Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mä en kestä, testailin nyt huvikseni toisenkin negan. arhg, tapahtuis nyt edes jotain...

oon nyt kolme päivää yliajalla pitkän version mukaan. eli ei vielä paljoo mutta yleensä oon voinu luottaa siihen et täti tulee siinä marginaalissa... mitähän lie nyt on meneillään. alkais edes vuoto niin uskaltais ottaa viiniä :P

Kyllä jännittää muakin Lumen puolesta :) Dpo 14 on loistava päivä testata, puhumattakaan isänpäivästä :D

Mua on muuten oksettanut niin nukkumaan mentäessä, että herätessä ;)

Joo :D jos mä uskallan huomenna jos en niin sit maanantai aamuna ;) Jos ei oo täti tullu :D Hei vähän tyhmä kysymys mutta kun teen aina niin että pissin ensin kuppiin ja kastan testin siellä niin onko sillä pissin määrällä väliä ? :D

ei kai sillä muuten kuin että tikku kastuu :) kyllä se pissi on ihan tasalaatuista siellä rakossa. Varmana uskallat! mitä parhain päivä testata :)

mut mä oon miettiny sitä että en ainakaan ole niitä silmillä nähnyt et miksi ne tulee kuviin sitten ? :O

Tää on niin jännä ku aluksi oot kamalan innoissaan ja sitte totaalinen epäusko ja pelko ku pitäisi olla vielä enemmän innoissaan :D

Mä teen samalla tavalla kuin mimmu.
Annan testin imeä niin kauan että on kontrolli viivassa asti ja sitten vasta otan tikun pois kupista.

Muoks. ON: tätiä ei näy, tänään jotain jomotusta alavatsassa, luulin et nyt illalla tulis jo, mut eih. :( kp tänään 37/28-32 ja vuorokausi vaihtuu pian :(

tsemppiä lume testailuun, inshaAllah tulee kunnon viivat tällä kertaa :)

huoh minä taidan pitää huolta ettei ukon perhe koske mun lapseen...anoppi suunnittelee kapaloivansa vauvan tyylii muumioks ku hän teki niin omille lapsillensa aikanaa. minä totesin ukolle että minun lapselle niin ei tehä, jos ei mun tahtoa kunnioiteta ni eivät koske lapseen ollenkaan.

täällon tän päivää tuntunu et menkat alkas ihan just...sellasia holahduksia mut ei sit kuitenkaan mitään... o_O pöh...

muoks.nii ja noissa sofin testeissä oli 10s ajan dipata ja sit että mieluummin vähän yli kuin alle :)

gatusa kuulostaapa erikoiselle tuo kapalointi :S

mä oon vaan uittanu sen 3-6sek oisko siitä kyse sit :?

Lume mulla aivan samat ajatukset ja tunteet tällähetkellä, i feel you! Teen heti aamusta ja toivon niin että tulee edes haamu. Ollu nyt illalla vähän vihlaisuja oikealla vatsalla. Jännittäääää:schoked025

Takaisin