Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lume ja soma puhallan plussatuulia teille! Tsemppiä aamuun!

Täällä tänään tullu punertavan rusehtavaa tuhrua ja heti pelko persiissä. :/ nyt 5+4 edellisistä menkoista laskettuna.

Gatusa sulla tulee olemaan tiukat paikat tuon ukkos perheen kanssa. Huh mikä anoppi. Tsemppiä niiden käsittelyyn! :)

Pitäis mennä nukkumaan niin tulis aamu nopeammin. Miestäkin jännittää kuulemma. Esittäny viilipyttyä, mutta kovasti kuulemma toivoo sitä plussaa ja sanoi, että täti on suuri pettymys. Huomenna vanhempani tulevat isänpäivä kahville, JOS testi on positiivinen niin tuleva ukki saa kuulla huomenna iloisia uutisia. :)

Lume ja soma niin testaa aamulla plussan! :smiley-bounce016

Mä ainaki oon heti 9 täällä jo jännäämässä! :wink

Sabetti,elä vielä huoli. Voi olla vaikka valemenkat tai muita vuotoja mistä ei tarvitse olla huolissaan ja jos vuotoihin ei liity kipua ei pitäisi olla mitään hätää.. pienoiselle paljon tarroja mukaan. :Heartbigred

Tuutikki olet oikeassa ja näin minäkin muille sanoisin. Se on hassua miten sitä pelkää ja panikoi, kun asia on uusi ja niin tärkeä <3

Sabetti;Toivottavasti on ns harmitonta kuten Tuutikki kirjoittikin.
Rutkasti voimia ja pienelle tarraliimaa :Heartred

Sabetti,tiedän niin tuon tunteen! :) Itsekkin jaksan muita kohtaan olla todella tsemppaava ja luottavainen,mutta itselle ei armoa löydy. :smiley-angelic008

Hmm.. sekin aamu pissa homma on aika kaks piippunen juttu! :) Periaatteessa hcg ei nouse aamu pissaan,koska on sitä samaa pissaa kuin edellisenä päivänä,mutta niih.. ota ja tiedä. :wink Eiks raskaustesteissä lue että voi tehdä myös muustakin pissasta. :p Ite tein sillo kp 27/28 päivällä 2h pidätyksellä selkeän haamun :wink

no Komppaan omalla kokemuksrlla: Mä tein sen ekan haamun illalla vartin Pidätyksellä ja sit seuraavana AAMUNA muuttunu negaksi ja roskis haamuksi. Eli aamupissa anto huonomman viivan...

Tuun hulluksi :S :D Sabetti oot ihana :D :)
tuutikki älähän innosta tai yllyttä mua :D ;)

soma en muista oliko sulla minkälaisia oloja ollut ? :) mä niin toivon et plussaat !!! :)

muoks sabetti oliko se plussa, nega ja roskishaamu nyt tän raskauden ? ( toivottavasti muistan oikein et ootat ♡ ) :)

Lume tee testi,täällä ei kestetä! :p Nyt kun rupesin miettii taisin itsekkin saada aamulla niitä roskis plussia mutta päivällä testi ajalla tuli jo haamu selkeesti! :eek:

En mä vielä pitää ainakin odottaa et mies menee nukkumaan jos meinasin en jaksa sen silmien alla haluan et saan kertoa sitten joskus jos se plussa tulee :) :D mut mä juon koko ajan ja kävin äsken vessassakin ja ja ja .......

Kylläpäs täällä nyt on jännää :)

Mä tässä ajattelin syöksyä Googlen ihmeelliseen maailmaan tutkimaan löytyykö mitään tietoa millä saisin menkat alkamaan jo ja kierto ei enempää venyisi...

Takaisin