Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiivilintu 5.12.
Orm Onnekas 6.12
@sukki 7.12.
starling 12.12.
Sabetti 13.12
Pikkukakkosen posti 15.12.
Mymmelisti 15.12.
Kettuli 15.12
pepeXXL 15.12.
Silv 17.12.
Jeilei 18.12
Azalea 18.12
Kyfi86 19.12
'muurahainen' 20.12
Johanna.. 21.12
Toffee 21.12
PikkuMinski 24.12
Jellis 30.12.
DarkMimosa 31.12

Mimi.?
Elli Etana?
Merink?
Pandakarhu?
Nuuhku?
Ratamo?
miemalia?
Soma?
Lume?
Larissa?
lucky87 ?
Sannuinen ?
Titem ?
Aurinkoinen ?

( yht. 32)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, Freyja86,SuNWay, jennnyy, katapultti82,Tikku, diku (43)

mulle voi laittaa 13.12 testipäiväksi :) silloin olisi pitänyt jo tädin tulla :) en testaa tässä kuussa aikasemmin kuin tädin tulo päivänä aikasintaan :)

Kiivilintu 5.12.
Orm Onnekas 6.12
@sukki 7.12.
starling 12.12.
Sabetti 13.12
Lume 13.12
Pikkukakkosen posti 15.12.
Mymmelisti 15.12.
Kettuli 15.12
pepeXXL 15.12.
Silv 17.12.
Jeilei 18.12
Azalea 18.12
Kyfi86 19.12
'muurahainen' 20.12
Johanna.. 21.12
Toffee 21.12
PikkuMinski 24.12
Jellis 30.12.
DarkMimosa 31.12

Mimi.?
Elli Etana?
Merink?
Pandakarhu?
Nuuhku?
Ratamo?
miemalia?
Soma?
Larissa?
lucky87 ?
Sannuinen ?
Titem ?
Aurinkoinen ?

( yht. 32)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, Freyja86,SuNWay, jennnyy, katapultti82,Tikku, diku (43)[/QUOTE]

Jännätään Lume sitten samana päivänä. :)

Mulla menkkojen pitäis alkaa viimestään 10.12 jos pysyisi kierto normi kuukautiskierron pituisena. Mutta en halua nyt testata ennemmin, kun eipä tästä eka kierrosta tiedä...

Mä täällä silmät ristissä kahlaan tekstejä läpi...

Voi ei mitä "ystäviä" osalla on ollut... Meit on niin moneen junaan...
Jaksamisia sinne kaikille joilla lähipiirissä noita välkkyjä riittää!

Nyt ei järki luista, huomisesta eteenpäin alan ovista bongaamaan.
Ja jotain positiivista, tänään en itkenyt. Tais varastot tyhjentyä eilen :)

Muokattu viimeksi:
Voikohan olla mahdollista että kaikki raskausmateriaali tuli sillon torstaina ulos? Tää vuoto vaan vähenee ja vähenee.. :o

Ompa täällä törkeitä kavereita joillakin :/

Mimi sulla kyllä kuullosti hurjalta se torstainen vuoto, joten luulisi olevan mahdollista. Toivottavasti vuoto pian ohi ja ei olisi jäänyt kohtuun mitään ylimääräistä. ♡

Orm, voi luoja tuo on ärsyttävää kun levitellään asioita! Laitat kylmästi asiaa eteenpäin.

Azalea, onnea oviksen hyödyntämiseen!

Minski + muut joilla ongelmia kavereiden kans. Ite en paljon ole kavereille puhunut yrittämisestä. Yhdelle kamulle puhuin km:ista mutta ei hän oikein osannut sanoa mitään kun ei ole kokemusta. Joten eipä ole tullut mitään töksäyttely kommentteja. Mutta kuten joku jo sanoikin, parempi yksi tosiystävä kuin kasa läpimätiä :)

Lume tullut takaisin piristämään meitä :)

Ottaiskohan ne mua ultraan ensviikolla. Pitäis lähtee viikonloppuna reissuun tytön ja miehen kans, oltiin suunniteltu se jo etukäteen. Pelottaa jossei kaikki ookkaan tullu, kun eikö sit voi tulla se kohtutulehdus?
Hcg labra on vasta 3vk päästä.

Mulla on yks ihana ystävä joka on valitettavasti kokenut myös kkm, hän on ollu mulle niin suuri tuki ja tsemppaaja <3 ei se määrä vaan se laatu!

mimi, voi olla hyvinkin mahdollista kun se sun vuoto oli aika rajua. Mikäli ei mitään tulehdusoireita tule (kuumetta, pahanhajuista vuotoa jne) niin todennäköisesti kaikki sujui hyvin :) oliko sulla jälkitarkastus sovittuna?

Mimmu, mä uskaltauduin juomaan tänään yhden siiderin :D mies toi mulle töistä ison oluen, mutta taidan jättää sen vielä väliin. :D

Mä kans ihmettelin vähän kun mitään jälkitarkastusta ei ollut.

Kai ne sitten suurimmaksi osaksi tyhjenee täysin ja ei tule ongelmia...?

Niin ja se hgc mittaus ois täällä ollu 5 vk päässä vasta. :/ mun pitää perua se, kun ollaan aloitettu yritys ilman ekoja menkkoja.

Takaisin