Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jennyyllä oli hienot viivat! Onnea!

Kännykällä on niin turha tihrustella haamuja, kun ei niit meinaa millää nähä :(

Lume saman verran makso. Mut jos oisin tiennyt olisin ostanut sitten vasta kun varmasti täti on saapunut, nyt tulee vaan reilusti vv:tä. Kokoajan elän toivossa et täti saapu ja vessaan kun pääsee ni pah, se mitää tullu ollu...

Hei sellaista kyselisin että miltä se kohdunnupukka tuntuu ennen menkkoja? Oliko kova ja ylhäällä vai pehmeä ja alhaalla?

Last edited by a moderator:
Mun mielestä noi clomit on sika kalliit. toivotaan että se täti
tässä tapauksessa saapuisi sinne :)
mä en edes tiedä missä se kohdunnupukka on :D

Muurahainen, itse en enää edes loppukierrossa tunnustele koko nipukkaa, kun päivän mittaan vaihtelee tuntuma. Välillä on alhaalla, välillä ylempänä, välillä taas melkein yhtä pehmeä kuin oviksen aikaan ja välillä kivikova! Ei oo ainakaan mun nipukkaan luottamista :grin

Laskeskelin tossa tänään on 33/28-32 ja kohta vaihtuu jo vuorokausi, mitään tuntemuksia ei oo. Eilen testasin päivällä muutaman tunnin pidätyksestä negan. Verikokeen mukaan ovulaatiota ei edes tapahtunut. Mun kroppa selkeesti pottuilee mulle... :(
Perjantaina testaan seuraavan negan jos vielä tarvetta, kun on vielä noita ilmaisia testejä tuolla kaapissa.

Mulla on kans ollu noita seesteisiä oloja. Ei oo harmittanu juuri mikään, mikä on aika poikkeuksellista tässä vaiheessa kiertoa. Kp 25/? ja hätähousuna testasin tänään negan. Seuraavaksi testaan lauantaina jos ei oo täti punainen tullut vielä käymään, sit yritän vitkutella viimeistä ku ei oo ku kaks testiä kaapissa. Tavallaan tekis mieli ajatella et ku ekassa kesti ni tää toinen tulis ekasta kerrasta mut en kyllä oikein usko :grin Pitkään yritykseen yritän henkisesti varautua, kai se henkinen kunto ja optimismi siitä taas hiljalleen rapisee.

Edelliselle näillä kierron paikkeilla testatulle haamulle puhkes pari päivää sitten eka hammas ja tänään se päätti jättää ryömimisen välistä ja alkoi konttaamaan. Tosin muutaman askelen vaan kerrallaan, näyttää vähän epävarmalta, mitä tuolla uudella taidolla pitäisi tehdä. Ylpee itestään selvästi ja heiluu ja huitoo siinä konttausasennossa nyt sit koko ajan, ihme että malttoi käydä nukkumaan. Ihanainen pikkuinen :love017

Täytyypä kysyä, että onko täällä muita, joita jo alkanut puuduttamaan vauvanteko? Ja nimenomaan TEKEMINEN. Eilen sitten jotenkin napsahdin ihan täysin. Herraseni melkoisen tietoinen ilmeisesti kiertoni vaiheista ja eilen sitten sanoi, josko tehtäis talletus ennen kuin hän lähtee töihin päin. Otin uuden liukkarin käyttöön ja ehdittiin aloittaa hommat, kunnes sain jonkin ihme kohtauksen. Hyppäsin sängystä ylös, heitin liukkarituubin seinään ja tuumasin vain, että nyt loppu tämä! Mie en enää jaksa! Ties mikä hormonipiikki itsellä tuolloin oli.. Varmaan irtosi kolme munasolua kerralla.. styles/default/xenforo/hmh.gif

Pp, eikai noilla dpoilla vielä mitään menkkaoireita ole :cool:

Aurinkoinen, no on todellakin! Eikä mikään ihme. Kuukaudesta toiseen viivojen tihrustamista ja sen mukaan panemista (excuse my french). Se pistää tympiin eikä ole läheskään aina enään kivaa. Me ollaan yritetty hakea siitäkin huumoria niin on edes vähän helpottanut.

Mimmu Lohduttavaa, että jollakin samanmoisia tuntemuksia ollut. Sepä se, viivojen tihrustelu ja sen mukaan punkkapuuhat. Huh. Vasta viime kierrosta lähtien on alkanut homma oikein kunnolla tökkimään. Siihen asti vauvanteko oli hauskaa, jännittävää, toi uutta sisältöä parisuhteeseen. Nyt tuntuu, että panis vaikka 24/7, ja joka reikään mitä löytyy, niin aina tulos sama: yksi surullinen viiva tikussa. Pitäisköhän sitä itsekin koittaa löytää jonkinnäköinen huumorinkukka tähän touhuun. Tai sitten vain unohdan hetkeksi koko vauvapuuhat ja keskityn johonkin muuhun. Helpommin sanottu kuin tehty.. :happy8

Soma: miks täälläkin on hätäinen ja testaa menkka vuodon aikana :) ja miks mä nään viivan paikkoja ja hankin itselleni olon että oliskohan tärpänny... miks me naiset ollaan tällaisia. Sun testin pilkulle vahvistumista :)

Muurahainen: entes jos ei tuu menkat vaan plussa testi. Niitä ei saa palautettua :)

Aurinkoinen, ei mekään sitten lopuksi kuitenkaan haluttu antaa periksi mutta pari vikaa kiertoa meni varmaan keskimääräistä rennommin. Testasin mutta mentiin silti joka toinen päivä tyylillä ja ees yritettiin pitää hauskaa.

PP, toisaalta sekin on hyvä uutinen, että se keltarauhanen siellä jomottelisi, sillä se kertoisi ovulaation tapahtuneen. Keltarauhanen kun muodostuu puhjenneen munarakkulan tilalle. Plussa ovistestissä ei vielä ole sataprosenttinen merkki ovulaation tapahtumisesta :thumright

voi luoja nyt mä sen tein. hyppään kaivoon ! Luin mammaksi.fi:n testeistä mitä mulla on. Useat saaneet turhia haamuja :( nyt mä hyppään moikka :D

Aurinkoinen kyllä on tuota samaa tuntemusta täälläkin, vaikka kauan ei olla yritettykään. Mutta joka hiton kerta, kun se p*rse alkaa vuotamaan, niin kyllä kiukutta. Ja se että välillä seksi maistuu puulle, kun pitää "väkisin". Mutta toki huumorilla selviää vaan välillä huumorinkukka on tunkiolla :D

Lucky87 miks me osa naisista ollaan niin kärsimättömiä odottamaan, kuitenkin aikuisia naisia. Ymmärtäisin, jos kyse olis esimerkiksi 3 v nassikasta joka odottaa milloin saa avata synttärilahjat :D

Takaisin