Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
PikkuMinski, ei ole kyllä sun (tai kenenkään muunkaan) arvoista porukkaa. Noita kuplassa eläjiä löytyy valitettavasti munkin lähipiiristä.

Mulla on jäänyt paljon ystäviä matkalle, kun muutin lähemmäs 8 vuotta sitten ulkomaille ja tää kyseinen porukka on tullut mun elämään oikeastaan vasta sen jälkeen. He ovat olleet monessa aikamoinen pelastus mutta ilmeisesti vaan niin kauan, kun ei ole oikeasti mitään pahaa tapahtunut.

Orm onnekas sinuna tekisin esimiehelle ilmoituksen asiasta. Lokitiedoissa näkyy kuka, milloin ja mitä käynyt katsomassa. Vaitiolovelvollisuus ei vain kaikille hoitoalalla työskenteleville ole tuttu käsite. Tiedän tapauksia, joissa hoidettavan potilaan tuntomerkkejä Facebookissa kuvattu tarkasti ja mitä tapahtunut. .. jos et itse asiaa hoida eteenpäin ,niin hoitaja ei ymmärrä lopettaa vääryyden tekemistä. Hoitohenkilökunnan vaitiolovelvollisuus ja sen noudattaminen on hoitoon joutuvien oikeus, eikä sitä tulisi käyttää väärin missään tilanteessa. Toivottavasti hoitaja ottaa vastuun tekemisistään, jos asian viet eteenpäin.

Onko ne todellisia ystäviä sellaiset jotka hylkäävät silloin, kun sitä tukea eniten tarvitsee? Mielestäni ei. Ystävä ei hylkää koskaan oli tilanne mikä tahansa ♡

Mä vältän ihmisiä, joten ei ole noita ongelmia. On joitain sellasia vielä joihin pienenä olen tutustunut, niin tuttuja ettei mikään tule tielle. Harvoin niitä tapaan (maantiede ja kiireet), mutta oleminen ja juttelu on luontevaa sillon kun tavataan. Mä olen yksin mutten yksinäinen. Mieheni on puolison roolin lisäksi myös mun paras ystävä. Toivottavasti mun lapsesta tulee sosiaalisempi yksilö kun minä, koska sellaset pärjää tässä maailmassa. Mutta jos nyt realistisia ollaan, niin kyllähän suurin osa ihmisistä puukottaa selkään joko tilaisuuden tullen tai oman etunsa/egonsa nimissä.

Mä yritin jo nukkua mutta ei tuu uni. Mies on töissä :( liikaa aikaa ajatella ja ajatusten mennä solmuun ja kiertää samaa ympyrää :( mäenkoskaansaalastamäenooedesmikäännainenkunenpystylisääntymäänmäenkoskaansaalastamunmiesvaihtaamutjohonkinhedelmällisempäänjanuorempaan ja sillee kivasti alusta taas..

Hitto mitä väkeä, pikkuminski! Tukehtukoon luottotietojen puutteeseen siellä jonku muun hankkimassa talossa, pyh! En pidä minään tollasia!

Mulla ei oikeestaan ole sellasia ystäviä, joille voisin (tai edes haluaisin) puhua näistä raskaus, km ym. asioista. Mutta ei se mitään, mulla on useampi tällanen virtuaalipaikka, missä voin puhua ihan kaikesta. Ja no, onhan niistä ryhmistä oikeastaan löytynytkin jo ihmisiä, joita kutsuisin ystäviksi, vaikkei livenä olla nähtykään kuin 1-2 kertaa. Mun liveystävillä on niin erilaiset elämäntilanteet (pari ei halua lapsia ollenkaan ja yks on vasta ens vuonna menossa naimisiin ja ilmeisesti lasten aika on sitten vasta sen jälkeen) ja ne pari, joilla onkin suht samanlaiset tilanteet, ovat jotenkin kummasti vetäytyneet omiin oloihinsa (toisella reilun vuoden ikänen lapsi ja toisella ekan LA näillä näppäimillä), eivät juuri pidä yhteyttä vanhoihin kavereihin.

Ihan asiasta nakkiin. On muuten 'hienoa' kun toi hcg on vielä kohollaan. Juon viiniä, joka ei oikein maistu ja mies tuli juuri kotiin ravintolasta ja haisee mun nenään aikas pahalle :D

Voi ei mikä tilanne jos ei viini maistu :D laskisi hormoni sitten että pääsisit nauttimaan elämän pienistä iloista kun kerran aikoo laskea! Olispa mullakin viiniä ja ei aamulla töitä.. Vuorotellen nälkä jano pissahätä huulet rohtunu, nuku tässä nyt sitte.

Olettepa rakkaat naiset kirjoitelleet hurjat 303 viestiä :D :)

mun on ollut pakko olla pois täältä vähän aikaa ihan silläkin että tylsä vaihe päällä ja viime kuussa olin ihan neuroottinen kaikkine oireneni ja testieni kanssa. Nyt en ole oikeastaan edes ajatellut asiaa ja hyvä niin :) tuntui menevän vähän yli tuo homma silloin.

mä haluan onnitella vielä kaikkia ihan kamalasti kenellä se papu on tarrannut ♡ ja vielä kerran voimapuhallus kaikille kenet on huonot ja kamalat asiat kohdanneet ♡ ja te kenelle se täti taas ilmestyi niin voimapuhallus ja onneksi seuraava kuukausi ja kierto on aina uusi mahdollisuus vaikka se pettymys on suuri !

jellis♡ älä huoli aikasi tulee myös ♡

Joo tää on ollu ihan hyväksi :) olen myös tehnyt kamalan läjän joululahjoja ja aika mennyt siinäkin puuhassa aika lepposasti :)

täällä on kyllä valvottu ja myöhään :D ei ole välillä uni tullut ja välillä ihan muuten vaan fiilistellyt ku kynttilöiden valossa :)

Takaisin