Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Silv minä tein myös tuommoisen davidin liuskan tänään ja haamu tuli... en vielä kuitenkaan uskalla luottaa olevani raskaana :/ teen huomenna uuden ja vkl apteekin oman :) toivon kyllä kovasti olevani!

Ja ihanaa pötkylä!!! Jes! Onnea!!! :) <3

Voi mahtava mitä uutisia täällä on monella! Ihania plussia!! Imekää meidät kaikki mukaan! :)

on: kp 10 ja tänään pitäis ekaa kertaa pissiä tikkuun. Uskon kyllä että ovis tulee vasta kp 15-17 tietämillä. Mutta kun en ennen oo tikuttanu niin otetaan vähän pidempi otanta :)

Kait täst taas noustaan jaloilleen. Ja onneksi nyt meni luonnollisesti kesken eikä jouduttu lääkkeil tyhjentään niinkuin maaliskuussa. Josko sit oottelis ja kävis hakeen kauan haaveilemani tatuoinnit nyt sit ennen seuraavaa yritystä.

Onnea Pötkylä kaksiviivaisesta :smiley-bounce016

Suffelille pahoittelut keskenmenneestä :sad001 voimia ja tsemppiä tulevaan!

Täällä ovis hyödynnetty, eli nyt pääsee sitten jännäämään. Harmittaa vaan kun iski työn saralta hirveä stressi päälle. Niin tuskin ihan hirveästi jännitettävää tule olemaan. Mutta positiivinen yllätys kyllä kelpaisi :rolleyes: ja aina saa haaveilla.

Kyfi86:lle lisätty testipäivä :wink

Suffelille isot pahoittelut ja halit :sad001

Anskunen, eiku vaan joukkoon jännäämään! Ja plussaonnea vaikka töissä kiirettä olisikin. Yleensä nämä asiat elämässä menee niin, että monet muutokset ja jännittävät asiat sattuu samoihin ajanjaksoihin :wink

sabetti 30.8.
Nessu 1.9.
Silv 6.9.
elaffy 6.9.
Kaziska 7.9. (dpo 14)
Larissa 10.9. (dpo 17)
Elli28 10.9. kp 29/28
SuNWay 10.9.
Freyja86 11.9
Mimi 11.9.
Kyfi86 14.9.
Pandakarhu 15.9.
loora84 15.9.
Aida* 18.9.
Anskunen 20.9.
Elli Etana 21.9. (dpo 14)
Mira83 24.9.
Nennu 25.9.
Kiivilintu 29.9.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
jonnamaria?
Ambriina?
J3nni?
Anis?
Myssy?
Rosebud?
DarkMimosa?
Aurinkoinen?
Fiamma ?
Lauruska?
Lucky?
Bella87?
Jellis?
LuckyLady13?
PepeXXL?
( yht. 37)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014 (yht.28)

Pahoittelut Suffeli :(

Ja silv testaa ihmeessä! Ja mimi kans raskaustesti ja tuplaviivat kehiin! :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Hitto että eilen ja tänään on ollut outo olo. On nimittäin sellainen tunne, että nyt tässä kropassa tapahtuu jotain ihan uutta. Sanotaan sitä vaikka naisen vaistoksi, mutta jos nyt ei tärppää niin jotain ainakin yrittää tapahtua, tämmöistä oloa ei nimittäin ole koskaan ollut.

Larissa, niinhän se kyllä useesti menee että kaikki muutokset pamahtaa kerralla. Jos lähtee työpaikka niin sittenhän mulla ei olis muutakun aikaa sellaiselle pienelle paketille :rolleyes::wink

Anskunen, täällä on aika lailla sama tilanne. Työrintamalla on niin epävarma tuo tulevaisuus, että raskaus ja oma pikkuinen voisi työllistää mut aivan hyvin :wink

Larissa: mulla ollu semmonen tietynlainen olo varmaan jo dpo5 asti.. en osaa selittää, ei mitenkään huono tms mut vaan kummallinen..

Onnittelut plussanneille <3

Tsemppiä piinailuun! Innolla täällä luen että koska tulee lisää plussia :))

ON: Tänään taas hieman tuikkinut alavatsaa joten varmasti siellä normituntemuksia ja tapahtumia. Yhtään en osaa mitään plussaa toivoa kun koko kierto meni lopulta hieman harakoille. Tänään siis on kp 22/31 ja dpo 4.

Mulle voi laittaa uuden testipäivän tuonne 15.9 vaikka luulenpa et täti saapuu ennen sitä paikalle :D

DarkMimisa; minäkin oon miettinyt mikä marinamelinan tilanne on.

Mulla on välillä tää raskaus verottanut voimia aika paljonki. teen pelkkää yötyötä ja ei tunnu kroppa kestävän sitä. Joutunut nyt jonku verran olemaan saikulla mutta tämä on nyt tärkein asia tässä. Tänään taisin tuntea ensimmäisiä hentoja liikkeitä :love7 kuuntelin doblerilla sydänääniä ja pieni liikku paljon ku piti dopleria liikutella ja välillä korvissa soi kun kuulu dopleriin liikkeet. Sillon tunsin alamahassa aivan hentosina osan liikkeistä. Huomenna neuvola ja tänään piti hakea kotiin sokerimittaus välineet. Haluavat varmistaa et ne on kunnossa kun tätä päänsärkyä aika paljon. Meillä on niin tarkka neuvolantäti ettei jätä mitään arvailujen varaan.

Mamia, laitahan kuvaa meidän kaikkien iloksi ja tihrustettavaksi :) niitä on aina yhtä ihana täällä katsoa!

Lämmöt koholla... Toiv ois merkki jostain :) 37,34... Vaikka nyt on kyllä kaikkia tautejakin liikkeellä...

Larissa: Sun olot kyllä vaikuttaa lupaavilta! Mulla ei ole ihan niin lupaava meininki, mutta eipä näistä aina tiedä. Meinaatko todella malttaa odottaa testaamista vielä viikon?! Me käydään hirveätä henkien taistoa miehen kanssa, että testataanko jo perjantaina vai vasta sunnuntaina/maanantaina, riippuen miehen paluusta työmatkalta.

Takaisin