Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Harmony: Ovulaatiotestit reagoi sekä HCG:hen että LH:hon :) Raskaustestit vain HCG:hen. Mutta - kun se ovistesti reagoi molempiin ja lutenisoivaa hormonia on joka kierron vaiheessa ainakin jonkin verran, niin ovulaatiotesti ei ole luotettava raskaustesti. (Molemmat hormonit on saman tyyppisiä - jos nyt oletetaan että istukkahormoni olis rakenteeltaan ABC ja lutenisoiva hormoni AB niin se lutenisoivaa hormonia etsivä testi reagoi AB:hen on siinä sitten C perässä tai ei, kun taas raskaustesti reagoi vain, jos koko ABC tulee täyteen.)

tervetuloa tirpukka joukkoon ja plussatuulia :)

veronicat tuo on sitä ekan kolmanneksen ihanuutta toi armoton väsymys...muistan iteki et ois voinu nukkua 24/7 sillo, nyt mennää sit puolestaa unettomuuden ja 3h unien välimaastossa.

Kiitos elmiina. Viisaampi olen taas.
Ja lucky aika hyvin kuvas mun uni sua ;)

Tervetuloa tirpukka! Plussatuulia sulle

Tervetuloa uusille ja plussatuulia ♡

On.Täällä yksi pöhkö oireilija! Yk12 menossa ja ekaa kertaa "tunnen" oireita :confused: varmaan kuviteltu kaikki! Nyt jo helpottaa :oops:

Kp22/28-30 dpo9?

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa uusille! :hello

Ja ennen kaikkea onnea plussanneille! :Heartred

Täällä oli puhetta noista unista. Joskus tuli mietittyä, että kolme kertaa ollut raskaana enkä kertaakaan nähnyt raskausunia. Kaksi kuitenkin ehti viikoille 12-13. Oon miettinyt, että mahdoinkohan sillon jo aistia ettei kaikki oo niinkun pitäis tai ettei tässä nyt hyvin käy...

On. Kp 9 ja talletukset aloitettu hyvissä ajoin. Viikon päästä onkin lapsettomuuspolilla ne tutkimukset,
JÄNNITTÄÄ! :excited001 jotenkin odotan, että sieltä tulee sanomista niistä kilppariarvoista mutta sitten taas jos ne ei keksikään mitään syytä niin sitten ottaa päähän!:smiley-angry019

Tirpukka! Aina mahtuu mukaan! Toivottavasti tärppäis pian.

On. Rinnat kipeet ja alavatsaa pistelee. En kerkee huomenna vielä teidän harmiksi testailemaan kun ennen postin tuloa pitää lähtee töihin... lauantaina sitten tai sunnuntai aamuna. Huomenna pitää soittaa taas polille ja pyytää uusia resepti lugeille mikäli menkat ei ala tänään... ei kyllä yhtään siltä tunnu. Lähinnä nyt tuonne oikean puolen munikseen pistää ja keskellä Alamahassa on neule puikko tuntemusta... Dpo 14 ja välillä yököttää ja välillä ei. :) elohiiri hyppii taas emättimessä :)

No niin nyt löysin minäkin sen sivun missä vaihdetaan toi nimimerkki, niin voisin kanssa tässä pikaisesti esittäytyä. :)

Hei olen muurahainen :greet025
Ehkäisy jätettiin poikke viime vuoden loppupuolella. Parit hailakat plussat olen testannut, mutta mukana eivät pysyneet. Toinen saisi luvan ilmoittaa jo tulostaan. Tutkimuksia aloitettu sen verran, että verikokeissa käyty, papa ja pisukokeet annettu, tuloksia odottelen.

ON:ää sen verran, että tällä hetkellä kp 25/28, oviksesta lähtien hyvin etova olo ollut. Ekaksi luulin olevani vatsataudissa, mutta kun vain kerran yli viikko sitten oksensin ja olo ei ole lähtenyt mihinkään, niin tulin siihen tulokseen, et ei, vatsatautia se ei ole. Koskaan aiemmin ei tälläistä oiretta ole HETI oviksen jälkeen ole ollut... nyt vaan ootellaan, et plussa tulis testiin :)

Tervetuloa muurahainen! Lupaavalta kuulostaa oireet ;)

Lucky, minä en nää viivaa tuossa kuvassa, taidan olla sokea. odottelen sun digikuvaa ennen kuin uskallan onnitella! :)

Onnea myös plussista, en tähän hätään muista nimiä... Oliko se ainakin Dikulle tullut?

ON. Kp 20/27(?) ja kuudes teropäivä. Oireita ei sen kummempia, eilen oli alavatsalla vähän painava olo. Vielä siis 4 teroa jäljellä, jonka jälkeen odotan menkkojen alkavan 3pv sisään. Tai siis en odota, vaan toivon että jää 9kk pois :D

Muoks. Oho, olihan täällä muitakin uusia. Tervetuloa teillekin, mukaan kyllä mahtuu :)

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa kaikille uusille, tähän joukkoon kyllä aina mahtuu :)

Silv ja muut unia nähneet, tyrskin bussipysäkillä kun teidän juttuja luin :grin Kaikkea se pääkoppa kehittääkin!

Paljon on testaavia listalla eli plussa-aalto jatkukoon! Paljoa en teidän kanssa ehdi höpisemään tai komentoimaan, mutta lueskelen kyllä ja taustalla notkun ja tsemppaan :)

tervetuloa muurahainen ja plussatuulia. kuulostaa jotenki tutulta iha ku itelle ois käyny samal taval 3pvä ennen menkkojen alkua 4pvä ennen tein plussatestin ja nyt ootellaan joulukuuta että neiti saapuisi tälle puolelle inshaAllah :)

larissa juu likoilla on ollu mielenkiintosia unia :)

Voi vitsit, mie en voi käsittää että Gatusa siekin olet jo niin pitkällä! Vastahan me täällä sitä sun testaus-teatteria jännättiin, kun et ensin meinannut testiä saada ja sen yhden testit puotit vielä veteenkin :grin :grin :grin

jep larissa aika menee nopeesti. minäki välil naureskelen että vastaha me piinailtii täällä yhes et ollako vaiko eikö olla ja sit tosiaa se testi veteen ja kaikki oli et mitä sä oikei teit siis testi vedes... ja uutta testiä kehiin. saas nähä menikö ukolle eile illal viesti perille että vaatteet on paras hommata pian koska ne pitää pestä ja laittaa valmiiks ja mun pitää kehitellä viel kassi mihi laittaa sairaalaa varten vaatteet. tekemistä riittäis enemmän ku tarpeeks.

tervetuloa uudet!! ♡

Minä haluan jo raskaaksi, haluan shoppailemaan kaikkea! :D
miks tää ei vois olla helppoa :(

Voi kuumeilijat! Eihän kuumeilla niin että koko muu elämä lipuu ohitse? :wink

10626654_10153426777501988_3162186180971317211_n.jpg

Tässä on tärkeää sanomaa vaikka kyllä tiedän että se malttamattomuus piilee minussakin. Yritetään silti muistaa että kaikki asiat tapahtuu tässä hetkessä :Heartred:Heartred:Heartred Mikään ei tapahdu ennen kuin on oikea aika :Heartred:Heartred:Heartred

Iloa ja valoa päiväänne!

Onnea plussista, en muista enään kenellä niitä näkyi :grin Tarrasukkia sinne! (tässähän iha kateelliseks tulee)
Ja moikka vaan kaikki uudet! peukut pystyyn plussille!

Voi ei noita teijän unia, haha. Meinasin töissä kyllä tipahtaa maahan kun luin sen afrikka unen :grin:grin olikos se nyt silv.
Minä en nää mitään unia, ehkä joskus viime vuonna viimeksi nähny, kai mä niin huonosti nukun tai jotain?

Hei noista clomeista ja muista hormoneista; usklataakohan niitä syödä töissä sitten? miten ootte ite pärjäilly samaan aikaan niiden ja töiden kanssa?

nii ja osaisko joku kertoo millanen on tää aukkari tutkimus? Mulla on nyt kp15/30 ja ens kierrossa pitäis kp10-13 mennä johtimet siis tutkii. Pelottaa vaan tutuuko se miltään? sattuuko? :eek:
Mieheltä simppa testi samalla kertaa sitten.

Etsijä: Meillä kun tuota yrittämistä ollut 4-vuoden ajan, niin välillä epätoivo ottaa vallan.. Varsinkin jos kaverit/ tuttavat tuleevat raskaaksi ja miettiivät että pitäävätkö...

elämä on epäreilu...

mulla toki onni, että minulla on ihana poikani ♡♡

ilmavaivoja kovasti on, mahaa polttelee tai muuten joku omituinen tunne.. Eilen tosiaan maha kipeä, mitä lieneekin.
ja väsyttää, mut uskon et tää syksy tekee väsymyksen.

Takaisin