Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Kiivi :laughing025
Mut joo,siis ideana ruisku..siinähän pitäis olla samat värmeet kuin inssissä.. Eli ehkä kannattaa pysyä itse toimessa.. :sex

kiitos kiivi ja plussatuulia, minä jännitän että tuleeko siellä kierron lopussa vihdoin se plussa. :)

astanga jep mulla alkaa olla sama tunne ku pahoinvointi jatkuu vaan siis etominen, levoton olo, iltasin oon mielellää omissa oloissa, väsyttää jatkuvast ja mitä oon listannu aiemmin jo jatkuu vaan. kärsivällisyyttä ei riitä oikei ollenkaa enää niin ja välillä kuulunu jotai napsuntaa mut ei ol viel ainakaa kalvot menny rikki.

Oi kerrankin saa iloita tädistä! Azalea ja pepe :cool05 Tämä olkoon nyt sitten teidän kierto! :love7

Ja oi Gatusalla siellä taitaa alkaa olemaan h hetki pian lähellä! :) Pian on viimeisen rutistuksen aika ja työ palkitaan! :)

Kiiville myös paljon onnea kiertoon,peitto heilumaan ja ne siittiöt etsikööt oikean paikkansa.:sign17:sex

Paljon piti muillekkin sanoa,mutta hmm.. unohtuu aina! Joten kaikille plussa tuulahduksia kiertoon! :wav

Täällä ei mitään uutta,eilen käyty ekassa neuvolassa.. parit lippu laput saatu mukaan. :) Neuvola täti on eri kuin esikoisen kanssa,mutta oikein kiva ja symppis.. kemiat ainakin vielä kohtas tosi hyvin,luki varmaan mun ajatuksia kun olin juuri kysymässä voitasko kokeilla doplerilla löytää pienen äänet mutta enne kun edes kerkesin sanoi että ei edes tnä kokeilla kun on niin kivikautinen tuo dopleri. :laughing021 Oireet hävinny,tissien aristusta lukuun ottamatta. Ens kuussa ois sitten np ultra,lupas että ennen joulua saadaan aika. :Heartred Rv 8+1

Voi että näitä päiviä kun matelee..:mad:. arvatkaa tekisikö mieli jo huomenna testata tohkeissaan:rolleyes:..eihäse mitään kyl näytä mut mä oon :cool:vähän:cool: hätäinen kp 24/28 huomenna..:)ja kaik mahdolliset ja mahdottomat oireeethan löytyy:grin

Gatusa hui sulla jo kohta pieni sylissä, ihanaa:)

Silv eikä inhottavaa tuollaiset hammasvaivat. Ja kun kerran ei kerralla laiteta kuntoon :(

Azalea tuntuu niin hassulta lukea että siellä kärvistellään kivusta kun täällä ei mitään tuntemuksia tädistä. Toivottavasti kivut helpottaa pian!

Kiivi tuo kuva! :D ja susta tulee varmasti hyvä äiti <3

Muurahainen mä potkaisen sen seuraavaksi sinne!

Nää luomumenkat on mulla aina tämmöset, tai viimeks raskauksien välissä ei olleet, mut siinä ei niin kovin monia ehtinyt edes tulla... Mulla on ne monirakkulaiset munasarjat, kuulemma tekee just runsaat ja kivuliaat menkat. Sellaset ne onkin; supertamponi kestää ihan max. sen neljä tuntia ja kesto on vähintään sen 5 päivää niin runsaina ja päälle vielä 2-4pv niitä muille normaaleja vuotoja :D Mut onneks ne ei oo (ainakaan tätä ennen) olleet epäsäännölliset, mitä tuo kuulemma myös vois tehdä...enhän mä uskaltas liikkua ikinä missään ilman sidettä, jos se häränkurkku vois aueta koska vaan :confused: No, koitan lusia nää loppuun ja palata taas elävien kirjoihin :D

Heips ihanat leidit ♡ :) mä olen taustalla ollut nyt pari viikkoa. ja lukenut teidän juttuja ja välillä laittanut tsemppiä! Täällä kun on niin tylsä vaihe ettei ole oikein kuulumisia :)

eilen alotettu toinen clomi kierto ja ens maanantaina on sit taas folli kontrolli :)

testipäiväksi voi mulle laittaa vaikka 12.12 kun sillo pitäisi jo kuukautisten olla alkanut :) nyt ajattelin etten mieti tai stressaa asiaa ollenkaan :)

Kp3/29 tylsää..
Aamuvuoroon matkalla.
Jos joku päivittää listaa niin mulle saa laittaa testipäiväksi 17.12 (olis kp30).
Eilen kumminki kerkesin ton kiivin piirrustuksen nähä ja sain kyllä hyvät naurut, oli kiva mennä nukkuu ku nauratti. :D kiitti!

Tuohon kiivin kuvaan ja mietintöihin liittyen: ei ne spermat kaikki sieltä ulos valu. Mä käyn AINA seksin jälkeen putsaamassa paikat, joko ihan suihkussa tai vaan vessassa ja seuraava päiväkin on oltava side, kun sitä tavaraa vaan valuu ja valuu :D Mun miehellä ei edes ole mitään hehtaaripyssyä (oikein riittävä kyllä mulle, jolla taas onkin erittäin ahtaat paikat, näin kahden synnytyksen jälkeen seksi ei enää satu sen kireyden takia :D ) ;) Ja kuitenkin jo neljä kertaa olen yk1 raskautunut, nyt alkoi viidennen kerran se yk1 (siis kaks km ja kaks loppuun asti jatkunutta raskautta ollut), saas nähdä kuin nyt käy ;) Esikoista ja niitä kahta keskenmennyttä raskautta yritettiin oikein isolla YYllä; vähintään joka toinen päivä heilui peitot vuodon loputtua ja aina sinne kahteen viivaan asti :D Kakkonen on saanut alkunsa ihan niillä minimaalisilla todennäköisyyksillä ja jollain supersiittiöillä, sillä oviksen aikaan oltiin koko perhe mahataudissa ja olinkin varma, että se kierto meni harakoille. No, näköjään ne siittiöt todellakin elää jopa sen neljä-viis päivää :D Eikä edes voinut olla ovis aiemmin, kun kp 31/30 vasta sain kunnolla edes näkyvän viivan tikkuun (esikosta räppäs tummat viivat jo 28/30, tosin epäilenkin oviksen olleen sillon aikasin ja siitä johtuen laskujen mukaan 35+4 syntynyt poika oli jo niin valmis). Mutta kyllä nää jutut on ihmeellisiä...toivon, että täällä jokanen saa oman ihmeensä jo ihan pian <3

Huomenta !:)

Toi Kiivin kuva oli paras :laughing002

Täällä on taas paljon ehtiny tapahtua ! Hyvä että täti kurvas sitä odottavien luo ja täällä on vissiin tulossa paljon joulu plussia :wink

Johannan kanssa mennään ihan samoilla päivillä, täällä kp 23/28-30, ovis oli viime viikon alussa olojen mukaan että olisko sit niinku dpo 8.
Tämä kuu oli kyllä vähän hiljaiseloa tuolla makkarin puolella :eek: Oikeaan aikaan kyllä touhuiltiin mutta määrä jäi vähäseks :sad001
Lannisti se maanantainen pakkotesti tk:n puolesta vaikka järki sanookin että ei sillon mitään olis näkyny.
Ens viikolla sitten testiä kehiin jos täti pysyy poissa :)

Oikein mukavaa päivää taas ihanille naisille sinne ruudun toiselle puolelle !! Ootte mahtavia :)

Huomenia :)
Gatusa; Mikä vointi?
Mariska Kyllä se ehtii plussaksi muuttua,oli niin aikaista silloin kun testi tehtiin.. :Heartpink
Azalea; Tsemppiä :Heartblue Mullakin on teurastamo menkat,mut sain siihe jonkun lääkkeen mitä syödään menkkojen aikaan kun vuotaa älyttömästi.Se käy hempan päällekin.
Lume; Tuleeko sulle clomeista oireita/sivareita?
On; hemmetin,hemmetin hemmetti pissitulehdus yrittää väkisin tulla :mad:

Nyt ei Dikulle mitään kurjia tulehduksia !! Hus pois !!

Lääkäri soitti ja oli sitä mieltä, ettei nyt kuvata tota olkapäätä, koska raskaus on mahdollinen :) Eikä hänenkään mielestä olis vielä näkynyt heidän testeissä.
No nyt vaan jännitetään :rolleyes: Oireita ei kyllä ole, mutta en niitä ole kuunnellutkaan :grin Tänään kyllä etoi samallalailla hetkellisesti kun edellisistä, mutta lupaan olla rekisteröimättä sitä etten sekoa :excited001

Uuuu nyt jännätään mariska! Peukut pystyyn!!
Mä oon jotenki sellanen et nään aina ne huonot puolet asioissa (siis ihan kaikissa) niin aattelin et jos jatkossa ettis jokaisesta asiasta hyvän puolen ja hylkäisin sen negatiiivisen ajatuksen. Katotaa miten toimii.. Tuleeko musta positiivinen ihminen? :D

Takaisin