Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miten nuo ovislimat nyt menikään? Tiistaina tuli paksua kananmunanvalkuais limaa ja eilen ei mitään, mutta tänään taas paksua :O . Kp15. Millon mä ovuloin vai ovuloinko koskaan :(

Onnea Aida ja tervetuloa plussanneiden joukkoon :Heartbigred

Aida onnea hirmusesti!!

Granger mie otin kans viime kierrosta digit käyttöön ja tein myös samanlaisen huomion et ovispäivänä limat vähenee.Mut kipuja onki sit senki eestä.tässä kierrossa en aio tikuttaa.meen tuntemusten mukaan ja ei sit tarvii miettiä mikä dpo on ;)

Onnea aida!!!!! Annat meille niin paljon toivoa! :) Listaas niitä oireita :wink

Granger, pistän digitaalista harkintaan jos jatkossa tilaan ovistestejä enää (eli jos enemmän tosissaan alkaa mieskin yrityshommiin että se tarkempi testaus olisi kannattavaa). Nyt piti vaan toi lahjakortti käyttää ja siksi tilasin :grin

Tämmöinen pikakommentti vaan kesken töiden. :)

Pikkuminski: onko sulla mitään muita oireita ollut? Tai kohdunkaula pehmeä ja alhaalla? Kannattaa ottaa testit kaveriksi. Ja tietty puuhastella väh. Jokatoinen päivä limojen aikaan.

Mahaa vihlaisi Kp13... Testeistä luovuin kun en saanut 10kk yhtään vahvaa... Touhuttu on kyllä! Eli nyt vaan toivomaan ja odottamaan ;)

Aida.Ihanaa... Onnea valtavasti ja tiedän ton tunteen kun mulla oli kans helmikuussa se et ei tullu ku haaleita viivoja neljä päivää ja sit alko vuoto mut nyt tuli vahvempia ja niin tuli sullaki ni toivotaan et nää on piukasti kiinni.. :)

Voi että meitä on tullu monta toukokuisiin.. Ihanaa ja lisää vaan.. sinne mahtuu.. :)

Tervetuloa uudet ja plussa tuulia kaikille.. :)

Luckylle piti sanoo et juu tää aika kuluu ihan sika nopeesti.... :D

Aidalle onnea!

Taas oli tullu tekstiä huimat 210kpl ja en millään jaksa lukea kaikkea, mutta tervetuloa uusille :)

Täällä menossa kp7, ovistestejä en tälle kierrolle tilaa. Joka toinen pvä taktiikalla mennään :) Sais se vauva nyt tulla, yk6 alkakoon! :D

Kiitoksia edelleen kaikille! Ja mä yritän puhallella tätä plussatuulta vuorostaan teitä kaikkia kohti!

Joo, tässäpäs olisi näitä oireita kun niitä toivoitte:

Dpo 6 tunsin istualta noustessa repäisykipua yhden kerran. Tätä ei negakierroissa ole tapahtunut koskaan, joten ilmeisesti kiinnittymistä oli.
Dpo 10-> rinnat arat (mutta ne on olleet arat kyllä välillä negakierroiisakin)
Dpo 11 Kunnon finni leukaan (Tosi hehkeitä muuten nämä oireet:grin)
Dpo 12-14 Mahajuilimisia: sekä menkkamaisia jomotuksia että munasarjan alueella tuikkimisia
Dpo 13-> Ajoittain lievää ällöä oloa
Dpo 15 Mahajuiliminen muuttui lähinnä pingotuksen/kiristyksen tuntuiseksi

Nyt täällä toivotaan sormet ja varpaat pystyssä että pahoinvointi pysyisi etomisena eikä tarvitsisi yökkäillä pöntöllä. Lokakuulle on nimittäin luvassa sekä viikonloppureissua että tuttujen häät ja sinne on varmaan juuri ne pahoinvoinnille pahimmat viikot osumassa.

Saas nähhä.

Liitteet

• 1411026994054.jpg
    1411026994054.jpg
    26.4 KB · Katsottu: 149
Brit.Kyllä mä nään haalean viivan.. Onnea ja viivan vahvistumista.. :)

Paljon onnea Aida!!:hug007

On:kp 7/29 ja yk 2 menossa. Oon täällä lukenu joka päivä teidän juttuja,mutta taustaillut kun on kierto semmoses vaihees että ei oo mitään kirjotettavaa :p

Nyt kaikille plussatuulia ja tsemppiä,oli kierto missä vaiheessa tahansa :Heartbigred

Brit, miekin näen haamulaisen!!! Onnea :)

Kylläpä tämä on hyvä päivä näemmä! Nuuhkulle vielä plussa huomenissa :wink

Brit uih mä nään kans viivat! Mut jos yhtään zoomaan niin sit ei näy.. Huomenna heti aamusta uus! :) onnea! :)

Larissatein jo tänään testin kun "yllytit" mä oon niin helposti vietävissä! Mut eipäsiinä mitään näy.. Pyh

Takaisin