Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Isoimmat halaukset ja jaksamiset suffelille :/ en osaa oikein mitään lohduttavaa sanoa mikä ei kuulostaisi kömpelölle. Mutta onneksi

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Karkasi kesken.. Onneksi km ei tarkoita etteikö voisi onnistua joskus muulloin. :/

Itseasiassa, mulla suorastaan alkaa olla menkkaolot. Tänään aamupäivällä oli fiilis, että voishan tässä ihan ollakin raskaana, vaikkei oireita juuri olekaan... Mutta nyt illalla hetken tunsin pientä "kutitusta" kohdunsuulla, mikä on ollut aina merkki alkavista menkoista. Äsken tuntui pieni menkkamyllerrys alavatsassa. Jos nyt illalla/huomenna aamupäivällä alkaa, niin luteaalivaihe jää taas 10pv. Sen pitäisi olla riittävä, vasta jatkuvasti alle 10 taitaa olla se hälyraja. En ole vielä lannistunut, enkä lannistu menkkojen alkaessakaan. Tämähän on vasta toinen yrityskierto!

Mutta ihan mahtava plussapuhuri on nyt käynnissä ja mä toivon plussatuulta niin omaan kuin kaikkien vielä plussaamattomien suuntaan!

Suffelille pahoittelut koettelemuksista. :sad001

Kaziska, menkkatyyppistä oloa on täälläkin alavatsassa, mutta kaikki muut pms-oireet (finnit, rintojen arkuus ja muhkuraisuus, masistelu, turvotukset yms.) puuttuu :grin Älä lannistu, niin en miekään ja jos molemmat mennään kolmannelle yrityskierrolle niin sittenkään ei lannistuta :wink Ja meinasin jaksaa odottaa vielä viikon :grin Viikonlopun jälkeen olisi menkat myöhässä lyhimmän kierron (ja oviksen) mukaan. Pisimmän kierron mukaan ne alkaisi vasta ensi viikon perjantaina, joten ihan hyvä testausaika ja kompromissi olisi toi keskiviikko 10.9.:wink

Muokattu viimeksi:
Suffelille pahoittelut :(

Täällä toi alakerta sai taas sydämen pamppailemaan.. Käytiin kävelyllä tytön kans, hakemassa mun työnantajalta omppuja et saadaan hillot tulille :) paluumatkalla yhtäkkiä tuntu et jotain lorahti.. LUOJAN KIITOS se oli valkkaria tällä(kin) kertaa..

Muoks. Päätin et testaan noi davidit pois huomenna ja pe, ja käyn hakemas sen apteekin oman jos ei vielä lauantainakaan kuulu tätiä :)

Pahoitteluni keskenmenon kokeneille :sad001
Ja suuret onnittelut plussanneille! :Heartpink

Mua ei kamalasti ole näkynyt tällä puolen enkä tiedä edes muistaako kukaan mua, mutta taustalla olen kyllä lukenut ja jännittänyt teidän kanssanne! :) Tuntuu ettei ole mitään uutta sanottavaa, nyt on meneillään rv 16+1 ja näytän edelleen vaan lihoneelta. Kun turvottaa niin masu on kivan pyöreä, kerrankin sitä toivoo turvotusta :grin Olen voinut hävettävän hyvin koko ajan, väsymys oli aivan kaameaa muutamia viikkoja sitten mutta sekin on jo voitettu. Nyt vaan odotellaan rakenneultraa ja mahan kasvamista.

Mamia, älä sinäkin kysele :grin:grin:grin Ainakin viikonlopun yli maltan :wink Sitten olisi miehenkin mielestä perusteltua testata, kun menkat on myöhässä eikä ole vaan mun oloista ja kuvitelmista kyse :grin:grin:grin

Edit. Ihana kuulla sinusta Elya! Ja mahtavaa, että olet voinut hyvin! Liian paljon kuulee vaan kauheita kokemuksia :grin

Ihania plussia taas :) onnea onnea onnea!

Suffelille toivon lohtua surun keskelle. <3

Larissa, uskoisin että tänään kp 1, vaikkei hanat auki ookkaan :D. Muutenkin niukkaa kiertoa välillä.

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app

sabetti, mulla oli myös kahdessa ensimmäisessä kierrossa tuhruttelun jälkeen myös niukat ja lyhyet menkat. Kp 1 laskin siitä päivästä, jolloin tuli verta eikä vain ruskeaa tuhrua. Tsemppiä uuteen kiertoon! :)

Mullei oo edes ollu hormonaalista ehkäisyä vuosiin. Mutta vähempi parempi ;)

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app

Haha Anskunen, mie ajattelen tämän asian niin, että jos tärppi on käynyt ja raskaus on pysyvää sorttia niin se ei mihinkään katoa, jos vähän aikaa odottelee. En vaan halua saada negaa tai haamujen esi-isää sekä menkkoja siihen vielä kaupan päälle eli odottelen testipäivää/menkkoja :wink

Sannuinen, no en saa, koko ajan sitä miettii että onko vai eikö :grin Varsinkin, kun se testiläjä oottelee lipaston laatikossa :angel4 Mutta noista syistä mitä luettelin, odotan mieluummin. Jotenkin nyt vaan tajusin sen, ettei se testaaminen mulle ole ihan kevyttä hommaa, kun on tosi kyseessä.

Paljonpa on ihmiset täällä saanneet plussia testeihin. ONNEA kaikille ja toivotaan että tämä ihanan aurinkoinen kesä olisi saanut aikaan sen että me muutkin pian plussattaisiin. :)

Itellä nyt menossa dpo4 ja punaviinikuuri aloitettu. :grin Mitenköhän paljon tätä pitäisi juoda päivässä että vaikuttaa verenkiertoon? Lasillisesta puhuttaessa jää hieman epäselväksi määrä, ainakin iittalan punaviinilasi täynnä on näin viikolla aikasta paljon. Tosin jos jois niin paljon että ei tajuais mistään mitään ei tarttis mietiskelläkään tai odotella tuleeko täti vai ei. :rolleyes::grin:grin

Tänään ollut pientä nippailua vatsassa mutta ei muuta ihmeempää. Ensi viikolla pitäisi menkkojen alkaa että tiedä sitten, voi olla sitäkin. Mulla yleensä luteaalivaihe kanssa aina sen 10 päivää,mikä hieman mietityttää onko tarpeeksi pitkä.

Larissa, multakin onneksi puuttuu se menkkafinni, se sentään vähän tässä tuo toivoa! Vaikkakin rehellisyyden nimissä - ei se jokaisella kierrolla ole muutenkaan tullut. Mut niin kauan kuin verta ei näy, niin on toivoa!

Kyllä me miehen kans päätettiin, että jos menkkoja ei tuu, niin se testi tehdään su-ma. Mutta pieni piru silti yrittää lirkutella tekemään testin jo pe! Mutta ei siinä vaan kerta kaikkiaan ole järkeä - se on vasta dpo12, päivä kun menkkojen pitäs alkaa. Eli AIVAN LIIAN AIKAISIN.

Iiks kun on jännää! Kauheesti ootte taas kirjotellu! Plussia tulee oikeen plussapuhuri menossa! Iiiiiiiiiiihanaa!!!!!

Suffelille pahoittelut keskenmenosta vaikkei me tunnetakaan!

Mä menin tänää ja ostin odotusvitamiineja, nyt on mitä popsia! Ja r- ja o-testejä on vaikka kuinka, kun tässä vaiheessa sitä vielä pohtii et ois oikeestaan hyvä et menis muutama kuukaus ennen kun murusen saatas alulle mut ilman muuta on tervetullut, kun josko se työpaikka varmistus ja ehittäs sit muuttaa varmemmin isompaan asuntoon ja ja ja kaikkee tämmöistä... Ja greippimehua ostin, ootteko minkä merkkistä ostanu? Mä oon juossu vaikka kuinka monessa kaupassa kattomassa ja oli eka purkki jonka löysin ja sekin kotona tutkin näytti olevan mehujuoma et sekää ei vissiin käy :( mut juon nyt pois kuitenkin kun tuli shopattuu...

Pisama, jos lasillisesta puhutaan, yleensä kai tarkoitetaan 12cl viiniä eli yhtä alkoholiannosta. En tosin tiedä onko jotenkin eri asia, jos kiinnittymistä avustellaan, en oo siihen tarkemmin perehtynyt :D

Takaisin