Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Missä aida?? Täällä odotetaan. ;)

Tervetuloa uudet :)

Kamomilla testejä ostamaan!!

Merink itse menin ihan tuohon tk:n äitiys ja perhesuunnittelu puolelle. Mulla kierrot oli silloin välillä jopa 54pv pitkiä niin ensin laitettiin terolutit käyttöön 6 kiertoon. Tän kierron jälkeeb vielä yks kierto. Niin sitten jos ei näiden jälkeen tule raskaaksi. Niin lähete gynelle ja clomit käyttöön.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Larissa: komppaan Naranjaa noissa ovistikutuksissa. Kun olet jo jonkin aikaa seuraillut ja tunnet varmasti miten oma keho toimii, niin ei ne digitestit käy kalliiksi. Minäkään en hermoheikkona kykenisi käyttämään muita, plussakierrossa tuli jo kolmanteen tikkuun hymynaama, kun tiesin että limat kestää vajaan viikon (muut tuntemukset ovat olleet hyvin maltillisia), niin aloin testauksen vasta kolmantena limapäivänä. Jännä tieto oli se, että ovisplussapäivänä mitään limoja EI enää ollut. Ilman plussaa olisi kyllä jäänyt sen päivän puuhastelut väliin (kesähelteet ja jokapäiväinen touhuilu yli viikon ajan hieman verotti haluja jo tässä vaiheessa).

Etsijä: edelleenkin fysiologia toimii noin että kierrot synkronoituu, mutta tuskin ihan vielä ollaan sillä tasolla että virtuaalimaailmassa saadaan välitetty riittävästi sitä mitä ikinä tarvitaankaan tuohon fyysiseen yhtenäistämiseen :D

Aida: mikä tulos?

Merink kunnallisen kautta voi mennä juttelemaan kun yritystä vuosi. Omalääkärin kautta labroihin ja gynetutkimus (papa jne.) . Mies purkkiin run**aamaan ja sit odottelette molempien tulokset ja saatte kutsun lapsettomuustutkimuksiin. Sit kohtu ja munasarja tutkimukset + torvien huuhtelu ja sen jälkeen ehkä ekat hormonit... Näin mulle lyhykäisyydessään selitettiin :) meillä siis vielä reilu 5kk (imetyksestä kohta 7kk) kun on tuo vuosi täynnä :O

Ja tervetuloa uusille!

Teillä oli aikaisemmin sellainen uusintaesittelykierros, johon en tuolloin ennättänyt mukaan. Tässä siis vähän itsestä.

Miehen kanssa ollaan molemmat 32-vuotiaita ja oltu kimpassa yli 10 vuotta. Naimisissakin jo pian 6 vuotta. Meillä on kaksi ipanaa, tyttö 4 ja poika 3. Kolme on lapsiluvuksi tahdottu aikojen alusta asti ja nyt tänä kevään alkoi tuntua siltä, että olisi oikea hetki kasvattaa kööriä, kun ollaan jälleen valmiita siihen valvomiseen ja uuvuttavaan vauvavuoteen. Parisuhde on siis toipunut ekasta erästä ja onnellisuus on palannut sille tasolle mitä oli ennen lapsia (viitaten siihen tutkimukseen tältä vuodelta). Olimme pääkaupunkiseudulla ystäviemme joukossa ensimmäisiä lapsellisia, eli myös se on vaikuttanut vauvakuumeeseen nousevasti, kun ystävämme ovat nyt saaneet esikoisia ja odottavat/suunnittelevat perheenlisäystä. Olemme siis altistuneet aika monelle vastasyntyneelle tämän ja viime vuoden aikana. Keskenmeno nyt oli järkytys, mitä ei osannut odottaa omalle kohdalle tapahtuvaksi, mutta ihanan monella on näitä tarinoita joissa sen jälkeen uusi raskaus on tuntunut mahdolliselta ja myös onnistunut hienosti. Kokemus itsessään on karmea, mutta vahvistaa molempien tahtoa yrittää uudelleen kun tästä on toivuttu.

granger. Niin no... sehän on vain siitä kiinni mihin rajansa asettaa mikä on mahdollista ja mikä ei. Minulle on olemassa vain eri tasoja, ei niinkään että virtuaalimaailma jollain tapaa eroaisi muusta radikaalisti :)

Kamomilla! Miten oot pystyny oleen testaamatta! Nyt äkkiä hakeen niiitä testiejä ja puhaltamaan tänne lisää plussatuulta! :)

Missä se aida on?? Nyt testiä kehiin ;)

On. Ei alkanu menkat ei... Pöh pah... Kattellaan :)

Täällähän minä vihdoinkin. Valvoin yöllä viiden aikaan noin tunnin niin nukuin sitten pidempään, että töistä tulee illalla jotain tolkkua. Tosin tämän testin jälkeen en tiedä tuleeko sitä tolkkua mun pääkoppaan tänään ollenkaan:

:happy093

Onnea Aida!!!! :Heartred:Heartred:Heartred Tätähän mäkin tulin kyttäämään! :grin Hienosti osui sun tuntemukset oikeaan!!! Jes!

Onnea Aida! Kaikki peukut ja pottuvarpaatkin pystyssä, että tämä on ja pysyy. Vahva viiva ainakin! Jee, onnea vielä kerran!

Miemilia: no mulla ei oo ollu sitten silmät päässä :) onnea yritykseen!

Etsijä: ainakin mun koiralla alkaa juoksut jos vie toisen juoksuisen nartun luo. :)
Toivottavasti pahoin vointi ei kestäisi pitkään :) ja kiitos energia kuvasta :)

Merink: julkiselle puolen kyllä kannattaa käydä valittamassa. Minä sain ihmeen hyvin terolutit kiertohäiriöihin kun niistä jo kauan ennen yrityämistä käynyt valittamassa että menkat epäsäännölliset, ja ehkäisy pillerit ei käy. Sit tuli terot kun lapsikin sai tulla jos tullakseen.

Kamomilla: käy ihmeessä testi hakee...

AIDA: ONNEA SUPEEER HIIIIIIIRWEEEEESTIIIII! Ja nyt kuule kakspuoleista teippiä jotta matkassa pysyy

On. Sain onneksi huomiseksi uusittua luge reseptin. Ei jää kuin huomisesta aamusta uupumaan. Hyvä systeemi tuolla polilla. Senkun vaan soitin ni asia tuli heti hoidettua. Meillä neuvolassa on soittoaika ja jos ei lääkäri ole paikalla ni ei kyllä saa reseptiä uusittua ja vaikka olisi, silti menee useita päiviä että reseptit uusitaan. :)

Muokattu viimeksi:
Aida voitko listata sun oireita tästä kierrosta ? :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin