Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
harmi ettei voi näin netin kautta antaa ruudun läpi, muuten kyllä liikenis muutama granaattiomena ja kunha melonit kasvaa kunnol ni melonia ja muutakin... kesäsin meil on persikoi ja viinirypäleitä sekä manteleita.

Voi hitto että on yhtä piinaa!! Tosin jos tää kierto nyt onkin taas sitä kp 35 luokkaa niin ovis olis ollu vasta viikko sitten.. Ja joo olihan likka sillon kaksviikkoo takaperin kipeänäkin ja sit tulin ittekkin kipeeks joten voihan se olla että se on siirtänyt ovista... Mut jos ei niin alkais sit oikeesti kunnolla ne menkat! Kun pelkästään pyyhkiessä tulee vaaleenpunasta.. Voi hitto että nyt ottaa päähän... No täytyy toivoo että aksareenien jälkeen alkais kunnolla menkat.. Toisaalta ei oo kyllä mitään menkka tuntemuksiakaan... Anteeksi tämä omanapailu! Mutta nyt ottaa niin päähän..
Te joilla on tullu tota kiinnittymisvuotoo onko sitä tullu vaan kerran vai useammin pyyhkiessä?
Mä pidän nyt kaikista oljenkorsista kiinni kun oli niin kova luotto tähän kiertoon.. Ääh...

Ja aida teehän sinä se plussa testi huomenna niin ei katkea plussa aalto ;)

Granger: Toivottavasti ei tule sinulle nyt mitään ongelmia tuosta, vaan saisit asian pois päiväjärjestyksestä mahdollisimman nopeasti. Tsemppiä!
Minulla on lievää etovaa oloa joka voi johtua raskaudesta tai kipeistä hartioista (kokeiltu on). Lisäksi alamahalla tuntuu hassua painetta nyt. Vähän kuin olisi iso kupla mahassa. :grin Kovosti kyllä toivon sitä plussaa huomiseksi. Ihan ihmeen tyynesti olen jaksanut tuota testaamista odottaa kun yleensä aina hätähousuna testaillut jo aiemmin.

nuuhku 14.9. -->
Anskunen 17.9.
Aida* 18.9.
-Nennu- 19.9.
Elli Etana 21.9. (dpo 14)
Mira83 24.9.
Johanna..25.9
Nennu 25.9.
pepeXXL 28.9.
Kiivilintu 29.9.
lucky87 30.9.
elaffy 1.10. (dpo 14)
Elli28 1.10
sabetti 3.10.
DarkMimosa 5.10.
zorro86?
Herhis?
jonnamaria?
Ambriina?
J3nni?
Anis?
Rosebud?
Aurinkoinen?
Fiamma ?
Lauruska?
Bella87?
Jellis?
LuckyLady13?
Kaziska?
Nessu?
Silv?
Mimi?
SuNWay?
Larissa?
Kyfi86?
Pandakarhu?
Freyja86?

( yht. 37)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84 (yht.30)

Yritin selailla kuka se oli joka halus kans muutoksen listaan mutten löytäny.

Hifistelijä iskee jälleen....saiskohan plussanneille lasketut ajat näkyviin ;)

Mä yritin liittyy tohon listalle mut sit seuraava deletoi mut pois niin tuumin et parempi niin en niin jaksa kyttäillä päiviä vallankin kun tää yritys on mitä on,jos ens vuonna plussais?
Mut ne lasketutajat... :D

Marikki älä nyt ooo noin ankara ittelles. 8 lasta on kyl waaaw hienoa maashallah ja varmasti kropassa näkyy lasten "jäljet". Me naiset ollaan niin ankaria itseämme kohtaan. Ja kuopukin on sulla vasta 2v. Mut ymmärrän sua ku mietit hedelmällisyyttä. Silti en haluu et ajattelet ittes vaan makkaroina. Huokaise syvään. Ja ota ne sun rakkauslasien serkut päähän eli "positiivisuuslasit". ;)

Gatusa laita mulle postissa tulee maistiaisia sun puutarhasta. ;) onse harmi et sulla niit harj.supistuksii tulee jatkuvasti. Siinä muistuttamassa sua koko ajan siitä et ei sais rasittaa itseään. Inshallah ne hälvenee ja pääset nauttimaan edes hyvistä yöunista.

Aidalle plussatuulia ja vauvasadetta ;) hatunnostoa siitä ku oot pitänyt malttaisi testailussa.

Freyalle toivotaan et tää on teidän kierto larissan kans.

Mua voi kans lisätä listalle. Odotan menkkoja 30.9 eli testaudpäivä olis 1.10

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

harmony kiitos ja juu samaa toivon minäkin. eipä ol ollu kultasta keskiraskautta täällä todellakaan. inshaAllah olo helpottas hiljalleen. plussatuulia sinulle ei ol enää pitkä aika ja pääset testaamaan inshaAllah :)

Kiitos Harmony,sait mut heti paremmalle tuulelle :) on paljon helpompaa tykätä toisesta vikoineen päivineen ku itsestään samoin kriteerein.itseltään voi vaatia niin paljon enemmän.eikä lasten määrä vaikuta,tiedän monii tosihoikkii monen äitejä.itsekurin puute ja löysän elämän rakastaminen näitä kiloja kerää.
Mutta joo eise auta kun vaan tehdä asialle jotain.niin mä lapsillekki opetan että jos et oo tyytyväinen johonkin asiaan elämässäs niin get up and do something about it!

Harmony lisätty :)

nuuhku 14.9. -->
Anskunen 17.9.
Aida* 18.9.
-Nennu- 19.9.
Elli Etana 21.9. (dpo 14)
Mira83 24.9.
Johanna..25.9
Nennu 25.9.
pepeXXL 28.9.
Kiivilintu 29.9.
lucky87 30.9.
elaffy 1.10. (dpo 14)
Elli28 1.10
Harmony 1.10
sabetti 3.10.
DarkMimosa 5.10.
zorro86?
Herhis?
jonnamaria?
Ambriina?
J3nni?
Anis?
Rosebud?
Aurinkoinen?
Fiamma ?
Lauruska?
Bella87?
Jellis?
LuckyLady13?
Kaziska?
Nessu?
Silv?
Mimi?
SuNWay?
Larissa?
Kyfi86?
Pandakarhu?
Freyja86?

( yht. 37)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84 (yht.30)

Kyllä oot oikeassa Marikki!! Life is what u make it----> on mun motto. Mut toisaalta tiedän sen et ulkonäköpaineet on naisilla kyl kohtuuttomat nykyään. Kyllä mäkin eilen valitin mun miehelle ku perse roikkuu, tissit roikkuu, silmäpussit roikkuu... Kaikki roikkuu ;) se sit piristi mua härskillä jatkaen et sulla sentään saa roikkua.....,......... Apuaaaa ku mä tollasta uskalsin kirjoittaa tänne!!!! Syytetään hormoneja!!!!!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Pikaista napailua.

Täällä kp 1 ja ihan ajallaan. Kyllä sitä halutessaan osaa keksiä monenlaista oiretta, mutta täytyy sanoa että en oo yllättynyt. Eli seuraava joka päuvittelee, voi laittaa mun kohdalle kysymysmerkin..

Ensi kuussa siis tutkimukset toistuvista km, joten niihin rennoin mielin kuulemaan mikä tuomio :) enää ei ahdista eikä pelota mitä vastaan tulee, vaan mennään läpi vaikka harmaan kiven. Ei tässä ennenkään ole jääty tuleen makaamaan :)

Plussatuulia muille :)

Elli28 - Minä halusin listalle, en vielä ole siellä ollut aiemmin. Minulle voi laittaa testipäiväksi 5.10 :)

Paljon onnea vielä Nennu plussasta! :Heartred Toivottavasti pysyy pieni matkassa.

Aida & Nuuhku: Jännään niin teidän kanssa, pakko tulla vähän väliä katsomaan jos teillä olisi kivoja uutisia!

Gatusa: Voimia miehen perheen kanssa, ikävää että tilanne on mennyt tollaiseksi. Toivottavasti supparit laantuu ja pääset vuodelevosta ja stressistä hiukan irti ja nauttimaan raskaudesta :Heartred

Yleensä aina katson tätä foorumia puhelimella, niin jää hirmuisesti asioita väliin - nyt kerrankin koneella ollessa näkee teidän allekirjoituksissa ihan eri tavalla taustoja. Mut puhelimella on kiva lukea liikkellä ollessa kaikkien kuulumisia :) Joutuu vaan vähän katsomaan missä sitä tekee, kun sivun yläreunassa lukee isolla "Raskaaksi 2014", ettei kukaan työkaveri tai ne ketkä ei tiedä yrityksestä mitään saa selville ;)

Omaa napaa: tänään kp 12/27 ja talletuksia on tehty viisi päivää putkeen :D jos sitä yhden välipäivän malttaisi tänään pitää.

oikea asenne anskunen parempi saada selville ku kärsiä jatkuvasti niistä. itellä ku on useampi kans takana niitä ni voin sanoa että olo kyllä huojeni ku sai tietää mikä on ongelma ja vaikkei toivoa annettu ni päätettii että kokeillaa ukolle oisko foolihaposta apua ja sithä meillä tuliki tämä plussa jota odotetaan saapuvaks joulukuussa inshaAllah, minä jouduin varoiks tukilääkitykselle mut on se sen arvosta jos terveen lapsen saa syliin niiden avulla.

ratamo mun stressitaso laski eilen illalla ku vihdoin päästii selville vesille ku ukon sisko soitti että hän menee tuomarille puhumaa että tuomari ottaa hein naapurin käsittelyyn inshaAllah. nyt mul on ollu iha ok olo tässä päivän aikana ni pää keksii kaikenlaisia juttuja nyt eli haaveilua ja malttamattomuutta.

mulla jotenki nyt on kokoajan sellai malttamaton olo....mä haluun et ois jo marraskuun loppu ja joulukuu alkamassa. hohhoijaa voi tätä mun päätä nyt ku se tällästä mulle tekee. tässä oon neulonu myyh:n pienokaisen makuupussia ja kohta on huppua vaille valmis ja tietty pitää hommata puunapit tähän inshaAllah.

Voi teidän kanssa mitä vauhtia kirjoittelette :) Mie vähän taustailen, kun on tämä tylsä vaihe kierrosta :wink Luen, tykkäilen ja olen silti hengessä mukana!

Anskunen, pahoittelut menkoista :sad001 Sinulla on kyllä todella ihailtava asenne!

Aida ja nuuhku, kummallekaan en salli nyt menkkojen tulevan, pysykööt mieluummin mun seurana :grin Tiedän niin ton piinan, toivottavasti se ratkeaisi kahdella viivalla tikussa :wink

Granger, toivon sinulle kaikkea hyvää. Toivottavasti lääkkeet alkaisivat toimimaan, jotta pääsisit eteenpäin. Iso halaus sinne! <3

Onkohan Vargynja enää ehtenä kappaleena, kun mitään ei ole kuulunut...?

Aika fiksu näemmä tämä kuukautiskiertoa seuraava sovellus! Päivitin siihen tilanteen, että tänään on kp 1 josta sovellus laski, että ovis oli tosiaan vasta silloin kp 20, ihan niin kuin eilen arvailin!

Muokattu viimeksi:
Iiks Aida, mie en malta ootella sinun huomista testiä!!! :happy:smiley-bounce012:excited001:hug007

Nuuhku, testaatko sie myös jo huomenna uudestaan..? :wink Laita meillekin kuvaa, jossa vertaat niitä aiempia testejä uudempaan! Tiedän muuten myös tuon foorumin päivitys-pakkomielteen, mulla on se kans! Ihan kuin sillä muka saisi jotain tapahtumaan, mutta pakko on silti käydä vilkuilemassa :grin:grin:grin

Lucky, toivottavasti olet tässä kierrossa nimimerkkisi mukaisesti onnekas! Hyvältä ainakin kuulostaa :wink

Silv, Elli ja elaffy, onnea oviksen suhteen! Elaffy, mulla oli tässä kierrossa myöhään ovis ja edellisessä tosi aikaisin eli voihan se vaihdella!

Täällä mie vaan jo netissä ovis- ja r-testejä selailen... Kannattaako tommoisia herkkiä (10 mIU/mL hCG) tilata? Oisin mie sen oviksen tässäkin kierrossa pongannut sitten tikuttamalla, mutta aloitin ja lopetin liian ajoissa :grin

Muokattu viimeksi:
Plaah eipä auttanu hikipäässä koiran kanssa juokseminen..ruskeeta valkkaria vaan tullu... Apua.. Mitä tapahtuu :D joo sori liikaa infoo:D
Mut kävinpä silti hakemassa varuiks lisää siteitä...

Larissa en taida huomenna testata varmaan vasta perjantaina jos se täti ei ennen sitä löydä tietänsä tänne..
Joo ja tää päivittäminen on ihan kamalaa :D

En tiiä mitä nappia olisin sulle nuuhku painanut, mutta sympatiaa ainakin nyt saat! Jännä tilanne!!! Toivon, että se vuoto tyrehtyy eikä menkkoja tule vuoteen! :grin

Hehe, siinä mennnä hujahti arpajaisvoitto mammaksi:n verkkokauppaan, pissitikkuja siis tilattu tähän uuteen kiertoon :grin:grin:grin

Granger: mä ilmoitin viimeksi kesätöihin syynkin koska jouduin olemaan saikulla melkein kolme viikkoa selkä- ja vatsakipujen takia. Ja sain sit jonkun antibioottikuurin. Ja ekan km ilmoitin kans kun olin harjoittelussa. Olin jo siellä ohjaajalle kertonut raskaudesta kun oli kaikki neuvolat ym labrat joissa piti käydä niin päätin kertoa rehellisesti. Aina ovat ottaneet asiallisesti tiedon vastaan. En tiedä kun naisia kaikki ovat olleet niin varmaan ymmärtävät jotenkin :) Mutta toivottavasti pääsisit vähällä tuosta ettei tuu jälkivaivoja

Takaisin