Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kp27/31-33 pitää nyt kattoa millon testaan, vetkuilenko ens viikkoon kuitenkin :grin pitikin miehen mennä sanomaan et rinnat on kasvanu:p ja parina päivänä on mahaan koskenu... muuten ei kummempia "oireita", ai joo paitsi jätti finnejä (ällöä/ärsyttävää!) tulee sinne sun tänne:mad:

Huomentaa !!!

Kauhea kiire viikko alkaa olla lopuillaan :smiley-ashamed004

Tervetuloa mukaan uudet !! :greet025
Plussia toivon teille pian !

Tsemppiä ultriin tytöt !:)
Tulkaahan kertomaan sitten miten meni.

Kaikille nyt plussatuulahdus ja tsemppiä :)

Tämä viikko mennyt tosiaan niin kiireessä, ettei ole edes vauva asioita ehtinyt miettiä :) Hyvä niin ! Kohta pääsee taas tosi toimiin:wink ovista en aio taaskaan tikuttaa, jotenkin rennompi fiilis itsellä ja saa puuhastella ilman paineita :grin
Kp 10/29-31

Jos joku jaksaa niin mut voi heittää listalle testailee 26.11 :)
Silloin kp 30, mä aion pelata varman päälle ( niin varmaan :laughing021)

Mukavaa päivää ihanat naiset !!

Mimi, ovistesti näyttää myös raskaudenkin... Testasin siis tota viime raskaudessa... :) kun olin ensin saanut raskaustestiin plussan niin seuraavana päivänä sain ovistestiinkin.

On: nega testattu, ilmeisesti ovuloimattomuuteni venyttää kiertoa nyt. :( sais jo alkaa seuraava kierto niin pääsisi clomeja syömään. Näköjään se menee niin odotin sitten mitä tahansa, aina se homma kusee. Kauan toivonut jo raskautuvani, sitä ei oo tapahtunut. Nyt kun odottaa menkkojen alkua, sitäkään ei helpolla tapahdu... :( odottamisen odottamisen tuskaa...
Tossa vielä kuva hienosta negastani...

ImageUploadedByVau Foorumi1415253785.632357.jpg

Muurahainen toivottavasti täti tulis sinne pian ja saisit aloittaa clomit!! Itselle sanottiin eilen että siltä näyttää etten ole ovuloinut tässä kierrossa ja pelkään että kierto venyy samalla tavalla kuin yrityksen alussa (kp54) koska en teroja tässä kierrossa aloittanut..

Mikä kiertopäivä sulla menossa?

Ainiin eilinen positiivisuus unohtui ja se oli se kun saatiin asiaan selvyys<3 plus mun ihana uus yleiskone :)

Mites te muut ootteko säästänyt rahaa vauvaa varten? Meillä purkki johon laitetaan rahaa aina kun käteistä :) se oli hukassakin. Mutta nyt löytyi!

Huomenta ihanat! <3

Muurahainen, I feel you! Toivotaan, että siellä alkaa menkat pian niin pääset piinasta ja taas tositoimiin! Tsemppihalit <3

Pepe, me ei erityisesti olla vauvaa varten säästetty mutta muuten ollaan kyllä pistetty rahaa syrjään isompia hankintoja varten. Tsemit sinnekin! Mulla on niin hyvä fiilis sun puolesta, kun asia selkiintyi! Pian olisi sun plussausvuoro viimein!

Kiitos Sabetti! Tsemit myös sulle, olet ajatuksissa :)

Mimin ja Freyjan ultrakuulumisia oottelen tulisilla hiilillä :D

Täällä kp 22/29 ja dpo 7. Tuhrutus jatkuu, mutta sille nyt ei vaan voi mitään vaikka se ketuttaakin. Aamulämmöt on edelleen ylhäällä, mikä huojentaa mieltä, ehkä se keltsi ei olekaan ton tuhrun syy. Silti en jaksa uskoa tärppiin tässäkään kierrossa ton tuhrun takia. Nielu on kuin Sahara, nenä tippasee kuin Niagara ja aivastelen kuin pyörremyrsky. :D Ja taas meni viime yö pyöriessä olojen takia. Mutta tsemppifiiliksellä kohti viikonloppua! :)

-------------
yk 4
Nuvaring hus pois 6/2014
Tjottaillen 7/2014

Pepe 35/28-32, jouduin jo perumaan ens viikon lääkärikontrolliajankin, kun en vielä clomeja oo päässy aloittamaan...

Hienosti tää nega vielä muuttui roskishaamuksi, että ei noihin haamuihin ole luottamista.
Yritin ottaa kuvaa haamusta, tuskin näkyy.
ImageUploadedByVau Foorumi1415257053.550008.jpg

No kokemus karttuu ja oppii itsekkin asioista enemmän...

Ja muoks. Tämä on siis virheellinen haamu, kun verikokeilla todistettiin ettei ovulaatiota ole tapahtunut.

Muokattu viimeksi:
Larissa <3 toivottavasti sinnekin plussa tulee pian :)

Muurahainen auts :/ onko sulla ollut tää kierto jotenkin erilainen? Tikutitko ovista? Vai oisko tää sellainen ovuloimaton kierto?

Täällä tänään kp19/23-25. Tätiä odotetaan kovasti.

Hauska oli eilen seurata sitä ultraa. Ja kun sain kuvat mukaan niin piti niitä illalla miehelle esitellä :D kohdun limakalvot näytti kuulemma tosi hyviltä. Yritin tutkailla kohtua oisko siinä ollut jotain erikoista mutta vaikeeta se oli kun en tiedä miltä sen kuuluisi näyttää! Ja ei näytä kuulemma siltä että olisin ovuloinut tässä kierrossa. Joten tätiä odotetaan kovasti!

Täälläkin jo odotellaan innoissaan likkojen ultrakuulumisia :)

On. Kokeiltiin eilen nuha lähtee nus..nukkumalla taktiikkaa :grin
Nyt pikku ällövaro! Miehen tuotoksia pyyhkiessä tuli mukana hailukan vaaleanpunaista turhua. Aiemmin ei oo moista ollu eikä menkat ole ennen sunnuntaita alkamassa. Täytyy tarkkailla tilannetta o_O jotenkaan ei oo sellanen olo että raskaana olis joten ihmetyttää toi..

huomenta ihanat.

tsemppiä muurahainen inshaAllah tilanteesee tulee pian selvyys.

pepe jännityksellä ootan miten käy sun kierron lopussa, oispa siellä kuitenki ylläri matkassa :)

täällä ootellaa sateen alkamista. teoria siitä että yhtä hyvää päivää seuraa monta huonoa vahvistu tänää ku sain todeta et toissapäivä oli hyvä, eilen halusin olla yksin makkarissa näkemättä koko perhettä hein käytöksen takia ja tänää sama meno jatku ukon ja esikon toimesta ja sama mieliala tuloksena. minä tässä lataan uutta järjestelmää tietokoneesee ku saan ilmasin mac osx yosemiten :)

muurahainen, mullekin näkyy haamu!

Anskunen, mulla on ollut tota (ilman että on yltynyt isommaksi vuodoksi) eli en säikähtäisi. Loppukierrosta on vaan limakalvot herkemmät.

-------------
yk 4
Nuvaring hus pois 6/2014
Tjottaillen 7/2014

Äsken alkoivat menkat ilman mitään ennakkovaroitusta. Miksi, miksi, miksi taas??? Nyt sitten alkaa yk16, jos en ole ihan laskuissa seonnut.

Mieli ollut ihan maassa tässä viime päivinä. Harmittaa toi täti... Ilmeisesti en ole ovuloinut menneessä kierrossa, koska vuoto on ihan olematonta normaaliin verrattuna, lähinnä samanlaista tuhrua kuin km-vuoto lopussa. Tietysti tämä taas pistää miettimään, kuinka kauan kehon palautuminen normaalitilaan kestää... Miksikään valemenkoiksi en näitä usko, koska mitään alkuraskauden oireita ei ole. Ärsyttää, kun en oikein edes tiedä, mistä laskisin kp 1 alkaneeksi.

Gatusa sehän olis ihan huippua mutta uskon ensikiertoon ;) ja sä oot jo niin huisin pitkällä, toivottavasti loppu raskaus menee hyvin sekä vauva pysyy tarpeeksi pitkään yksiössään, ja sit pian pääset nuuskimaan sitä maailman ihaninta tuoksua <3

Staling ja pandakarhu voimia, toivottavasti tää kierto ois se teidän :) en nyt muista mutta kauanko teillä ollut yritystä takana?

:sad001 negojen nega :sad001 ei edes haamua teidän tulkittavaksi, tihrustin nenä kiinni puikossa mutta kun ei niin ei. jos ei kahdessa päivässä tapahdu mitään ni mä hommaan lisää testejä.

täti on varmaan vaan myöhässä, eihän se pääse perille ku täällä Saksassa on junalakko :p

Panda pahoittelut! Mikä ikävä yllätys.. :sad001 Toivottavasti viimeistään jouluukuu tuo selvyyttä!

Muurahainen minkä merkkisiä sun testit on? Mä näen punaisen hailuran jo tuossa ekassa kuvassa.. mutta mulla on semmonen hytinä että noissa sinisissä tikuissa on näkyny tommosia hailuroita täällä välillä niin et täti on tullu, siis että voiko niihin tulla hämäävä viivanpaikka?

Mulla on Davidin herkkiä testejä ja nekin tuntuu jotenkin muuttuneen, kun aikaisemmin (ennen esikkoa) niissä en koskaan syyttä nähnyt edes mitään harmaata viivanpaikkaa suurennuslasilla tiirailemallakaan.. mutta nykyää tulee aina semmonen harmaa hailura viivanpaikka joka ei kuitenkaan muutu punaiseksi.

Asuksä Toffee Saksassa? Va ootko vaan lomalla?

Mä yritän hengitellä ommmm ettei iskisi isompi paniikki ennen huomista.

starling ja panda, pahoittelut menkoista ja suuret tsempit uuteen kiertoon.

Anskunen, myös mulla on ollut tommoista vuotoa. Limakalvot on herkillä loppukierrosta ja pienet vauriot saattaa vuotaa. Jos sitä kuitenkin jatkuu useammin niin suosittelen käymään gynellä tarkistuttamassa tilanne.

Tervetuloa Meritähti meidän hullujen sekaan :grin

Silvin kipukohtaus kuulostaa hurjalle. Mikä siellä on tilanne tänään?

Onko ultaihmisistä jo kuulunut? Täällä pidetään vielä peukkuja.

Onnea haamuista ja toivotaan vahvistumisia.

Onnea plussanneille ja paljon vauvaliimaa kyytiläiselle.

ON: 24/28-32 ja dpo 7-10. Tänään on tullut pientä tuhrua. Kiinnittymisvuotoako!? Sitten se kai viittaisi enemmän tuohon dpo 7:mään eikä 10:piin.

Testit tilasin eilen Kotitestit.fi:stä, kiitti vinkistä. Tilasin myös tarjouksesta hauskan eläinhahmoisen kuumemittarin. Pieni heräteosos :grin . Voipi olla, että testit polttelee jo ennen vkl, jos tupsahtavat huomenna postista.

Takaisin