Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lumelle ja Somalle plussatuulia! Mäkin testaan huomenna, vaikka tiedän ettei siinä mitään näy, kuitenki sillon on vasta kp26/29-30 ja dpot vissii sit 9-10? En tie :D Eikä kyl muutenkaan oo raskaana oleva olo, lenkillä ollessa pisteli alavatsalle kevyesti, mut se voi johtua mun huonosta kunnostakin ja melko varmasti johtuukin.
tällä hetkellä tissit on vähän arat, mut ei merkittävästi. Eiköhän se tätsky sieltä ensi viikon alussa taas tänne kurvaa.

Toffeelle toivotaan plussaa kans :)

Lume oireita viime viikosta saakka: ummetus+ilmavaivat, rinnat kipeet, alavatsa nippailut, tänään nenä tukossa ja vuotanut välillä, viluinen olo ollut myös. Toissa viikolla muistaakseni oli seksin jälkeen pieni verinen vuoto. Mut mieli sanoo, että nega sieltä tulee. On tämä hurjan jännää, hihii :)

Meneppäs komentamaan se ukko kulta nukkumaan! :grin Mutta joo,paljon ei kannata juoda koska saattaa niin "haalentaa" pissiö että näyttää negaa sen takia. :)

Mä teen sen kuhan koti hiljenee jos ei kamalan myöhään mene :D ;) soma mä niin jännään sun kanssa ♡ :)

Mulla ei sinänsä ole tullut sitä vv:tä housuun asti mut joo pyyhkiessä ja vähä sellanen outo haju kanssa :D
mä vaan ihmettelen nyt tuota Alavatsa kipua... se ei ole enää kova mut tulee sykähdellen ja viistosti tonne alas päin muniksista.

Ihan samat oireet meillä :grin mulla se nipistely ei oo jatkuvaa ja munasarjoista tonne alapäähän vihlasee välillä. Eli silleen viistosti. Maltaakohan tässä käydä edes nukkumaan, kun jännittää niin.

mua nukuta yhtään :D tosin eilenkin valvoin puoli 3. ukko on ihmeen hiljainen ja vetäytyvä en ymmärrä mikä sitä nyt vaivaa :?
mä niin toivon et meidän oireet johtui samasta asiasta eli ;) :)

muoks; tuntuu myös kun istuu et maha on jotenkin tiellä ja kun syö 15min niin järkyttävä turvotus. närästys ja huono olo ( voi olla mitä vaan kun aika yleistä mulla )
tänään tuo ummetus hävisi ja en meinannut päästä vessasta pois ollenkaan. :D
jotenkin vaan tuntee itsesä aina niin tyhmäksi jos tulee nega kun oot kuvitellut taas kerran ne kaikki maailman oireet :)

Anteeksi pelkkä omanapailu nyt, mutta tiiättekö naiset mitä. Tänään tuli ensimmäistä kertaa puhuttua miehen kans keskenmenosta ilman itkua, surua ja epätoivoa. Jäljellä on kaipaus ja ikävä, tosiasian hyväksyminen. Toisen on hankala ajatella, että keskenmeno on asia mikä tulee kulkemaan ainaki minulla mukana koko loppuelämän, varsinkaan kun raskaus ei ollu viimeseen asti suunniteltu, vaikka toivottu olikin.

Ja kun puhuin miehelle tämän päivän kipujen mahdollisesti johtuvan ovulaatiosta, niin kyllä heti toinen mietti, että mitä jos tulen taas raskaaksi; se pelottaa ja kaikki on tosi epävarmaa ainaki niille viikoille kun meni aiemmin kesken. Jotenkin tuli pienestä juttuhetkestä taas varmuus siitä, että me ollaan tässä yhdessä ja että km oli miehelle kans kova paikka, ei pelkästään mulle. Lapselle on siis yhdessä annettu lupa tulla, ja vaikka mies ei kuumeilekaan samalla tavalla kuin minä, niin jo aiempi raskaus sai hänet niin kovasti ajattelemaan ja odottamaan vauvaa. Oi että.

Uskon :) mä laitoin sulle sydämen ja nimen kun en osaa muuta sanoa ( hyvällä mielellä siis ) :)

Kiitos Lume. Ei muuta tarvikaan :) Oon ihan eläny tätä raskautumis-raskaus-keskenmeno -asiaa teidän kaikkien kanssa nyt niin vahvasti, että halusin jakaa teidän kanssa tämmösenki puolen asiasta :)

Kovasti toivon, että meidän oireet johtuisi vain yhdestä asiasta eikä olisi pelkkää kuvittelua. ;) Hoitajana tiedän, että mieli on ihmisellä niin vahva että keho alkaa tekemään fyysisiä oireita, kun kovasti ajattelee jotain asiaa tai kuvittelee jotain. Olisi ihana päästä sisustamaan lastenhuonetta ♡

ainaki ukko vielä täysissä voimissa ja hereillä :mad: ja mulla kamala pissihätä :D
muutenki se on ihan outona ei kuuntele mitä puhun eikä oikein vastaa mihinkään... arghhh miehet.. Miettiskö huomista myös kun sen lapset ei ole meidän elämässä mukana ja ne on sille kuitenkin rakkaita.. Ken tietää

Kyllä mä sen tänään teen kuhan lähtee tonne makkarin puolelle :D oon kamala iltavirkku muutenkin :D soma monelta meinasit testata ? ootko sä ihan terveydenhoitaja tai lähihoitaja ? :)
ootte ihania ku ihan jännittätte siellä :)
mitähän silville, luckylle kuuluu ?

Takaisin