15. No, nyt sitten clomi ostoksille ja odottelemaan uutta ovista.

Nuuhku, hyvä että saitte univelat pois. :)

Meritähti, riippuu ehkä minkälaiset välit sulla on äitis kanssa. Jos joutuis kokemaan keskenmenon, läheisten tuki voisi auttaakin. Keskenmenoista puhutaan niin vähän... eihän sitä välttämättä tiedä mitä äitis on kokenut? Me ei olla vielä kerrottu yrityksestä vanhemmille, mutta ajateltiin kertoa heti kun plussa tulee ainakin heille. Jos taas joudutaan klinikalle asti, luultavasti kerrotaan yrittämisestä.

Mimmu, onko sulla ollut clomit ennenkin vai onko nyt eka kerta? Pahoittelut negasta. :sad001 Täti ei ole kuitenkaan vielä tullut vai? Mikä kp sulla on meneillään?

Soma, jännäksi menee, tsemppiä! :smiley-bounce012

Beisla kp10/28-32. Pitäis nousta tekemään asioita, mutta en henno herättää kissaa kun ite sen houkuttelin syliin. :grin

Lucky, ihanaa kuulla, että olette miehen kanssa päässeet käsittelemään asioita. Itse asiassa olit juuri pari päivää sitten mielessä ja pohdin, kuinka teillä mahtaa asiat olla. Piti kysyäkin, mutta sitten unohdin.

Larissa, täällä myös rohkaistuttu hoitamaan tiputtelua. Kunnalliselta sain ajan vasta kesäkuulle, terveyskeskuksen lääkärille. Siihen verraten teidän kunnassa asiat hoituvat tosi nopeaan tahtiin. No, tarkoituksena on käydä yksityisellä keskustelemassa tiputtelusta (ja anelemassa keltsuja). Meillä tulee kesäkuussa vuosi yrittämistä täyteen ja hoitajan kanssa oli puhelimessa jo puhetta, että siinä mielessä lääkäriaika tulee hyvään saumaan, että samalla voidaan tarvittaessa ja halutessamme myös keskustella lapsettomuustutkimuksiin lähtemisestä ja laittaa lähetettä sen suhteen eteenpäin.

SannaMiialle onnittelut plussasta! Ihanaa, että edes osalla raskaus alkaa nopeasti!

Meritähti, meillä luonnollisesti lähipiiri tietää yrityksestä, kun oltiin keskenmenneestä raskaudesta ehditty kertoa jo perheelle ja parille ystävälle. Keskenmenon jälkeen olen kertonut lisäksi muutamalle kaverille, että yritetään vauvaa.

Beisla, nyt on menossa dpo 13 ja tänään lopetin Luget, joten menkat tulee parin päivän sisällä. Seuraava kierto on eka clomikierto ja odotukset on tietty aika korkealla. Pitäis ehkä ottaa järki käteen ja olla odottamatta yhtään mitään ettei nut kauhean korkealta tipu.

Sannamiialle vielä kerran onnittelut :)

Beisla: Vielä ei näy. Mutta vahva olo, että tänään ne kyllä pärähtää. Viimeksi alkoi siinä 12 aikaan päivällä :) Kipuja ei onneksi vielä ole <3 Mulla terojen jälkeen melkein kellon tarkkaan tulee kuukautiset huolestun jos niitä ei tänään näy :D Oon käyny semmosen taistelun e pillerien jälkeen, että saan kierron toimimaan, en jaksa enään takapakkaeja sen suhteen :D

Nougat 29/28

Täällä odotetaan kovasti maanantaita, jotta pääsis soittamaan perhesuunnitteluun :) aikasemmin ei voinu ku soittoaika oli just sillee että olin töissä. Isäntä on ihan täpinöissään ja kokoajan kyselee että joko soitan :D ensimmäisenä varmaan saan jonkun taikatabletin käynnistämää menksut. Sit ne pitäs saada vähän normaaleimmaks t. Kp91/kp147 :(

Alkaa oviksen jälkeinen rinta kipu hellittää. Ja mahassa menkka kipuja. Ihanaa, miten onnellinen voi olla siitä että ne alkaa nykyään ihan luonnostaan ajallaan <3

Takaisin