Nyt tulee ällövaroitus; mulla on ummetusta ja koskee tonne oikealle puolelle mahaan muniksen kohdalle kun ponnistaa :D onko kellään muulla koskaan ? Nyt kp24 ja dpo11
Lume: eikö ne toiset sano et alkaa kroppa sanoon ei tupakalle jos tyyppi on kyydis ja tosta ummetuksesta, mulla on normisti lähes aina, nyt on onneks reilun kuukauden toiminu vatsa edes melkein niin ku pitää.. Oonkin ollu ihan ihmeissäni ku normaalisti kerta viikkoon on riittäny ja nyt joutuu käymään päivittäin! :D
Okei :P oiskohan siellä :P mulla normaalisti on sellanen maha et käyn 6-7 krt päivässä ja aamuin etenkin. ukko kun kerkee vessaan huudan jo oven takan että pitäisi päästä :D
Lume mulla myös on toiminnallinen suoli, saa ukkoa myös hoputtaa pois veskistä :D Tässä kierrossa vaan on ollu toiste päin... naama punaisena saa äheltää, harvoin ummelle heittää suolta.
ollaa sitte oikein sielun siskot jos wc asioista on kyse :D mä olen myös kamalaa matka seuraa :D koko ajan pitää pysähtyä. joo ja sama nyt 2pv ollu aika tiukassa.... mikäs kp sulla on soma menossa ?
Wc:n sielunsiskot jos on reissuun lähtö, niin hyvissä ajoin täytyy vessassa käydä ja hetkeä ennen lähtöä. Muuten ei tule mitään (kauheet vatsan väänteet alkaa). Nyt on Lume kp27/28 . Sormet suussa istun ja jännitän tuleeko täti
Haha :D mä taas oon aina ihmetelly tota ukkoa ku väliin neljäkin kertaa päivässä käy, oon sanonu ettei se oo ollenkaan normaalia :D onneks meillä on kaks vessaa, ei tarvii odotella :D
mimi, on kyllä ihana kuulla, että niin nopsaan on tärpänny uusiksi ja nyt on kyydissä pysyny :) Samaa toivon itelleki, mutta nyt kun tärppipäivät alkaa olemaan todennäkösesti käsillä, niin kyllä jännittää ja mietityttää. Ja kyllä se km on koko ajan takaraivossa, vaikka sitä ei enää aktiivisesti mietikään.
Eipä se km pelko sieltä pois lähde, ei auta kun toivoa parasta että hyvin se menee <3 Jos oikein pahaks käy, niin kannattaa sit neuvolassa puhua siitä :)
Joo aina kun pitää lähteä jonnekin niin pari kertaa käytävä vessassa ja aina kun on sellanen paikka ettei pääse niin jo mahassa pyörähtää :D ihanaa kun on kohtalo tovereita tälläkin saralla vaikka aika ärsyttävä "tapa" :D
Tervetuloa vessan sielun siskoksiin larissa :D muuten piti Soma kysyä että milloin meinasit testata ja missä vaiheessa sulla tässä kierrossa Alko toi "ummetus" ? :)
Mulla on normaalisti max. 1krt päivässä toimiva vatsa, joka herkästi heittää ummellekin, mutta raskauksien aikana se on aina toiminut paljon vilkkaammin. Paitsi, jos erehdyin ottamaan jotain rautaa sisältävää monivitamiinia. Sillon löi ihan kivikovalle :D
Omaa vatsan toimintaa vois kuvailla: se toimii miten toimii, jos toimii - tai on toimimatta. Eli herkästi vatsa reagoi kaikkeen ja se on aina ollu niin.