Jeilei, mulla taustalla keskeytynyt keskenmeno syyskuussa ja viime kierrossa kp 17-18 voimakasta jomotusta koko vatsanpeitteissä. Samanlaista jomotusta tuntui myös lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen n. kolme viikkoa tyhjennyksestä. Aiemmin en ole tuntenut vastaavaa. En tiedä liittyykö ovulaatioon vai ei, mutta voi olla. Lääkäri ultras 4 vko tyhjennyksen jälkeen ja kertoi silloin munasarjoissa näkyneen, että jotain uutta toimintaa on todennäköisesti jo ollut ja siksi itse olen pohtinut, että liittyisikö ovikseen...
Lume, mulla oli keskeytyneessä raskaudessa silloin ihan alussa (6. viikolta alkaen) vihlaisevia kipuja, jotka tuntuivat lähinnä yskäistessä, nopeasti istualtaan ylös noustessa tai esim. sängyssä kylkeä kääntäessä välillä.
Omaa napsukkaa... Haettiin Alkosta terästetty glögi kotiin. Jos siitä tänään ottaisi mukillisen, niin ehtisi ainakin yhdet terästetyt glögit tänä vuonna nauttia. Ei haittaa yhtään, vaikka jäisi ainoiksi. Toivottavasti saan lopun joulun odotusajan litkiä mehuglögiä! Mies hehkuttaa jo kaikkia jouluherkkuja, kaloja ja muuta, mutta mä otan miljoona kertaa mieluummin ennen joulua raskaustestiin plussan kuin syön yhtään graavilohisiivua tai mätileipää. Kaiken varalta testasin tänään puhtaan negan, vaikka täti tässä vieraisilla onkin. On vaan niin erilainen täti kuin normaalisti, niin siltä varalta. Tahdoin olla varma, että voin puhtaalla omatunnolla nauttia sen glögimukillisen.