Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenia naiset :)

Tänään on mun varovainen tuuletus päivä :) digi näytti raskaana 1-2 <3 ui ui :D

Täällä näkyy haamuja :) haamuille vahvistumisia <3
Muille iso kasa tsemppiä!
Edelleen oon ihana lukea teidän kaikkien juttuja <3 mukavaa päivää kaikille !!

me mennään Mira ihan samoissa, mullakin kp32 tänään, mut ajattelin vasta su testata jos sinne asti pääsee. Limavuotoa edelleen ja aamulämpö 35.4.

Joku kysyi clomien sivuoireita. Mulla oli ekakierrossa itkuisuutta ja masista, kuumia aaltoja, ajatuksen juoksu huononi ja huimas. Ihan kamalaa, mutta sivuvaikutukset vähentyny joka kierrossa. Mielestäni oon myös lihonnu...

Onnea Mariska!

ON: Kolmatta erillistä kertaa tulee kananmunalimaa jo tässä reilun viikon aikana... Menkkakramppeja ollut myös koko sen ajan. Joo-o, kroppa sekaisin :grin Pari tikkua olen varuiksi pissinyt ja negaa näyttää. Ei auta kuin odotella.

Moikka, kertokaas mulle viisaammat, että voiko ovulaatiotikku näyttää raskauden? Tein tänään ovulaatiotikkutestin ja tuli kaks viivaa toinen vahvempi ja toinen hieman vaaleampi. Mulla pitäis alkaa ens viikolla menkat. Tein tänään raskaustestin ja se näytti negatiivistä. Mulla on tänään kp 23.

Kyfi, ovistikku näytti ainakin itselläni vahvaa plussaa raskaana ollessa, mutta silloin kyllä jo myös r testiin tuli plussa. Ovistikussa pitää aina olla kaksi viivaa. Positiivinen se on vasta, kun ovat yhtä tummat tai testiviiva kontrolliviivaa tummempi.

Raskaustesti näyttää raskauden testistä riippuen aikaisintaan dpo 10 ja siitä eteenpäin.

Onnea Mariska <3 mikä Dpo sulla on?
Kyfi mulla näyttää aina kierron lopussa liki plussaa,mutta kyllä se voi tottakai raskaudenkin näyttää.toivottavasti olisi juurikin raskaudesta kyse :Heartred

Näyttääkö raskaustesti jo positiivista vaikka kierto on 23? Vai kannattaako mun tehdä uusi testi vasta ens viikolla?

Siis miksen mäkin voisi nähdä ihan vaan tavallisia raskausunia vaan niissä pitää aina olla jotain ihan pehmeetä.. Viime yönä synnytin Afrikassa tiipiissä keskellä jotain aavikkoa. Mies ei ollut siellä mut mun työnantaja oli (siis pyörätuolilla, ja sillä oli siinä tuolissa raketit että pääsi leijuun eteenpäin kun se hiekka upotti..) Ja kun se synnytys alko, työnantaja leiju sen pyörätuolinsa mun varpaan päälle niin että kynsi mureni pois ja sano vaan et noniin nyt se synnytys ei satu kun sua sattuu varpaaseen enemmän... -.- ja sit heräsin. Huhhuh. Täällä kp19 ja väitän että ovis oli viime yönä. Koska seksin jälkeen mun maha tuli ihan todella kipeeks, ei oo ikinä ollu näin, en ainakaan muista.. Onks muilla ollu? Siis tuli sellanen olo että jotain meni oikeesti perille asti :o

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

jo oli uni silv...vai että oikein afrikassa synnytit :) inshaAllah ei sentää toteudu tuo uni ainakaa kirjaimellisesti :) plussatuulia toivottavasti nyt tulee plussa kierron lopussa.

Täällä kanssa eräs joka on kohta vuoden odotellut pysyvää plussaa testiin.
Onnea mariskalle!

Hei kertokaas millä digitestillä näkee noi mahdolliset viikotkin?

Kyfi eikö ovulaatitikut reagoi LH-hormooniin kun taas raskaustestit HcG hormooniin? Mut kokeneemmat varmaan tietävät enemmän. ;)

Mariska onnea! Höh mä en nää mitään luckyn testissä------tyhmä puhelin ja sokea omistaja!

Silv siis noi sun unet on huippuja :) taas nauroin!
Ja unista puheenollen mä näin unta siitä että LUCKY teki positiivisen testin... Hhhh hhhh mulla oli se testi ja se oli perusviivoittimen kokoinen! Olit mun unessa LUCKY norm.pituineb, lyhyehkö ruskea/tummatukka ja sulla oli silmälasit ja tuulipuku ;) ------ mä tarviin näköjään lomaa kotiäitiydestä hhhhh

Elaffy hyvä vaan kun pääset purkamaan vähän tunteita. Eiköhän jokainen vuorollaan täällä tuulettele! ;)
Ajna onko paljonkin opintoja takana vyöhyketerapiasta? Itseäni on alkanut kiinnostaa, mutta kurssit melko kalliita loppupeleissä.
Gatusa maashallah. Sulla viikot vaan juoksee ja must tuntuu et oma aika vaan "junnaa", kun pitäis testailla niit ras.testejä :( mix ei tuu jo viikonloppu!!!! Miten onko supistukset vähentyneet? Hyvä, että jo hienosti tyttö siellä raivotarjonassa niin voi olla levollisin mielin.

Kyfi clearbluen digitestillä näkee millä viikoilla on raskaana!

Pikaisesti täältä huutelen suuret onnittelut kaikille plussanneille! Hienoa diku! Niin on komeat viivat ja lucky nyt niin toivon että se haamu siellä vahvistuu! Ihanaa onnea paljon! <3

Ai niin ja tietenkin kaikille uusille tervetuloa! Toivotaan että visiitti täällä on lyhyt ja myös pääsette heti plussa aaltoon kiinni! :)

harmony kiitos kysymästä supparit pysyn pois mut neidin pää painaa aika alas jo mut ei ol viel sentää pudonnu synnytytkanavaan koska ei ol hengittäminen helpottun :) kovasti tuo välillä potkiskelee ylös ja nyrkkeilee alas. usko pois kyllä sitä toivois että ois jo jossai marraskuun lopussa jo että pääsis kohta saamaa neidin syliin. kyllä tuo viikonloppu kohta on ni pääset testaamaan inshaAllah. mulla on lauantaina ultra inshaAllah :)

Terppa kaikille! Mahtuisko mukaan Viel Yks armoton kuumeilija, kaikkien mahdollisten oireiden kuvittelija, liian aikaisin ja liian useasti testaava,kolmatta lasta niiiiin kovasti haluava ja tahtova ja toivova nainen!?!:excited001
..ihan lyhyesti omaa napsukkaa: Mulla siis jo 2 lasta, pojat 1v ja 2v5kk, aviomies löytyy (onneksi) myös. Esikoinen tärppäsi hienosti ekasta kierrosta, pikkukakkonen tärppäsi Viel :schocked028hienommin toisesta yk:sta, mutta tämä kolmas vaatiikin jo enemmän "töitä"..anteeksi nuo keskelle tekstiä putkahtelevat hymiöt, en saa niit poies kun puhelimella yritän ropeltaa..
Mutta siis, ikää minul 29, ja joku ihme ikäkriisipaniikki iskenyt, haluu saada lapset nyt!! Eikä enää 5 vuoden päästä. Tällähetkellä menossa yk 5 ja dpo 5tai6, kierto normisti 28-30.. Parissa viime kierrossa testailtu hailuja plussia jotka ilmeisesti kuitenkin "kemiallisia"...
:hug003Kovast yritän täält puhallella plussaisia tuulia kaikil!!!

Harmony: mulla on tumma tukka yli olkapään. Kuljen kyllä enimmäkseen kollari housut tai tuularit jalassa ja tuulipuvun takki päällä. Silmälaseja ei oo, on joskus ollu ja varmaan pitäis taas käydä näyttää näköä jossain :) normaali mittainen olen. Ehkä tuo viivottimen kokoinen testi puikko viittaa siihen että puikot pitäs mulle olla isompia jotta en vois kuvitella niihin mitää viivoja. :) no ootastellaan ja katsotaan. Äsken nippaili ala mahaa, sitä neule puikko tuntemusta. Tuli tunne että joku yrittäny kiinnittyä ja nyt se päästi irti ja Alko Lima kalvoki irtoilla. Toivottavasti ei. Mä niin toivon että näkisin oikean plussan nyt tässä kierrossa ja se pysyisi kyydissä loppuun saakka

Moikkeli kaikille!
Ihunia uutisia, haaleita plussia ja uusia yrittäjiä.. :smiley-bounce013
Täälä arvon varhaisultraan menoa tai menemättömyyttä ja loppuajan oon vaan kuoleman väsyny.:coffee2
Aika on todella juossu.. itse täältä ja vauvahaaveista lomalla olleena nyt vasta tajuan kuinka ihanan moni on raskautunut ja kuinka pitkällä te jo viiletätte:flower

Ei jaksa käydä lukemassa ees näitä.. koska taidan väsymyksellä aiheuttaa muille perheenjäsenille ennenaikaista harmaantumista? Eilen heräsin päikkäreiltä, luulin että on aamu, mies ei oo tullu kotiin yöllä töistä ja ulkona on tulva.. sitten aloin juoksentelemaan ympäri ämpäri kunnes mun tytär stoppas mut, näytti kännykkää ja totes; äiti, nyt on ilta, Mies on iltatöissä ja sun ois syytä rauhottua...:happy093. Huh.. kertonee jotain mun siitä kuinka syvää unta nukkuu...

Takaisin