Raskaaksi 2015

Diku, juuri noin on mennyt nyt parissa kierrossa. Eli loppu kierrossa on tiputtelua ennen menkkoja, sitten on menkat, ehkä yksi taukopäivä vuodosta ja sitten yhtenä päivänä kirkasta verta ja kipuja. Ei jaksa ymmärtää... Mitäs sinne kuuluu?

Liisu, pakko se on malttaa ootella kun en raaski yksityisellekään marssia :grin

Onnea SannaMiia ja Ruusa, haamulaiset molemmilla :)

Pitäisiköhän itsekin ostaa tuota vehnänalkioöljyä tai sitten ihan sitä Elovenan kamaa :grin

Larissa kp 7/27, tjot-k 9 tai 6 (riippuen miten laskee)

On. Pööh.. kai se täti sieltä taitaapi tulla.. 25mIU testi tosiaan ei näytä mitään muuta kuin negan viivaa.. :(

Liitteet

• 1425630972844.jpg
    1425630972844.jpg
    47.4 KB · Katsottu: 192
Nougat, todellakin ;) nyt meinasin sit ottaa kaiken maailman vitamiinit, greippimehun ja gelee royalen vippaskonstit käyttöön ja ei auta miehen muutaku anella armoa xd ankaraa talletusta :'D

Sori etten ole ehtinyt tässä viime päivinä kommentoimaan ja tänäänkin on kiireinen päivä kun muutamme sinne vakuutusyhtiön tarjoamaan kämppään.

Pikaisesti siis,

SannaMiialle paljon onnea plussasta. ❤️ Digiä odotellaan seuraavaksi. :)

Ruusalle onnea viivan vahvistumisesta. :)

Katapultille onnea vauvan liikkeiden tuntemisesta. :) Se on ihana tunne ❤️

Lauruskaah pahoittelut negasta. :(

Liisu, tsemppiä herkkulakkoon! :) Me oltiin ukon kans tammikuu herkkulakossa ja nyt menee tas viikonloppuisin.

Noista venhänalkiojutuista. Kävin lukemassa, niin vehnänalkioissa ei ole sitä öljyä kuin 10-15% joten aika paljon sais syödä, että sitä sais saman verran kuin varsinaisesta öljystä.. Ite oon huono ottamaan mitään pahaa,joten toimsikohan ne kapselit ihan yhtälailla? Eikö tosiaan maistu puuron seassa miltään,meniskö se öljy niin?
Luki myös sellainen mielipide, että jos syö jo monivitsuja, niin turhaa olis. Mut en sit tiiä. Mähän syön imetyksen takia raskaus ja imetysvitskuja, biotiinia menee myös, satunnaisesti lisä sinkki ja foolihappo. Joten onko enää järkeä ostaa tuotakin, vai meneekö ööverdöössiks ;)

lilliina, on kiellettyjen listalla joo raskauden aikana,mut enhän mä oo raskaana :)
Siitä saa tosi hyvin omegaa, enkä mä varo syömisiäni ennen plussaa. Alkoholia en edes käytä.
Käsittääkseni tämä ihmiskroppa on niin mahtavasti rakennettu, että ennenkun menkat on myöhässä ja olis näin ollen edes varmaa tietoa koko raskaudesta,niin sitä pientä ihmisen alkua ei pysty omilla tekemisillään satuttamaan. Se on ensimmäiset viikkonsa hyvässä suojassa :)

Ruusa, siellähän näkyy hailura joka selvästi vahvistuu!! Iiiiiks! :))

SannaMiialla jo selvä viiva, onnea!!!

Aneska
, eihän sulla enää kiertopäiviä ole vaan raskausviikkoja :)

Katapultille onnet ekoista liikkeistä,ihanaa :)

Beisla, onhan tässä joo mahikset ja koska ovistesti näyttää plussakuvioita edelleen, niin taidan kellistää kohta miehen vielä viimeiseen yritykseen, vaikak luulen et ovis alkaa olla takanapäin.
Tsemppiä¨sinne vuotelun kanssa!!
Laitan sulle yv:llä linkkiä blogiin,ni voit käytäkurkkimassa, lisäilen tänne kuvat uusista joku päivä :)

Täällä siis muistaakseni kp18. Ihan pieniä tuntemuksia on alamahassa ja testi (donnatest) näyttää edelleen pussakiteitä, joten pitäisköhän sitä tuo mies kellistää, vaikka vähän kiukuttaa edelleen. Se siis jätti mut ihan koko päiväks ykinään lasten kanssa, vaikka aamulla oikein erikseen mainitsin,et oon tosi väsy ja tarvisin siltä enempi apua. Tuli vielä illalla pienessä maistissa kotiin ja teki mieli läväyttää, niin vihanen olin. Amulla viel erikseen sovittiin, et illalla sit vauvanyritystä. Ei kuulemma ollu tarkoitus ja oli tosi pahoillaan. Joopa, mitä se auttaa. Mua kun kiukuttaa niin en pysty toiseen oikein koskemaankaan, saati mitään aktia harrastamaan. Meni hyvä päivä ohitte, kun kovimmat kivut oli sillon illalla.
Mutta joo, jospa tää tästä taasja aina tulee uusi kierto :)

Onnea plussanneille!! :)

Pahoittelut negasta lauruskaah , ensikierrossa sitten!

Diku sinne pikaista pysyvää plussaa toivon <3 miten siellä joko letrot pian käyttöö?

Täällä on nyt todella paljon ollut plussia! Onnea kaikille tasapuolisesti :smiley-angelic003

Tänään kp28/28 eikä tätistä merkkejä. Yleensä vatsa löysällä ja vatsaa kipristelee. Vaan pessimisti, kun olen odotan tätin kurvaavan viikonloppuna. Valkovuoto ollut sellaista voidemaista ja naama täynnä karmeita näppylöitä. Keskenmenneessä raskaudessa naama kukki samalla keinoin. Taidan illalla testata, jos työpäivän aikana ei täti tule...

Hyvää viikonloppua ihanat! ♡

Jooh, vaikka brune oonki ni välillä nii blondi :D mut en vieläkkää meinaa oikee uskoa et raskaana oisin, ens viikolla digi kehii jos tätiki pysyy poissa. :)
Just mantereelle menossa ha aion käyä ostaa niitä omega3 raskaana oleville tarkoitettuja, eiköhä niillä ja mamavitskuilla pärjää alkuu :)

Muoks. Aneska rv 4+1 ♡ :o

Hitto kyllä huomaa taas mikä vaihe on kierrosta eli ovista aletaan ootella. Mikään muu ei ole mielessä kuin.. you know :grin Oli virhe käydä toissa päivänä elokuvissa katsomassa Nouseva Jupiter. Nyt on ollu pakko kahlata Netflixistä kaikki elokuvat missä on Channing Tatum. :love2 :rolleyes: Ja oma mies on pinteessä mun himojen takia, haha :grin Onneksi oma muru on ihana könsikäs :p

Meneekö kukaan muu näin sekaisin oviksen lähestyessä..? Vai oonko ainoa outo :grin Huvittavaa, kun tämä alkaa jo nyt kp 7 ja ovis on vasta joskus kp 17 tienoilla...

Muokattu viimeksi:
Onnea kaikille plussista ja haamuista! :)

Pahoittelut negasta Lauruskaah :( ensikierrossa sitten!

Pöh olenpa ittekin miettinyt tuota vehnänalkioöljyä, mutta en tiiä missä sitä ite söisin, leivälläkö? :D
Pelkälteen on haastava ottaa mitään, edes kalanmaksaöljykapseleita en saa alas kun on niin kuvottavia :D

On; kp 7 ja tänään ei oo tuhruttanut. Ja enkä tietenkään soittanut ajoissa sinne terkkaan. Luulin ett ois neljään asti auki, mut siel on joku kokous 14.30-> ?! Noh, toivottavasti tuhru loppu nyt kokonaan.
Eilen illalla kyllä alkoi kamalat menkkoihin viittaavat alavatsa jomot, jotka ovat tänäänkin jatkuneet :(
Ja nyt se herkkuhimo on vähän väistyny, mut miulla on kokoaika aivan kamala nälkä! Jos yrittäisin pitää itteni kylläisenä, ni tuskin kerkeisin muuta tekemään ku syömään :(

Ihanaa viikonloppua kuitenkin kaikille! :)

Nenna kp7/34(30-35(45)) ja yk11 ehkä?

Mymmelisti, tossa on ideaa! :) ei tullut mieleenkään, vaikka kaikki puhui puurosta, mut ite en kovin usein puurolle lämpeä :)
Näinköhän maustamattoman jogurtin seassa menis, jos lisänä on mysliä tai omenasosetta ja kanelia? Vai maistuukohan kamalasti silti..? :)
Kokeilemisen arvoinen idea jokatapauksessa, kiitos! :)

Äh, lauruskaah, jollei se täti kuitenkaan löytäis teille :rolleyes:

aneskalle kanssa onnea!

Ilpuri jee, onnea saunasta!

Miilialle voimahalit :Heartred

Paaaaaljon ovisonnea kaikille!

Mä en oo ollenkaan mitään öljyihmisiä, en sais sitä ikinä noin vaan kurkusta alas, noi elovenan on just hyviä kun on sellasia hiutaleita, ja mun mielestä hyvän makuisia, kannattaa tsekata se pakkausseloste ainakin, on meinaan aika ravinteikkaita. Oon sellasen vajaa desin sekoittanut jugurttiin joka päivä :hungry:

Saanko tulla napaileen...
Olipahan yö! Likka tuonu kerhosta mukanaan jonkun räkätaudin.. Ei siis kuumeessa oo mutta nokka niin tukossa.. Ja koko yön sain valvoa koska aina kun olin itte nukahtamassa rupes likka taas huutaan tukkoista nenää..:/ noh onneks isäntä on ollu ihana (nukkui sohvalla) ja on antanut mun nukkua päivän ja ollu likan kans kun herräsi.. Samalla toi mulle kahvit sänkyyn :Heartbigred
Ihme juilimista aina välillä tuntuu alapäässä..

Larissa! Shän on vaan hyvä jos himot on niin ei tartte ainakaan väkisin ;)

Takaisin