Raskaaksi 2015

Anteeksi, nyt on pakko tulla nopeaa vähän avautumaan. Lueskelen teidän kirjoittelut kun pääsen kotiin. Mutta niin, olen laivalla parhaillaan. Täällä on yksi reilu parikymppinen nainen umpikännissä ja MAHA PYSTYSSÄ! Juuri itki jollekin vanhemmalle naiselle, että hän on raskaana, muttei sillä ole mitään väliä, kun ei ole miestäkään! J*******a, että kiehuu!!!! Kiitos ja anteeks!

Myy82 raivostuin itsekin viestistä.. todella toivon ettei sikiölle kehkeydy FASD tai jokin muu alkoholin aiheuttama häiriö! Vittu! Ihmiset ne on jotkut ********!

Ja Neo10 itse käytin, oliskohan ollut kylmäpuristettua, säilytetään jääkaapissa mieluiten ja max ruokalusikka päivässä.
Käytin plussakierrossa kans Valion greippimehua. Kumpikaan ei ole mikään makuelämys.. :)

Onnittelut plussanneille <3

Miksi noille (kyllä, ei heille, vaan nimenomaan noille) suodaan lapsia, mutta meille vastuullisille ei?! Miten joku voi ollakin noin vastuuntunnoton, ajattelematon ja törkeä?! Miten sille on ees myyty alkoholia?! Ei siis ihan oikeesti?! Argh.

Johan melkein selvisin siitä kaverin katumuspilleri-raskaudestakin aiheutuneesta vitutuksesta.. Lallaallaa milloin on mun vuorooo.

Huh olen puhunut!
Anteeks ku meni taas oma napa edelle :(

Mietin useaan otteeseen tulenko tänne kertomaan tuon... Mutta tästä on ollut ennenkin puhetta... En voi sietää väkivaltaa tms, mutta nyt on oikeesti lähellä, etten käy antamassa ympäri korvia tai ainakin ravistelemassa! Oon niin raivoissani! En mäkään ymmärrä miten hälle myydään alkoholia vai käykö kaverit hakemassa? Ei ymmärrä ei... Haluan halata teitä kaikkia :hug013

Myy, käväs pikaaseen miullakin mielessä, ett varmasti ois tehny etenkin paikan päällä mieli vedellä ympäri korvia tollasta :( miksi pitää pienen ja avuttoman ihmisenalun ehkä koko elämä pilata? Käsittämätöntä käytöstä :(
Nyt kun jossain joku kyseli ett näinköhän on valmis nuoresta iästään huolimatta äidiksi, niin tässä on vertailukohtaa..

Voimahali Myy siulle sinne, ett jaksat pysyä housuissas kun toinen käyttäytyy tolleen..❤

Niin hirveesti tullu juttua etten enää tiedä kenelle kommentoida!

Isot ja lämpimät onnittelut plussanneille <3 jokaisen vuoro on joskus :)

Pahoittelut negan testanneille ja tädin kohdanneille! :( pää pystyyn ja uuteen kiertoon <3

Pisti niin vihaksi toi Myyn kertoma laivatapaus :( vaikka itellä olis miten paska olla ja elämä sekaisin, ni tarviiko pilata viattoman, syntymättömän lapsen elämä :"( ihan kauheeta.

Mä alan olee kypsä tähän odotteluun ja yrittelyyn. Ehkä meille ei oo tarkoitettu toista lasta. Onhan tämä yks niin rakas ja ihana mut mitä vanhemmaks hän varttuu, sitä kovemmin toistakin lasta kaipailee. Ja tiedän ettei meillä yritystä kovin pitkään ole ollut, mut silti. Ajattelin tyhmänä et homma hoituis helposti.

Hitto et rupes ärsyttää tommonen apina.. Tai no apinakin on viisaampi! En mä ymmärrä millaset ihmiset sen vierellä on ku kattoo et kaveri juo ja on raskaana? mut voiko baarimikko sanoo en myy sulle ku oot raskaana? Voihan sitä viedä jolekki kaverille. Tai sit jos ei oo varma onko raskaana? Mut järkyttävää kumminki. Niin paha mieli tuli tosta et yök :(

OHHOH kyllä nyt pistää vihaks jos siellä Myy on tuollainen akka laivalla perseitä vetämässä! Lapsi parka! Miksi oi miksi???
Voi helvetti että kiehuu! Käy myy läväyttään vaan päin näköö! Vaikka tuskin sekään tuon oikeasti aivottoman ihmisen silmiä aukaisee! Mutta joo varmaan arvaatte mitä mieltä oon asiasta..

Apua, ollaa mun vanhemmilla ja äiti just sano et oli nähny unta et ovat joulun aikaan isovanhempia. Oli kuulema jääny selvästi muistii ja hereillä ollessa laskeskellu et se vois olla mahollista. Oli vaikia olla sanomatta et nii ehkä ootte.

Pahottelut skippi negasta♡ plussatuulta uutee kiertoo +++

Aneska rv 4+1

No huh, aivan kamalaa myy, eiks tollasta vois ilmoittaa jonnekkin, mun mielestä olis ihan käypä jo lastensuojeluilmoituksen tekoon, laivan info? Voisko ne tehdä jotain? Mä soitin itte poliisille kerran kun näin sellasilla minifestareilla samanlaisen tapauksen, mut ei siinä mitään kun sillä oli vielä kaks pientä lasta mukana, varmaan alle viis vuotiaita ja se pienempi itki siinä huojuvan selvästi raskaana olevan äidin jaloissa, voi vit mut pisti vihaks silloin, siitä on monen monta vuotta aikaa ja edelleenkin kiristelee hampaita se tapaus!

Skippi pahoittelut, josko ensi kierto sitten :hug013

meritähti täällä on välillä samat fiilikset asian suhteen varsinkin kun esikko sai alkunsa heti ekalla yrityskerralla. Ja nyt ei millään.. Kauanko ootte jo toist yrittänyt? Ja kuinka vanha tein esikko on?
On muuten välillä jotenkin niin yllättävää huomata kuinka tuo lapsi on kasvanut jo niin isoksi tytöksi. :o missä välissä?

Nuuhku, meillä ekaa ei varsinaisesti yritetty. Pillerit lopetin helmikuussa ja plussa tuli toukokuussa :) tyttö täytti just 2v.
Toista alettii tjottailee 9/14 mut vasta tässä kierros vähä yritettii ajoitella puuhia oikein. Nyt on varmaa joku kp 50/31 menossa... Ehkäpä, en oo laskenu enää.

Ja pillerit nyt lopetin 07/14 ja kumi jäi pois sit 09/14. Kierto oli aluks säännöllimem 30pv, nyt menny vituiks.

Hyi kauhea toi laivajuttu. En pystyis kattoo tommosta. Jotain olis tehtävä tai mentävä loppureissuks itkee hyttiin. Ja niin paljon ihmisiä ympärillä eikä kukaan voi tehdä mitään.ennen vanhaa olis varmaa vedelty ympäri korvia ja laitettu tyttö vahdin alle. Kauheeta tämä nykyajan yhteisöllisyyden puuttuminen. Kukaan ei pidä huolta toisistaan. Pitäs olla olemassa joku laki että raskaana oleville ei tarjoiltaisi ja jos olisi todistettavasti humalassa raskaana sais viedä putkaan ja siitä johki mielisiraalaan tms. Apua saamaan. Toiv. sikiö säilyisi suuremmitta vahingoitta. Aika moinen olo sillä siellä varmaan kuitenkin on :'(

Meritähri ja nuuhku i feel you. Tjottailua ollu pidemmän aikaa ja kova kuume ja ikävä olisi saada esikoiselle sisar. Käyny samoja ajatuksia läpi että jos sitä toista ei koskaan saakaan ja kaikki tämä ollut niin yllättävää kun meilläkin eka tuli ekalla yrittämällä. Niin miksei tämä sitten!? Silloin vielä tupakoin ja käytin alkoa, nykyään en kumpaakaan. Tai no joskus lasin viiniä. Ja saman huomannut että mitä enemmän ikää ekalle tulee ni enemmän sitä toista jo kaipaisi. Tietysti tämä yksikin riittää. On niin rakas ettei sanoja löydy. Mut sitä suuremmalla syyllä sitä haluaisi antaa kaiken hänellekin ja sisar olisi ystävä loppuelämäksi. Itselleni omat siskot on niin sanoinkuvailemattoman tärkeitä enkä tiedä mitä tekisin ilman heitä.

Onnittelut vielä kaikille plussanneille ja haamuilijoille vahvistumisia! Sekä tsempit uuden kierron aloittaneille ja jaksut muiden ongelmien kanssa kamppailijoille! Koittakaahan kaikki viettää oikein rentouttava viikonloppu! Miten nää viikot muuten menee näin nopiaa? Tuntuu että just toivottelin täällä samaa..

Lapsi nukkuu sikeästi ja me aletaan miehen kanssa kattoo elokuvaa ja vähän herkutella! Molemmilla juoksulenkit takana! A vot!

Ja vielä sen verran että 21/28 tuntuu että olis pms oireita mut saa nyt nähdä.. Mua on alkanu epäilyttää etten tiedäkään koska ovuloin.. Tekis mieli en kierrossa testata.. Vaikka ei pitäny.. Tänään ihmettelin myös pikkareihin asti tullutta valkkaria.. Tahmeaa.. Anteeksi yksityiskohdat. Mut miksi tähän aikaan kierrosta?? :|

Onko kenelläkään First signal r-testi tuttu? Saa ainaki apteekista. Tekasin 4 tunnin pidätyksellä äsken tollanen testin, mutta puhdas nega. Ehkä liian aikaista tehä tai sit se hemmetin täti tulee mutta yllättää ja tulee rytinällä. Kp28 siis nyt.

Soma: Kyllähän se nega varmaan tuossa kp28 tienoilla on :| Itse kuullut niistä testeistä hyvää :)

Täällä kanssa kp 28/28 mutta hyvin vahva tunne, että huomenna herätään aamulla menkka kramppeihin. Sitten ei muutakuin reippaana kohti uutta kiertoa :)

Ps. Kamala kipu nivusissa,häpyluulla ja häntäluulla!? Kenties uusia kuukautis kipuja ;)

Nougat mäkin odotan sitä tätiä niin tulevaksi huomenna. Meni kyllä niin fiilikset, vaikka en tältä kierrolta odottanut suuria. Ja olen erittäin malttamaton, tässä asiassa kun ei helpota yhtään asiaa :D taidan vain painua peiton alle ja aamulla töihin.

Takaisin