Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
heis ihanat.

johanna ja tuutikki juu näyttää siltä että ei men enää välttämättä kauaa täällä. tsemppiä molemmille :)

diku kiitos kysymästä yhtenä kappaleena toistaiseksi. tsemppiä sinulle :)

on: 36+0 yö meni pätkittäisillä unilla ku piti ravata vessassa, suppareita oli suht tiheeseen mut epäsäännöllisest, alaselän puolel tuntu kipeiltä mut muuten kivutonta. hengittelin vaa syvään. olo on samanlainen ku eile eli levoton, ärsyyntyny, väsyny ja ukko meni viel ehdottaa aamulla et josko yritän pusata vauvan ulos, sanoin et ennen ku vedet menee ni se on vähä vaikeeta. vatsa toiminu aamusta taas kunnolla, supparien alkamista odotellessa. että saapi nähä kauanko tässä vielä menee.

jellis ihana : " ) ! Täällä mä olen joka päivä teitä seurannut. oli vaan niin kamalat kk etten halunnut tuoda niitä tänne tartutettavaksi :D

toi kiivin kuva on siis taiteellinen ja hauska :D en kestä :D

Täällähän on taas plussia sadellu sitten mun viime kirjotuksen :) Lukenu oon kyllä muttei oo voimat antanu myöden kirjottaa :/

Siispä onnea onnea onnea! ♡

Kuulumisia: Tänään mennäänkin jo rv 27+4 :o ♡ Aika tuntuu lentävän mutta, mitä pidemmälle mennään niin tuntuu että vointi huononee.. Hirveet äklötykset/pahoinvoinnit kestäny nyt 1kk verran ja supistuksia melko kivuliainakin satelee vähän väliin. Eilenkin muutaman tunnin kauppareissun jälkeen (joka tehtiin siis kävellen) supisteli tosi tosi kipeesti. Liitoskipuja on myös mutta ne on sentään vielä siedettäviä, ainakin jotenkin... väsymyskin painaa vaikka hb on hyvä. Pakko se on kuitenkin jaksaa noiden kahden pikkumiehen (2.10v ja 1.4v) kanssa. Eiköhän tää tästä taas iloks muutu! :) Ens viikolla mennään neuvolalääkäriin josta saan lähetteen synnytystapa arvioon missä ultraillaan samalla pikkuisen painoa. Meillä kun nuo molemmat pojut ollu kohtuu isoja syntyessään (3920g 40+3 ja 4330g 41+5). Tosin neiti kyllä kasvaa käyrillä ainakin pienemmin sf mitoin sekä aiemmissa ultrissa on ollut pienempi :) Mut kiva se on pientä kurkkimaan mennä ♡

Tuhannesti tsemppiä kaikille piinailijoille kyllä se plussa sieltä vielä tulee kun on sen aika ♡ Ja pahoittelut tädin kohdanneille :(

-Menossa mukana yhä Janeh ja pikkuinen pipari ♡-

Varasin sitten gynelle ajan kun taas dpo3 tuntuu ku menkat alkais ja eilisaamusta asti tullut verta, vähän mutta kuitenkin. Ressaan itteni hengiltä tän tuhruilun kanssa. Jos sais jonkun selvyyden.

aika kauan kestää jellis sulla tuo tuhruilu :( naisen keho on niin ihmeellinen ja monimutkainen. ihan hyvä et menet lääkäriin siellä se viimeistään sitte selviää :)

Tiedättekö mikä tämä on :D siitä tulee keppihevonen joululahjaksi mun kummitytölle :)

sauma kiertää ja ei kyllä ompelu jäljellä ole kehumista :D

Liitteet

• 1416390007108.jpg
    1416390007108.jpg
    42.7 KB · Katsottu: 142
onnea nennu hyvistä ultrakuulumisista, mashaAllah :)

janeh ei enää hirveen kauaa ja sinullaki pikkunen sylissä inshaAllah :)

täällä etominen lisääntyy, alaselkä alkaa kipeytyy taas tuttuun tyyliin jne. no nyt on ruoka valmistumassa josko käyki sillai että tulee ylläri ku pojat tulee kotii jos sattuu vedet meneen...saavat keittää riisin ite se nyt ei ol iso juttu ja mun ei tartte olla huolissaan et onko heillä ruokaa. mulla meinaa vatsa kipeyty yhtäkkiä kokonaa ja puolisen minuuttia myöhemmin se loppu ni tais olla suppari. että osaa jännittää!!!

kiitos mariska, mitenkäs siellä on vointi ja tilanne? juu alkaa näyttää siltä että ehkäpä kätilöopiskelija oli oikeessa ku totes sillo 34+5 et onneks pari viikkoa jälellä sinne rv 37. ukko ei kyl yhtää taaskaa tahton tajuta kuten kirjotuksesta on voinu huomata, sen vitsit on sellasia et vois välil potkia takamukselle sitä, eilen oli hilkulla etten sitä tehny...

Vointi on ok, alkaa tuosta tällistä pikkuhiljaa toipua. Olkapäässä ehkä jotain jännevammaa, se on nyt tutkinnassa :oops:

Ensi viikkoa odottelen tuoko negatiivisia vai positiivisia uutisia :) Mennään kyllä nyt ihan rennosti, ressiä en jaksa ottaa.

Nuo miehet osaa kyllä välillä olla raivostuttavia. :mad:
Se on kyllä hyvä että olet noin pitkälle päässyt viikoissa :) Siellä alkaa pikkuhiljaa olla kaikki valmista :Heartred

inshaAllah mariska sulla ei ois mitää pahempaa olkapäässä ja paranis pian, plussaa toivon sulle :) ja stressiä ei tosiaa kannata ottaa yhtää. mitä miehii tulee ni toi on niin totta ja onneks tosiaa nyt oon jo näinki pitkällä, neiti jatkaa aktiivista liikkumista mikä on positiivista ja suppareista ei kyllä yhtää tykkää ku sillo yrittää liikkua viel enemmän.

Eikös joku viisas oo joskus sanonut , että harkkarit edesauttaa helpompaa synnytystä ? :) Muistan kyllä itse nuo viimeiset viikot, olo oli jokseenkin tukala ja toivoi jo että sais pikkuisen ulos. Mullakin kun nuorempi asusti vaan oikealla puolella niin alkoi olla paikat ihan rikki jo :grin

Nennu; onnittelut hyvistä uä kuulumisista :Heartpink
Janeh; Toivottavasti olosi paranisi :)
Gatusa mukava kuulla :Heartpink täällä kans jännäillään :Heartpink
Jellis on varmasti rassaavaa toi tiputtelu,kuin pitkä lutis sulla on?

mariska en tietäs tuosta ku esikosta mulla ei ollu mitää oireita, 40+6 aamul alko supparit tiheesti 41+0 synty aamulla. kalvot puhkastii salissa. mä sorruin googleen ja lueskelin miten porukalla ollu ni monella ei mitää, joillaa just vatsan toiminta ollu normaalia aktiivisempi, supparit tullu miten sattuu ja joillaa jopa kivuttomina ja sit menny vedet yhtäkkiä. saapi nähä miten itellä menee nyt sitten.

jellis jaksamista tiputtelun kanssa se on niin ärsyttävää.

diku jännätään yhessä sit. olo tuntuu vaa huononevan päivän mittaa, nyt tuntunu et tulee ylös sit ja hapot viel vaivaa lisäks. alkaa menee hermot vaivoihi. no josko tässä ei montaa päivää menis, mä tein ruuan tänää vaikka oiski valmiina aamulla tehtyä ruokaa vähäsen mut tuli vaa olo et paras tehä valmiiks ukolle ja esikolle...

Täällä on tapahtunut taas niin paljon etten enää mukana pysy :D Hirveä flunssa iski menkkojen päälle, nyt vasta alan tokenemaan että koneen ääreen pääsin.

Onnea Nennu, ihania ultrakuulumisia! Ja Gatusalle tsemppiä! Jännittäviä aikoja kyllä :)

Ja kaikille muille voimia ja halauksia tämän ankean marraskuun keskelle. Toivon paljon jouluplussia meille kaikille, meitä taisi olla useampiakin joilla viime kierto venyi ja venyi. Itse voisin päästä testailemaan seuraavan kerran 12.12. ja nyt en kyllä testaa ennen kuin menkkojen kuuluisi alkaa tai pari päivää myöhemmin.

Mulla ei ollu esikosta muuta oiretta kuin mahan löysyys ja energiapiikki synnytystä edeltävänä päivänä (oli PAKKO siivota ja silittää ja viikata ja ja ja..). Niin ja se limatulppa :D Kakkosesta ei ollut senkään vertaa, limatulppakin irtos jo 4vk ennen synnytystä. Tai no, oire oli ehkä se, että sillon illalla EI supistellut yhtään ja sain nukkua kuin tukki 22-01, sitte heräsinkin vedenmenoon :) Mulla on ollu paljon ennakoivia suppareita, esikosta kivuttomia ja kakkosesta kivuliaita ja oon kyllä kokenut synnytykset helpoiksi :)

Takaisin