Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
näköjää onki yleisempää ku oletin että ukot ei oikei osaa reagoida mihinkää...mun kohal on realistista että se ei huomais ees mitää ennen ku näyttäsin vauvaa nenän edessä et tässä on tää pikkunen, tuli just tälle puolelle. tulis vaa varmaa sitteki ihmettelyä et missä vaiheessa se ehti syntyä ja sit ois et oi hän on isä. varmaa valittais yöllä et mitä mä sitä herätän auttamaa eikö täällä saa nukkua ees ja kääntäs kylkeä vaikka sanosin et vedet meni ja pää on melkei ulkona.

Sillon kun esikoisesta piti lähtee synnärille, niin mies valitti kun juoksin vessasta makkariin ilman housuja ja alushousuja (lapsivedet yllätti), että sotken koko kämpän.. :D eli ei täälläkää tullu toivottua reaktiota :)

Hui. Ovistikkuun tuli aamulla lähes-plussa, eli LH-huippu on joko tuloillaan tai ollut illalla. Nyt on tunnin ajan vihlonu ja jomottanu alavatsaa oikealta puolelta ja vahvistuu vaan. Jos nämä on ovulaatiokipuja, niin kroppa on km:n jäljiltä aika herkkänä. Olen minä ennenkin ovulaation tuntenu, mutta ei näin kovia kipuja ole ollu.

Onko muilla kokemusta, että ovistuntemukset vahvistuu km:n tms. jälkeen?

Luulis että sitä tuntis tässä iässä jo oman kroppansa. Huoh... Pillereillä olen omaa hormonitoimintaani sotkenut lähes koko ikäni niin tämän siitä saa. Joka kuukausi on erilaisia tuntemuksia vaikka nyt jo kymmenes (muistaakseni?) yrityskerta menossa ja lähes vuosi ilman ehkäsyä.Tässä kuussa ei kunnon ovislimoja eikä aamulämmöissä muutoksia, mutta nyt kipuilua alavatsalla. Välillä keskellä ja välillä jommalla kummalla puolella. kp 25/?? menossa. Ens perjantaina joutuu testitikun uhrata kun työpaikan pippalot ja voisin muutaman sidukan juoda. Kuukautisia odotan ehkä kp 33-35.

Minä kans tippa linssissä luen teidän jo raskautuneiden juttuja ja ultrakuulumisia. On jotenkin niin ihana kuulla positiivisia asioita ja huomata että kyllä pidempäänkin yrittäneet voi raskautua, jopa ihan luomusti.

Pepexxl kyseli jossain vaiheessa kannattaako mennä julkiselle jos on ehtinyt vastikään käydä yksityisellä, mielestäni kannattaa. Jos jotain hoitoja aletaan miettimään niin onhan se paljon halvempaa julkisella. Teillä muistaakseni aika pitkä yritysaika joten menkää ehdottomasti sinne saatatte säästää pitkän pennin. Ja sano lääkärille etti iällä ole tässä asiassa mitään merkitystä, ihan yhtälailla sitä raskautta yritetään ollaan sitten 20 tai lähempänä 40:tä!! :)

En ymmärrä kurotuin avaamaan uunin luukun vihlaisi alamahaan aika kovasti et ulahdin ja nyt muutama viilto kun sohvalla istuin :O

Junttura niin mä aattelinkin että meen tietty riippuen kauan menee ekaan aikaan :D yksityisen lääkäri vaan painotti että jos hän jotain määrää olisi hyvä että jatkaisin hällä :D

Jeilei, mulla taustalla keskeytynyt keskenmeno syyskuussa ja viime kierrossa kp 17-18 voimakasta jomotusta koko vatsanpeitteissä. Samanlaista jomotusta tuntui myös lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen n. kolme viikkoa tyhjennyksestä. Aiemmin en ole tuntenut vastaavaa. En tiedä liittyykö ovulaatioon vai ei, mutta voi olla. Lääkäri ultras 4 vko tyhjennyksen jälkeen ja kertoi silloin munasarjoissa näkyneen, että jotain uutta toimintaa on todennäköisesti jo ollut ja siksi itse olen pohtinut, että liittyisikö ovikseen...

Lume, mulla oli keskeytyneessä raskaudessa silloin ihan alussa (6. viikolta alkaen) vihlaisevia kipuja, jotka tuntuivat lähinnä yskäistessä, nopeasti istualtaan ylös noustessa tai esim. sängyssä kylkeä kääntäessä välillä.

Omaa napsukkaa... Haettiin Alkosta terästetty glögi kotiin. Jos siitä tänään ottaisi mukillisen, niin ehtisi ainakin yhdet terästetyt glögit tänä vuonna nauttia. Ei haittaa yhtään, vaikka jäisi ainoiksi. Toivottavasti saan lopun joulun odotusajan litkiä mehuglögiä! Mies hehkuttaa jo kaikkia jouluherkkuja, kaloja ja muuta, mutta mä otan miljoona kertaa mieluummin ennen joulua raskaustestiin plussan kuin syön yhtään graavilohisiivua tai mätileipää. Kaiken varalta testasin tänään puhtaan negan, vaikka täti tässä vieraisilla onkin. On vaan niin erilainen täti kuin normaalisti, niin siltä varalta. Tahdoin olla varma, että voin puhtaalla omatunnolla nauttia sen glögimukillisen.

Herran isä mitä tää kipu on ? :O muutenki ollu vähä huono olo koko päivän. näinköhän täti tulee huomenna :?

starling toivottavasti ei johtuisi siitä jos siellä jotain on.

starling, ihan hyvin sullaki saattanu olla sitte ovikseen liittyviä ne kivut, ajankohtaki sopis aika hyvin. Google osas just kertoa, että monella onki raskauden (onnistuneen sekä keskeytyneen) jälkeen voimistunu ovis- ja toisilla myös menkkatuntemukset. Pahin kipu kesti itellä nyt pari tuntia ja nyt kun viiltely on helpottanu, jomottaa vaan. Eiköhän sieltä munasolu poksahtanu irti ja toivotaan, että se kohtaa odottamassa olevat kaverit :smiley-bounce022

Ja nauti starling glögistä ja todellaki toivotaan, että loppuvuosi menee mehuglögeillä :)

mimi, toivotaan että tutinat pitää paikkaansa. Minä pidän vielä sormet ja varpaat pystyssä Lumelle :)

Kiitti ihanat :D ♡ mä yritän kovasti saada sen plussan. mut nyt jotenki aivot jarruttaa et ei se voi olla mahdollista :S

se on jotenkin niin ihmeellistä et aivan liian aikaisin on kamala testi into ja haamujen metsästys ja sitten ku se totuuden hetki on niin ei uskalla ja pelkää sitä kamalasti :D
kiitos ootte ihania oikeasti !!!!!

muoks plussanneet onko öisin alussa tullut huono olo ja pitänyt lähteä syömään ?

Takaisin