Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jep en minäkään noissa kuvissa mitään näe... Mutta kun laitan vanhat testit vieretysten niin parhaiten nään tän aamusesssa jotain? Tiedä sitten mitä :D no kyllähän se sitten selviää joko menkkoina tai testin kautta :D mutta kun on tällänen hätähousu ;)

Marikki muistit oikein,mulla oli terot,kortisoni ja dhea.Dhea plussaan asti,terot oviksesta lähtien rv 12 loppuun ja kortisonia lopettelen hiljalleen kun sitä ei saa seinään lopettaa.
Dhea vaikutti munasoluihin laatua parantavasti ja nopeutti raskautumista,kortisoni esti mahdollisia nk-soluja ja terot taas oli mahdolliseen keltarauhasen vajaatoimintaan.Yksityisellä lapsettomuusklinakalla käytiin :)
Mulla toi hoito tuntuu auttaneen,tänään 13+4 :Heartred

No ni... Nyt tuli sit valkkarin seas punasta.. Joten eiköhän ne menkat sit pikkuhiljaa ala..no eipähän ole koskaan näin alkanut mutta kerta se on kai ensimmäinenkin :D

Marikki muistit oikein,mulla oli terot,kortisoni ja dhea.Dhea plussaan asti,terot oviksesta lähtien rv 12 loppuun ja kortisonia lopettelen hiljalleen kun sitä ei saa seinään lopettaa.
Dhea vaikutti munasoluihin laatua parantavasti ja nopeutti raskautumista,kortisoni esti mahdollisia nk-soluja ja terot taas oli mahdolliseen keltarauhasen vajaatoimintaan.Yksityisellä lapsettomuusklinakalla käytiin :)
Mulla toi hoito tuntuu auttaneen,tänään 13+4 :Heartred

Joo mä muistin sun stoorin kyllä,mut viimeksi itse kysyin tota dheaa,niin sanoi että sitä käytetään vaan ennen hoitoja!Olin että whoot....ja mä oon kysyny tyyliin miljoonasti et oisko mitää muuta mulle kuin noi letrot,esim tukemaan oviksen jälkeistä aikaa,niin ei oo.

Taidan vaihtaa koht klinikkaa,kysyn ensin että onko ne kiinnostuneita saamaan mut raskaaksi vai haluuko ne vaan muuten vaan kerran kuussa kattoo mun lootaa.ÄÄRRRR,

Vitsi miten ärsyttävä aamu ollut kaikkineen.Auto ei käynnistynyt just kun ois pitäny saada yks muksu vietyy työpaikalleen,penskat kadotti kaukosäätimen aamulla lastenohjelmia katsoessa,ja nyt kuopus vollottaa kun ei voi katsoo Muumejaan,mitä tässä aamulla usein katsoo.Kahvi kylmenee koko ajan kuppiin ja kaiakkee.MÄYR!!!

Onkohan ovisoire kun pissattaa paljon?Eilen illalla oli ihanan hellänä kohdun alue,sellanen turvonnut kudostuntemus ollut koko pv alavatsalla.Eilen siis.Tänään vois viel lempiä (kp13) niin mie luulen että hyvän tahdon lähettiläille on sit annettu tarpeeksi potkuu matkaan.

No höh, Nuuhku! Ei ne sun menkat saa sieltä tulla. Ehkä se täti vain säikyttelee sua parilla tipalla ja saat kuviin asti näkyvän viivan sitten parin päivän päästä!

Luckylady: Voimia vaikeaan tilanteeseen!

-Nennu-: Onnea viivan vahvistumisesta! Kyllä se plussa on jos mieskin sen näkee!

on: Kp 29/26-33, dpo 15. Ainakin yö siis selvitty ilman menkkoja. Nyt alkaa mennä jännäksi...

Mira83: ai säkin lomalla olit? Meillä loppuki loma sit samaan aikaan :)

Larissa: en mäkään enää yritä päätellä mitään koska tänä aamuna mielestäni oli matalammalla kuin eilen vaikkaī pitäis olla ylempänä. Kunhan tulee koetettua samalla kun lääkkeen laittaa. :)

Nuuhku: saattaa siinä ainaki tulossa alemmassa joku haamujen haamu näkyä :) kun oikein Tiiraa ja suurentaa kuvaa

Marikki: jospa sieltä ovis olis tulossa. Mulla se kudoskipu tuli jäädäkseen.... Lapset on kyllä sähliä!

Aida: millon testata?

Lucky jep sitä mäkin kattelin testistä livenä.. Mutta nyt veikkaan että taitaapi olla vaan viivanpaikka..

Mutta jännästi nyt alkaa nää menkat jos näin alkaa.. Tosin voihan olla että mulla taas tässäkin kierrossa ollu ovis viikon myöhempään.. Niin kuin viime kierrossakin ja tää ois nyt kiinnittymistä? Samal taval ainakin sitä punasta... Tai sit elättelen vaan toiveita.. En sitten tiiä miten tästä eteenpäin jos menkat alkaakin.. Kun on noi hää touhotuksestkin loppukesällä... Ja kuiteskin haluaisin olla silloin ei niin tiineenä.. Tai sit siiretään myöhemmälle syksyyn... Ääh...

Tein vielä äsken yhen testin kolmannesta pissasta ja yhtä selvä viiva tuli ku aamupisusta :Heartred
Et kai se on uskottava että raskaana tässä ollaan :Heartbigred
Toivotaan että kaikki menee hyvin ja pysyn täällä teidän joukossa ekaan neukkuun asti ainakin :)

Niin ja raskauslaskurin mukaan viikot tänään 4+1 <3

Marikki johan on erikoista :-o Ehkä noi hoitomuodot on sitten täysin lekurista kiinni.Pidetään peukkuja tärpille :-) Ärsyttävä sana muuten..

Waaaw NENNUUU paljon onneaaaaa!!!!! Ihanaaa!!! Pari päivää vielä niin viiva vahvistuu kunnolla...

Markki meillä löyty kaukosäädin jääkaapista pari päivää sit ;) (Minähän se sinne olin laittanut, ku muksut ei pysty avaa jääkaappia ja isäntä oli duunissa..... Puupää-mama)

Nuuhku pahoittelut menkoista ;( Aidalla jännät paikat... Plussstuulia!

HITTO Pitöiskö nuo pikku sotilaat viedä puistoon ennen ku hajottavat koko kodin.... Nyt imuri tuntuu saaneen hevosen roolin.. Molemmat istuu sen päällä.

Have a nice day Ladies ;) Mie tuun illalla ku koti on rauhoitettu ja kuulen omat ajatukseni.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Eilen olis niiin tehny mieli peuhailla, liekö ovis tuloillansa jo.. Mut ei niin ei, mies otti pikkupoika-kiukkupussivaihteen päälle illaks niin eihän siitä sit mitään tullu :D nyt tarvis ennen töihin menoo siivota tää kaatopaikka edes suht siedettävään kuntoon.. En tiä mikä syysmasis on iskeny kun ei sitte kiinnosta ei yhtään! Mieluummin olis vaan.

Mirako puhu painonpudottamisesta, tarvis taas itekki alkaa.. Melkein kaikki tullu takas mitä tos muutama vuosi sitten sai pois.. Tarvis siihen alotukseen vaan jonku tuen ni jatkuis kyl ihan itestään kun alkais tuloksia tulla. Mut on sekin olevinaan semmonen juttu ettei edes kiinnosta. Tää syksy on mulle kyl aina vähän tämmöstä aikaa ettei saa mitään aikaseks. Kylmä ja vtuttaa. Toissayönäkin oli jo perskule pakkasta! Hyi yök. Kesätakashetinyt.

Nennu onnea!!

Nuuhkulle pahoittelut melkoista

Aidalla jännät paikat,nyt plussaa!

on.kp13.Ei oo digi viel hymyilly mut vilkasin viivoja ni eiköhän se ovis oo huomen tai ylihuomen.Olotki on sen mukaset :) Talleteltu on ja jatketaan vielä ;)

Marikki johan on erikoista :-o Ehkä noi hoitomuodot on sitten täysin lekurista kiinni.Pidetään peukkuja tärpille :) Ärsyttävä sana muuten..

No niin näemmä tuntuu olevan.Onneksi ei oo mitään kesken siel klinikalla,niin voin vaikka käyä vieraissa ;) On se ny kummaa että toisille kyllä keksitään apumuotoja, mutta sanoja ei voi tarjota kaikille.No ymmärrän toki että jokainen ihminen on erilainen ja eihän ne suotta niitä labroja ota että tietää millasii arvoja kroppa sisällään pitää.Tunne mulla vaan että samperin laimeesti hoidetaan,ja entistä enemmän vaan tyhmä fiilis,että "ajavat" vaan kohti liian kallista IVF hoitoo,mä uskon kyl että raskaudutaan ihan normisti näinkin,kunhan sais hiukka apuja tähän vanhaan runkoon.ja tuo dhea kuulostais juuri passelille siihen!

Nennu onnea! :) (Se kuva pitää ladata nettiin ensin, koneelta ei voi suoraan linkittää - tuolta "lataa tiedosto" kohdasta saat kuvan lisättyä suoraan foorumille.)

Nennu. Onnea. Ihanaa plussia... :)

Nuuhku.Toivottavasti siellä tilanne selkenee...

Aida. Mä niin toivon et täällä on huomennakin plussa uutisia.. Tsemppiä ja plussatuulia... :)

Tästä nyt kunnon plussa aalto päälle koko syksyksi.. :)

mites se ladataan nettiin? ja ku tuolta lataa tiedosto kohdasta lataa sen kuvan niin ei anna sitä julkaista, herjaa että kuva liian iso ???

Sit tartteis pienentää se kuva ensin kuvankäsittelyohjelmalla, siihen käy vaikka Paint (microsoft) tai Preview (apple). Tai ladata vaikka photobuckettiin tai jonnekin muualle kuvapalveluun ensin?

Hoh hoh.. Mun on pakkomielle käydä koko ajan päivittämässä tätä foorumia.. Aivan kun ne menkat alkais sillä :D koska ei vieläkään mitään... :(

Takaisin