Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pepe: kyllä se vielä plussaksi muuttuu +++++++++++++++++

Tervetuloa Minde ja muut uudet!

Pahoittelut tädeistä ja onnittelut niille, jotkä ovat tädin vihdoin kohdanneet.

Kenellä se haamu oli kuvassa, minä näin ainakin selkeästi viivan kuvassa/kuvissa.

ON: Täällä Kp9/28, eli ei mitään jännää. Kierto näyttää vakiintuneen nyt tuohon 28 päivään, eikä ole venynyt muutamaan kiertoon tuota pidemmäksi. VAU:n laskurin mukaan ovis olis 24 pv maanantaina, joten yritetään pupuilla vkl. Mies lähti kolmen isyyslomaviikon jälkeen töihin ja tyttö jäi mummun hoiviin.

Aeria onnea ovisplussasta, toivottavasti kahden viikon päästä sulle pärähtää plussa siihen toiseenkin testiin <3

Te ootte vaan kaikki niin ihania!! Täytyy laittaa miehelle viesti että hae posti kun menee kotiin kun on aikaisemmin kotona kun itse!

Ja täällä jo paljon parempi olo äiti tuli eilen mun luo itkettiin molemmat ja nyt on hyvä olla. Mulla on ihana äiti <3

Sukki plussatuulia tähän kiertoon :)

Nega testattu neuvolassa. :( salaa vielä toivoin plussaa.
Ensi viikolla pitäisi aloittaa teroilla tädin käynnistys.

Tein kyllä sellaisen päätöksen, kun mulla on jäänyt aiemmin teroja kaappiin, niin päätin aloittaa ihan itse käynnistämisen, enkä ootella lääkärin reseptiä ensi viikolle.

Mua ei kyllä enää edes se verikoe jännitä...meinasin ensin, että testaan vielä kotona huomenna, niin ei tule turhaan odotettua plussaa, mut taidan jättää testin tuhlaamatta. Olen niin varma, etten tämmösellä kierrolla voi raskaaks tulla, ne hailakat haamut on olleet vaan jotain mielikuvituksen ja viivanpaikkojen yhdistelmiä ja that's it. Muuten voisin vaan odotellakin, että täti joskus ens vuoden aikana ehkä tulee ( :D ), mut nää repäsykivut, tissien kipeys, jatkuva huono olo, painon tunne mahalla, pistely kohdunsuulla, menkkajomot ja valkovuotolorahdukset tekee tästä ihan mälsää ja selvästikin kertoo hormonien olevan jostain syystä ihan sekasin, niin parempi käydä selvittämässä mitä oikein tapahtuu. Ettei ainakaan oo mitään oikeesti pahasti vialla, sekin tässä jo vähän alkanu pelottaa :/

Muokattu viimeksi:
Tiedän Gatusa tunteen :D Itse olin kakkosen kanssa ihan valmista kauraa rv 35 eteenpäin :rolleyes: Ja niin se neiti vaan kidutti mua rv 39+3 asti :D

joo mulla sama nyt ollu rv35 lähtien. äh nyt tuntuu taas että aika menee niin hitaast. mulla oli paikat auennu jonki verran esikosta rv 37 mut synty vasta 41+0 voit kuvitella kuinka turhauttavaa oli. nyt on puhuttu et hyvä jos rv 37 pääsee mut alkaa tuntuu pelottavast siltä vaihteeks että tääl ollaa yhtenä kappaleena viel la:n jälkeeki.

Mähän söin niitä estolääkkeitäkin rv 26-> ja kellottelin supistuksia lähestulkoon joka päivä jopa useita tunteja putkeen rv 35->, kun ne lääkkeet lopetettiin. Eli käytännössä en nukkunut kuukauteen, kun yöt supisteli ja päivällä oli tuo esikoinen hoidettavana (ja supisteli kyllä päivisinkin) :D Siinä se neljä viikkoa tuntui kyllä kymmeneltä vuodelta. Mutta hengissä selvittiin siitäkin ja kylläpä olin onnellinen niistä lapsivesistä :D

Heippa taas.

Olen lueskellut päivittäin juttujanne, ja elänyt mukana vaikken olekkaan mitään kommentoinut.
Toivottavasti jokainen saa kiertonsa kohdilleen, ja saavat plussan ruutuun. Ne joilla on menkat alkaneet, niin pahoittelut. Tiedän miltä ne pettymykset tuntuu :(

Täällä koitettu elää tavallista elämää ultran jälkeen.. Loppuviikko meni itkiessä ja tuntui että maailma kaatuu päälle. Nyt olo ehkä hieman parempi, edelleenkään en usko ihmeisiin, enkä edelleenkään tunne oloani sellaiseksi että olisin raskaana.
Ylihuomenna klo 9.00 on uusinta ultra, ja sitä odotan, suurimmaksi osaksi pelolla :( mutta olenpahan kaikkeen nyt valmistautunut. Näistä palstoista olen saanut todella paljon voimaa, ja aion täällä jatkossakin pysyä.

Olkaa ihmiset onnellisia siitä mitä teillä on, pienet asiat tekevät onnelliseksi. Toivon ja rukoilen kaikille meille onnea ja vauvan tuoksuista arkea <3 kyllä kaikki kääntyy vielä meillä kaikilla parhain päin :)

azalea mulla olo usein että mulla on 2 lasta eli oma mies ja sit tuo esikko ku kiukuttelevat niin paljon toisillee ja mulle. mä ootan innol sitä päivää että käynnistyis mulla ei esikosta vedet menny ennen ku kalvot puhkastiin.

tsemppiä ja jaksamista timbe, toi on niin kauheaa ku joutuu epätietosena oottelemaan vaan. inshaAllah siellä kuitenki ois hyviä uutisia.

Onnea kaikille plussanneille ja pahoittelut harmillisista.

Vähän omia juttuja taas.. Kuinka kauan kannatteis teijän mielestä ootella pitkäkiertolaisen ennenku hakeutuu minkäänlaisiin tutkimuksiin? Mulla kierrot yleensä 31-50 päivää ja tästä kierrosta bongasin tosiaan tikkuun ekaa kertaa niin vahvan oviksen ettei mitään rajaa kp23. Nyt menossa dpo6. Mä oon vähän skeptinen noita ovistestejä kohtaan niiden aiheuttaman lisästressin takia mut oli ihan kiva testata. Irtoaako se munasolu aina vaikka saakin ovisplussan? Ei oo aiemmin tarvinut näitä miettiä niin oon vähän ymmyrkäisenä. Kiitos jo etukäteen!

Kiitos <3 toivotaan että kaikki olisi hyvin. Tämä epätietoisuus tässä pahinta on :/

Eikös se ole sillälailla, että ovulaatiosta aina n. 14 päivää niin menkkojen pitäisi alkaa :)

Tsemppiä Timbe! Kiva kun ilmotit ittestäs :) mä oon jäänyt ihan koukkuun tähän palstaan vaikken aina mitään osaakkaan kommentoida.

Katsellaan miten tää tästä etenee. Kyllähän tää heti vähän harmaita hiuksia aiheuttaa vaikka kuinka yrittäis olla rennolla asenteella. Esikoinen olis niin toiveissa kuitenkin :)

ihana kuulla että noilla viikoilla on iha valmiitaki pienokaisia maailmaan tullu. minä ku toivon että tässä ei kauaa joutus ootteleen enää...esikkoa oottaes en ollu tällänen että joko joko vaan olin rauhallinen mut nyt ei jaksais millää oottaa.

onko muilla pms oireita? mulla ihan samoja kun raskausoireet... mies teki eilen sushia ja se graavilohen haju ällötti ihan tosissaan...tissejä myös särkee..ja tää kiukku...
kaikki muut oli myös edellisessä kierrossa paitsi kiukku... luulin äsken et menkat alko ku lorahti housuun mutta oli sitten valkovuotoa... huoh..

Takaisin