Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusa: mitä tarkottaa noi inshaAllah ja alhamdulilllah sit oli vielä joku kolmas? :) oon vaan huomannu että se sanat toistuu usein, niin kiinnostaa tietää mitä ne meinaa :)

on: neuvolaan soitin tänään, hui kun jännitti. Aika on vasta 4.12, toivottavasti on sillon vielä tarpeen mennä... :) :0 mies ilmotti heti että tulee mukaan ! Tänään laskujen mukaan rv 3+5??

jennyy inshaAllah=mikäli Allah niin haluaa eli jos luoja suo. Alhamdulillah=kiitos ja ylistys Allahille eli luojan kiitos. mashaAllah=Allah päätti niin. sanon mashaAllah jotta toisille ei tapahtuisi mitään pahaa, me muslimit sanomme noin jotta toisella menisi kaikki hyvin. lisäksi kiitämme Jumalaa siitä mitä on tapahtunut ja jos toivomme jotain tapahtuvan.

freyjan ja mimin uutiset kyllä piristi päivää, kotiväki sai mielen aamusta heti maahan taas ni tuli tarpeeseen hyvät ultrakuulumiset.

Täh, nyt sitten tiputteleva täti ruskea vaihtui hetkeksi vaaleanpunaiseen pyyhkiessä. Muuten jo innostuisin, että "jee tää on ihan satavarmasti kiinnittymisvuotoa ihq daa!", mutta viime kierrossa meni samaa rataa, joten olen lähinnä pettynyt... Julmaa, että on 1-1,5 viikkoa tiputtelua ja sitten vielä parin päivän menkat siihen päälle... :sad001:mad:

Mutta mie en masennu! Tänään lähdetään reissuun ja hyviä uutisia ollaan tänne foorumille saatu tänään ihan roppakaupalla! :wink

Onnea freyja ♡

Tervetuloa uudet ja plussatuulia ♡
Viivoille vahvistumiset ♡ ja onnea♡
Ja pahoittelut jos on jotain pahoiteltavaa :(

Mä joudun olemaan se negatiivinen pas*a tänään... kaveri julkaisi facessa kuinka odottaa kaksosia... normaalisti olisin onnellinen, mutta nyt kyseessä työtä ja vastuuta pakoileva jo 2 lasta "hylännyt" hulttio :mad:
Toinen vauvauutinen tosin sulatti sydämen ♡
Ristiriitaisia tunteita taas kerran...

On kp7 ja täti ei tiedä lähteäkkö vai jäädä nyt 3 päivää seilaillu eestaas :confused::eek:
Mieheltä sain kuitenkin mahtavan uutisen; tässä kuussa heiluu peitto vähintään jokatoinen päivä ;):D

Muokattu viimeksi:
Aloin nyt oikein googletutkijaksi, ja selailin kaikkea liittyen tohon kipujuttuun, niin kyl larissa tais olla oikeessa, kiinnittymiseen voi myös liittyä kova kipukohtaus varsinkin just jos sattuu harrastaan seksiä just sillä hetkellä.. Ja vaun laskurin mukaan kiinnittyminen olis tapahtunut 4.11--> Tietysti siis voi johtua jostain aivan muustakin mut haluisin ajatella sen johtuvan tästä :D eli sen mukaan nyt olis 3+2 tänään, toivotaan et mun googlelääkäröinti osuu oikeeseen :D

Se on ihan hyvä guugelointi Silv :)

Voitasko soppia, että ei kahta ilman kolmatta noista tämän päivän upeista ultrauutisista. Mua alkaa hirivittää jo huominen gynekäynti.

Mistä Silv löysit vau-sivuilta ton, että voi kattoa kiinnittymisjankohdan? o_O Vai tarkoitatko vaan tota laskurin kohtaa, jossa neljännellä viikolla alkio kiinnityy?

Larissa: joo siis se kohta just. Mut siis en oo täs kierrossa niin tarkkaillu noita päiviä nii lähinnä tarkistin et se neljäs vko olis nyt..

Onnea ihanista ultrakuulumisista! <3

On: Mä en tykkää; tässä välissä jo oli seesteisempää noiden (ilmeisesti kierukan poistosta johtuneiden) "raskausoireiden" kanssa ja olin jo varma, että nyt ne menkat ihan just alkaa. Ei MINKÄÄNLAISTA värillistä vuotoa ole ollut. Valkovuotoa kyllä senkin edestä. Ja nyt tänään se paha olo, närästys ja tissien särky on taas täällä :( Alavatsaa vihloo/jomottaa/repii taas. Miten kauan tää kierto voi kestää? :rolleyes: Nyt viime menkoista laskettuna vähintään se kp45, mut jos se kierukan poistoa seurannut epämääränen vuoto oiskin sitte ollu menkat, ois nyt kp29...

Mä tiedän kiinnittymisen ajankohdan ja mulla oli hirveet vatsakivut alavatsalla. Tiedän sen tarkkaan kun me harrastettiin seksiä yhdesti sen kierron aikana 5 päivää ennen oletettua ovulaatiota.. Ne kivut oli niin kovat että mun oli maattava hetki lattialla että sain lihakset venymään auki ja happea sinne.
Joten omalla kohdalla ei ollut kiinnittymiskivut urbaanilegendaa vuoto kylläkin.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Onnea kamalasti freyja Myös :) ♡♡ mahtavaa että kaikki on kunnossa :) !!!

ON; ihana pieni 2kk tyttö kävi kylässä ja nyt on nuuskittu ja paitakin tuoksuu vauvalle ♡ josko se muuttaisi nämä minun haamuilut todeksi :? :) ;)
tänään pientä juilia oikealla puolella muniksessa joten oletan että ovis todellakin tapahtunut kun siellä se 13mm folli kasvoi ! outoja pieniä kipuja alamahasta nivusiin :? ja tupakka yökyttää kun polttaa... tissit alkaneet kipeytyä. näinköhän johtuu et täti tulossa kylään vai oisko siellä joku ?

Muokattu viimeksi:
Mju, kivusta en tykkää mut tykkään siitä että mun googletus sai taas vahvistusta xD

Lume: vauvantuoksu<3 jotain niin ihanaa.. Toivotaan et se herätti sun kropassa myllerryksen ja haamuilut muuttuis pysyväksi tuplaviivaksi :) ja niin, muakin sais alkaa tupakka ällöttään niin pääsis siitä joskus eroon! :D

Takaisin