Lucky mä kyllä uskon tai toivon että olisi niskoista kyse. Toki pikkasen kummittelee taustalla tuo 25% mahdollisuus ms-tautiin.
Mutta todellakaan en ole toivoa menettänyt! :)
Toissa kesänä mulla oli koko kesän ajan selkäkipuja ja niin pahoja että jos kaupassa olin oli pakko lähteä kotiin itku kurkussa ja kipu oli niin paha että tuntui kun itse asia olisi tullut housuun.. Onneks näin ei kuitenkaan käynyt :D
Selkäkipu helpotti että sitä ei tullut kuin silloin tällöin jonnekkin jouluun asti. Ja loppui kokonaan edelleen välillä juimii(ei siis satu) hyyyyvin harvoi selkää. Tyhmänä en silloin käynyt lääkärissä vaikka selkäkipu oli todella häiritsevää ja haittasi jo arki toimintojakin.
Mutta kyllä toivon että kyse ois vain niskajumista :)
Te ehditte aina päivän aikana kirjottelemaan sivutolkulla, niin täällähän saa lukea juttuja ihan pää pyörällä ja sitte unohtaa mitä piti sanoa. Harmi ku työt haittaa foorumilla notkumista
Omaa napaa sen verran, että kierto ei taida omaksi yllätykseksi ihan hirveästi venähtääkään näin km:n jälkeen. Tänään siitä on tasan kaks viikkoa ja aamulla bongasin limatulpan. Jospa se ois ovis sieltä tuloillaan.
Ui, täällä oli ihania ultra kuulumisia :)
Onnea niistä :)
Lucky näen kyllä viivaa sun kuvassa :) Sille vahvistumisia !!
Ja muille plussa tuulia ja kaikkee hyvää ja hempeetä ja haleja ja ja !!!
Mä tulin töistä kotiin ja sen yöllisen riidan seurauksena isäntä oli tuonut yllärin keittiön pöydälle työpäivänsä aikana :)
Oli ruusuja ja suklaata ja pieni paketti jossa oli mun kauan toivomat korvikset ja kortissa anteeksi pyyntö
Normaalisti en ole lahjottavissa mutta kyllä se nyt sai anteeksi !! Tätä tapahtuu niin harvoin ! Ihana ukko
Kun tuolla aiemmin mimmu ja silv kertoivat olevansa tyyniä, niin mulla sen sijaan on hermot aivan lopussa, kokoajan huonolla tuulella ja vituttaaaaaa. Sekin on selvä merkki siitä että be menkat oikeesti alkaa ens viikolla. Äsken tuntui repäisykipuja alavatsalla ku nostin tyttöä, mut nekin lienee normaaleja tuntemuksia ennen menkkoja.
ihana että mies pyys anteeks sulta mariska ja ihanat yllärit saitki.
mä päätin et mä kyl ansaitsen tänää hemmottelua ku oon tehny sen verran paljon kaikkea tänää ni voisin vaikka herkutella ehkä...huomenna ois aamusta ku ukko vie esikon kouluu ja lähtee ite töihi ni siivousprojekti mulla, mulla ku on sellai olo et pakko vaa tehä jotai ja tulee hyvä mieli ja olo ku saa yllätettyä miehen :)
Mulla aivastelut lisääntynyt, ja niiden seuraamuksena repäisykipuja.. Alkaa olla kyl niin paljo oireita et tästä kierrosta tuskin tulee tulosta. Aiemmat kierrot ainakin menny niin. Ja viime kierrossa (km) ei ollu mitään.
pp, täällä sen sijaan on vaihdellut mieliala laidasta laitaan. Itkutkin ehdin vääntää ihan turhasta, kun vaan liikutuin :D Muuten on aikaisempiin kiertoihin verrattuna oireeton olo. Ehkä olen vihdoin osannut lopettaa oireiden kuvittelun! :D Ei sinne mitään menkkoja tule
-------------
yk 4
Nuvaring hus pois 6/2014
Tjottaillen 7/2014
Silv, älä lannistu vielä. Milläs kiertopäivillä menet nyt? Mulla oli järkyttävää aivastelua kiinnittymisestä lähtien muutaman viikon, eli seki saattaa olla oire.
Jeilei, kp23/30-37 dposta ei tarkkaa tietoo. Tarkotin vain sitä, että kierrot jossa ei oo mitään tapahtunu, on ollu niitä joissa "oireita" on muille jakaa. Kirves ei oo vielä kaivossa, mut sidottuna nilkkaan jotta tulee mukaan hyppypäivänä :D
Täällä kamala väsymys ja repäisy kipuja... päänsärky Myös hieman pilkahtelee... ja outoja juiluja rintoihin mutta ei tietoakaan kipeistä rinnoista niinkuin ennen tätiä. outoa kutinaa ja kihelmöintiä mahassa...
Hahaha :D missähän kohtaa on menny kasvatus pieleen :DD "hei tuolla telkkarissa näky äsken semmonen koira minkä haluun!!" "No minkämoinen?" "Sellanen mikä röyhtäsee ja piereskelee ja oksentaa!!!" :DD
Täällä ilmoittautuu yksi suuri hätähousu! Tarkoitukseni oli, että testaan viikonloppuna. ..MUTTA kaapissa yksi apteekin oma testi. Ja pitihän se sit siihen tikkuun pissiä. Testiajan sisällä tikkuun tuli haalea pilkku viivan kohdalle, mutta kuvassa se ei näy vaikka yritin zoomilla tarkentaa. Mutta on niin sellanen olo, että täti tulee viikonloppuna. Miks pitää olla niin hätäinen, että turhaan pissiä noihin tikkuihin ja kiusata itseään.
Te hätähousut ootte saanu mutkin miettimään joskos testaisin huomenna aamulla asiaa ei helpota mies joka tivaa koko ajan koska testaan ja aionko kertoa hänelle kun testaan jne
Anskunen älä liity tähän hätähousu klubiin. Et saa kun pahanmielen, jos sieltä ei tuu tuplaviivoja! Kiukuttaa niin paljon kun pitää touhottaa tälleen! ! Ja sit vielä, kun sinne tikkuun ei tule puhdasta viivaa vaan joku hiton piste viivanpaikalle voi perhana sentään
Hello, omaa napaa sen verran, et se pirun täti ei oo vieläkään tullut. Kävin tänään hakemassa clomit apteekista. Hiukan kalliit oli, yllätyin hieman hinnasta. Et sais se täti nyt sit tulla kans... :)