Mimi: voisko olla niin että sulla on suht aikaseen näyttäny niitä haamuja, ja tyyppi sen verran pienikokonen et siks vastaa noita viikkoja nyt? Jos se on empiny hetken et alan kasvaa, en ala. Alan kasvaa, en ala. No perkule alan! :D perus suomalainen luupää :D
On kyllä sellanenkin jääräpää tulossa että huhhuh :D vissii pitkä kierto ois ollu, kun menkat oli viimeks 12.9, viimeset touhilutki oli sillon 30.9 :D mä oon nyt vaan niin helpottunu <3
Silv meillä on 14 vuotta ikäeroa. Eli mulla on hänen vanhimpaan poikaansa vähemmän ikäeroa (10 vuotta) ja hänellä mun äitiini vähemmän ikäeroa (12 vuotta)... Mut ei sentään ihan samaa ikäpolvea hänen lapset mun kans tai hän mun vanhempien! Mutta mun ei tarvinnu jännäillä, nyt jo edesmennyt isäni oli tosiaan 20v. äitiäni vanhempi niin ei äiti kehtais sanoa mitään :P Ja mäkin oon kuitenkin jo 30v. itsekin. Isälle esittelyä ei tosiaan tarvinnut stressata mut tiiän et isi ois tykänny miehestä. Samat harrastukset ja kaikki.
Mimi 2+5 on teoriassa mahdollista saada plussa, mutta ultra ei anna päivän päälle lukuja, vaikka lääkärit niin väittääkin! Mullakin ekassa ultrassa saman mittaajan toimesta eri mittauskerroilla vaihteli viidellä päivällä se laskettu rv. Eli alkio voi olla pari päivää vanhempi myös kuin mitä mittaus näyttää... :)
Mimi: mut eikös se mee niin et mitä jääräpäisempi raskausaikana, sitä helpompi taapero :D tai näin muistan joskus jonkun kertoneen :D meillä se on kuulemma menny niin, et minä vanhimpana oon ollu oikein itse rauhallisuus ja mitä nuorempaan mennään, sitä villimpiä on olleet :D ja raskausajat siis niin et musta oli äidille eniten harmia, nuorimmasta vähiten :D
On kyllä mahtavia uutisia mimi! Voihan olla, että sulla on ollut myöhäinen kiinnittyminen ja nopea hcg nousu niin hetihän ne viikot heittää vaikka kuinka.
Silv: toi vois pitää paikkansa, koska meidän esikoinen oli todella helppu vauva ja nyt taaperona on tuo oma tahto alkanut nostaa todella huimasti päätään. Kauhulla odotan 2v uhmaa.
Sikiö ja syke löytyi oikeasta paikasta ja kaikki näytti juuri siltä miltä pitikin. Niin huojentunut olo et kerrankin olen näin pitkällä. Ja kun lääkäri vielä sanoi et jos siltä tuntuu niin voin tulla tarkistamaan et kaikki on hyvin :D
Oi !!!
Onnea Mimi ja Freyja , täällä on jännitetty mukana Täällähän ihan herkistyy niin mahtava juttu !! Todella onnellinen olen teidän puolesta !!!!!!