Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenta kaikille.. täällä kerkee tapahtumaan niin paljon, että kun lukee niin asiat jää mieleen mutta nimet ei :D

Luckylady: toivottavasti on pelkkää stressiä :( meillä miehen kanssa on ollut pitkään huono suhde, nyt vasta puhuin lähiaikoina että tarviin hellyyttä ja haluan oikeasti vauvan..

Hellyys ei lisääntynyt, mutta vauvahaaveisiin puhuminen auttoi.

No.. eilen talletus tehty, tänään ovulaatiotesti tehty, muttei ole niin vahva kuin kontrolliviiva..

Menee selkeesti jo nyt hermo nuihin tikkuihin, mutta ajattelin että eka kerta tulisi hieman halvemmaksi tikuttaa tikuilla kun niitä menee..

Mies nauroi kun nostin jalat ylös, toivotaan ny et se ovulaatio sieltä tulee ...

Lyckylady tsemppiä kovasti jatkoon! Ja voimia!

Merink mulla meni kans hermot noihin tikkuihin kun ei vahvaa viivaa tullu mut sit kun tiluttelun lopetin niin bongasin ovisoireet ite. Ens kuussa uus yritys, ellen oo raskaana kun oon niitäkin ison kasan shopannu!

Täällä pitää raahautua tänää töihin. Ois ollu kyllä kiva kotona vähän pidempäänkin olla. Mut onneks mulla tota syyslomaa on lupailtu ja tällä viikolla selviää mun jatko! Nykynen soppari vuodenvaihteeseen ja jännään onko jatko vakituinen vai sijaisuus!

Mira 24/30-36 dpo 4 yk1

Luckylady, kauheaa :sad001 Toivottavasti saisitte vielä asiat paikattua! Kaikkea hyvää jatkoon!

Aida, ihan viisas päätös ja onhan siinäkin jo jännittämistä että alkaako ne menkat :wink

Lucky ja Sannuinen, toivottavasti teillä noi kohdunnapukat enteilisi hyvää. :) Itse en varmaan yritä siitä enää jatkossa päätellä mitään oviksen jälkeen :grin

Merink,ihan kuulostaa hyvältä toi teidän meininki! Toivottavasti se ovis sieltä pian saapuu! Plussatuulia :)

Mira, tsemppiä työpäivään ja toivottavasti saisit vakisopparin! :wink

NUUHKU!!!! Missä luuraat?! :grin

Sabetti: pienen pienet mahdollisuudet siis ehkä on, kai sä testaat kuitenkin!

Fazerin sininen on kyllä parasta, ite yritän välttää noita herkkuja ihan tosissaan et pysysin normaalipainoisena odotuksen alkuun asti. Ihan outoo kun tulee uusia makuja ja ei oo maistanu.... Muutama vuos sitte olin ihan koukussa vielä suklaaseen lukiosta lähtien mut nyt kun harvemmin syö niin ei oo enää ongelma. Nyt maistuu enempi suolainen. Mut nyt yritän oikeesti syyä sen puoli kiloa kasviksia päivässä, josko sekin auttaa asiaa... En haluu olla terveyssaarnaaja mut just sain keväällä laihdutettua normaalipainoon niin nyt yritän pitää siitä kiinni ja syyä terveellisesti. Viikonlopulla sit saa herkutella :) Vaikka välillä mä lipsun siitäkin mut ehkei tuo haittaa...

Larissa onnittelut menkoista ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Nennu haamulainen vahvistuksia!

Kyllä se haamulainen siitä vahvistuu :Heartred Ylempi on tämänaamuinen kuva ja livenä molemmissa näkyy vielä selvemmin noi haamut, mut toi oli paras kuva mitä sain laitettua :)

Tsempi LuckyLadylle parisuhdeongelmissa ja Onnea Larissa menkoista, vihdoin pääsit uuteen kiertoon kovan piinailun jälkeen :hello2

Ja Nuuhku nyt päivittämään mitä se testi sulla näytti :p

Muokattu viimeksi:
Nennu, sun kuva ei näy ainakaan mulle mut paljon onnea vahvemmalta viivasta, aiotko digillä varmistaa?

ÄÄääääääääää, en minä osaa mitään kuvaa tänne laittaaa, byyyyyyh :(

En aio varmistaa, olen aikasimmissakin raskauksissa luottanut siihen ensimmäiseen testitulokseen, että oli jo aivan hullua multa tehdä toi toinen :)
Teen nyt vielä noi kaksi liuskaa huomenna ja ylihuomenna että viiva varmasti vahvistuu kun kierto mulla niin epäselvä. :)

Mira83 nyt ei saa höynäytettyä mua testaamaan. Toki jos alkaa menkat olla vaikka viikon myöhässä niin sitten. Mutta en usko. :)

Luckylady13 voi kurjuus. :( toivottavasti saatte pian ratkaistua asiat. Ja tsemppiä paljon ratkeavat ne kumpaan suuntaan vain <3

Ja voi ei, Nennun kuva ei näy tännekään. Haluaisi päästä tiirailee! :D vaikka selvä plussahan se on jos mieskin näkee! Onnneeaa! <3

Entä Nuuhku?

Merink, selvästi vahvistuu viiva! Illalla saattaisi olla jo ovisplussa! :)

Nennu, ei näy tuokaan kuva :/ Mutta se on kyllä selvä mittari plussalle että näkeekö mies sen vai ei :grin

Nuuhkuuuuuuuu?!

Nennulle onnittelut! Kuva ei näy, joka on harmi, mutta kuvitellaan viivoja. Se ei liene vaikeaa tälle viivalasiporukalle! :D

Luckykady, voimia ja viisautta tulevaan! Asioilla on tapana järjestyä.

Larissalle paloitellut menkoista ja onnittelut menkoista. Jos seuraava on jo se todellinen kierto. :)

Joku kyseli meidän hyödyntämisestä. Oviksen olemassaolosta ei ole tässä kierrossa mitään käsitystä. Kp 10 on ovislimoja ja yleensä seuraavana päivänä on saanut testiin plussan. Nyt en saanut, käytössä ovat olleet cb digit. Eli periaatteessa ovis on voinut olla jo tuolloin kp 10, joka on todella aikaista minulle. Tämän takia ei olla ehditty asian eteen mitään tekemään ennen tuota kp 10. Minulla oli myös tuhrua kp8 asti, joka sotki vähän kalenteria. Jos ovis on vasta myöhemmin, menee koko luteaalivaihe todella lyhyeksi tai sitten kierto venyy paljon. Sitä ei ole vielä koskaan tapahtunut, mutta kai se on kerta ensimmäinenkin..

Onneksi nyt on monta kivaa asiaa tulossa, joten on jotain, mitä odottaa. Tavoite on olla joulukuussa raskaana, mutta aika huonolle se nyt on kyllä näyttänyt.

Luckyladylle paljon voimia sinne!

Jep täällä sitä ollaan... Ja mun mielestä sain hailakan todella hailakan haamun mutta en sitä saa kuviin tallennettua joten siis negaa näytti testi.. Tässä ny vielä pari kuvaa testiajalta saatte tihrustaa mutta mun mielestä niissä ei näy mitään :D perjantaina uus yritys jos täti ei ole saapunut
;)image.jpg

image.jpg

Nennu: toivotaan että haamulainen vahvistuu! :)

Marikki joo, nyt letrokierto nro 2... Ei ollut puhetta lääkärin kanssa minkä aikaa näillä kokeillaan, tai sitten meni ohi. Mutta aika normi taitaa olla se neljä kiertoa mitä täällä lueskellut. Toisaalta tuolla meidän klinikallahan ne mielellään tekis jo heti kun sopiva kierto inseminaationkin, mutta jos siihen joudutaan pyydetään julkiselle lähete. Sitten menee liian kalliiksi, siihen kun täytyisi käydä ilmeisesti useampi ultra per kierto, ne lääkkeet, siittiöiden pesu ym. ja se itse toimenpide sitten.
Julkisella vaan lienee pitkät jonot.
Mitähän niitä nyt sit ois lääkkeitä mitä vois käyttää mahd. oviksen jälkeen...

Noista teidän nipukan tutkimisista, olen joku kerta yrittänyt mutten löydä koko nipukkaa. Mietin että onkohan mulla liian lyhyet sormet ja se nipukka ylhäällä, tuntuu etten yllä :) oli varmaan liikaa infoa.

Meillä inssi maksoi vähän päälle 500€ sis.2 ultraa.

Möh, Nuuhku en miekään vielä sun haamulaista näe :( mutta toivon sille vahvistumista ja rohkaistumista, jotta näkyisi kuvassa :wink

Ihanat naiset täällä foorumilla!
Ilmoittelen, että ollaan ukon kanssa siinä pisteessä ettei tiijjä jatketaanko yhteistä matkaa vai ei, joten samalla vauva haaveet unohtuvat samantien.
Tulen varmasti kahtoon, mitä tilanteita teillä täällä päällä on, mutta nyt tsempit kaikille teille. Ja larissalle nyt hirveesti plussa tuulia!! :)

Toivottavasti on joku hetken notkahdus ja monen stressitekijän summa,koska ne selvii nopeesti.mekin otettii happee muutama vko tossa kesän alussa,mutta noustiin entistä ehompina takas.

Voimia ja onnen tuulahduksia tilanteeseenne :angel8

Takaisin